برنامه یاد بعضی نفرات
 
با انتشار این آلبوم از سوی موسسه «نت هشتم» صورت گرفت
تحقق «رویای جادویی» علی مرعشی
موسیقی ما - دومین آلبوم رسمی «علی مرعشی» به نام «رویای جادویی» با فضایی آرام و به‌صورت بی‌کلام منتشر شد. این آلبوم با آهنگسازی، تنظیم و نوزاندگی پیانوی علی مرعشی، با هارمونی‌های ساده و روان برای پیانو و ارکستر تولید شده و به‌نوعی تحت تأثیر داستان زندگی صاحب اثر و اتفاقاتی که برای او افتاده، قرار گرفته است.
 
تمامی قطعات این آلبوم در استودیو اکسین با مدیریت مجید سبحانی تهیه‌شده و امیر پاشا فاطمی (نوازنده ویولن)، فؤاد سمندی (میکس و مستر، صدابردار) و مجید سبحانی (صدابردار) در این آلبوم همکاری داشته‌اند.
 
به گزارش روابط عمومی موسسه «نت هشتم»، قطعه اینترو این مجموعه به نام «رویای من» یک اثر احساسی است که مرعشی برای برادرش «اردلان» که سا‌ل‌ها پیش او را از دست داده‌ ساخته است. خالق آلبوم «رویای جادویی» که خود حامی حیوانات است قطعه شماره 4 این آلبوم به نام «صدای فرشتگان» را با همین موضوع ساخته و از حیوان خانگی خود در کلیپ این اثر استفاده کرده است. «گمشده» عنوان قطعه شماره 6 این آلبوم است و در وصف زندگی همه‌ی انسان‌هایی است که در زندگی مادی و زمینی گم‌شده‌اند. «باران» از جمله قطعاتی است که قبلاً ساخته‌شده و مرعشی این قطعه را به یاد معشوق خود ساخته و تداعی‌کننده روزهای بارانی باهم بودن‌ها است. دیگر قطعات این آلبوم، «خاطرات گذشته»، «رویای جادویی»، «احساسات شدید»، «تنهایی»، «آرامش» و «نوکتورن» نام دارند.
 
علی مرعشی در خصوص این آلبوم گفت: «آلبوم رویای جادویی، دریچه‌ای است به‌سوی آرامش معنوی و انسانی و این اثر را به همه کسانی که در زندگی دنبال آرامش حقیقی هستند تقدیم می‌کنم.»
 
این موزیسین در سال 82 اولین آلبوم رسمی خود به نام «آبی‌ترین» را روانه بازار کرد که در این آلبوم در کنار خوانندگی به عنوان نوازنده و آهنگساز نیز ایفای نقش کرده بود. مرعشی موسیقی را از 12 سالگی با ساز پیانو شروع و آن را نزد اساتیدی چون گاگیک باباییان و ارنسسو گنزالس ادامه داد و در سال 1376 وارد کنسرواتوار تهران شد. او با ارکسترهای متعددی همکاری داشته است.
 
مجوز انتشار آلبوم «رویای جادویی» از سوی موسسه فرهنگی هنری «نت هشتم» به مدیریت «محمد بکرانی» اخذ شده و توسط این موسسه روانه بازار موسیقی کشور شده است.

صاحب اثر، قطعات این آلبوم را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین «موسیقی ما» قرار داده که می‌توانید از «تماشاخانه» این آلبوم را دانلود کنید.
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 20:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تحقق «رویای جادویی» علی مرعشی | موسیقی ما