برنامه یاد بعضی نفرات
 
در تالار وزارت کشور
آیهان بار دیگر با سه خواننده آذربایجانی به صحنه می‌رود
موسیقی ما - آیهان و گروه ریحان به تهیه کنندگی یاشار آذرتاش برای دومین بار با بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو برنامه اجرا می‌کند. هاشم اسلامیان ملقب به آیهان خواننده آذری زبان درباره اجرای پیش روی خود گفت: شهریورماه امسال با سه خواننده مطرح آذربایجانی اجرای موفقی را در تالار وزارت کشور روی صحنه بردیم و شب ویژه ای رقم خورد. این کنسرت به دلیل استقبال مردم برای بار دیگر در اسفندماه تمدید شد.
 
او ادامه داد: کنسرت پیش رو در تاریخ سوم اسفندماه  کنسرت مشترک موسیقی پاپ آذری با حضور بنده و سه خواننده موسیقی کشور آذربایجان با نام‌های بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود. در این کنسرت نوازندگان گروه ریحان به رهبری ارکستر حجت مبذول قطعات مختلفی را برای علاقه‌مندان موسیقی آذربایجان اجرا خواهیم کرد.
 
آیهان همچنین گفت: همانطور که پیش تر نیز گفتم یکی از ویژگی‌های مهم این کنسرت حضور چهار خواننده از چهار نسل مختلف موسیقی است که تاکنون در ژانرهای متفاوت موسیقی آذربایجانی به فعالیت مشغول بودند.
 
این خواننده اضافه کرد: در کنسرت پیش رو ضمن اجرای قطعات فولکلور موسیقی آذربایجانی که همیشه با تقاضای مخاطبان همراه است، قطعات جدید و غیرتکراری هم داریم که برای اجرای آنها تمرین زیادی انجام گرفته که امیدوارم نتیجه رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.
 
این کنسرت پنجشنبه سوم اسفند ساعت 22 در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 - 09:09

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آیهان بار دیگر با سه خواننده آذربایجانی به صحنه می‌رود | موسیقی ما