برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت این خواننده چهارم بهمن با قیمت بلیت‌هایی متفاوت برگزار می‌شود
محمد قلی‌پور: خلاف جهت حرکت کردم چون خواسته قلبی‌ام بود
موسیقی ما - کنسرت «محمد قلی‌پور» چهارم بهمن‌ماه در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد. محمد قلی‌پور درباره اجرای خود گفت: «این کنسرت با کنسرت‌های دیگر از نظر اجرا و انتخاب قطعاتی که قرار است اجرا کنیم متفاوت‌تر خواهد بود. چون غالب قطعات انتخابی، عاشقانه و ریتمیک است و همچنین ترانه‌سرای تمامی قطعات معصومه رضایی‌زاده است.»

او در ادامه گفت: «تفاوت دیگر این اجرا این است که این بار سعی کردیم قیمت بلیت‌ها را طوری تعیین کنیم که از هر قشری در هر طبقه اجتماعی که تمایل به حضور در کنسرت دارد بتواند در این برنامه شرکت کند و به ‌هیچ‌ وجه قیمت بلیت کنسرت باعث عدم حضور هیچ ‌کسی نشود. البته با توجه به این مسئله که قیمت بلیت کنسرت اکثر خواننده‌های پاپ افزایش داشته، شاید این اتفاق مخالفانی داشته باشد. اما من خلاف جهت حرکت کردم چون این کار خواسته قلبی من بود.»

محمد قلی‌پور همچنین اعلام کرد: «شاید توجیه اقتصادی برای من نداشته باشد اما همیشه آرزویم این بود که یک روز کنسرتی برگزار کنم که همه افراد با هر توان مالی بتوانند در آن حضور داشته باشند. به همین خاطر قیمت بلیت را از 20 تا 40 هزار تومان تعیین کردیم.»

این خواننده در پایان اعلام کرد:«بی‌احساس، مداد رنگی، پرانرژی، همین‌جوری، رنگ احساس، فکر تو، به هر قیمتی، صدام بزن، چترم بستم و... در این کنسرت با ارکستری به سرپرستی احسان احمدی اجرا خواهند شد. همچنین سهیل اباذری، مهدی قدیمی، محمد اسدی، حامد گل‌چهر، آراد یادگار فرد و هادی شیرین طبع نیز دیگر اعضای ارکستر را تشکیل می‌دهند.»

این کنسرت روز 4 بهمن ساعت 21:30 در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 14:32

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد قلی‌پور: خلاف جهت حرکت کردم چون خواسته قلبی‌ام بود | موسیقی ما