برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری کامبیز روشن‌روان، سالار عقیلی و اهورا ایمان
برنامه «هزار صدا» روز جمعه دوازده آبان از سر گرفته می‌شود
موسیقی ما - برنامه موسیقایی «هزارصدا» روز جمعه 12 آبان، ساعت 15 در بخش موسیقی اصیل ایرانی، با گرامی‌داشت ایام ماه صفر و چهلمین روز درگذشت استاد نادر گلچین برگزار می‌شود. در این برنامه، کامبیز روشن‌روان به عنوان کارشناس بخش آهنگسازی و نوازندگی، سالارعقیلی به عنوان کارشناس بخش آواز و اهورا ایمان به عنوان کارشناس شعر و ترانه روی صندلی داوری می‌نشینند و آثار گروه‌های شرکت‌کننده را بررسی و در پایان گروه برگزیده را معرفی می‌کنند.

روشن‌روان قرار بود در برنامه قبل به عنوان داور مهمان «هزارصدا» باشد که به علت بروز مشکلاتی میسر نشد و این جمعه، برای اولین‌بار در این برنامه حضور خواهد داشت. همچنین سالار عقیلی در تیرماه سال گذشته در کنار کیوان ساکت و زنده‌یاد افشین یداللهی در «هزار صدا» حضور پیدا کرده بود. اهورا ایمان نیز طی چهارسال برگزاری برنامه هزار صدا، چندین‌بار داور یا خواننده مهمان هزارصدا بوده و با روال برگزاری و نقدهای این برنامه آشنایی دارد.

در این برنامه، بامداد فلاحتی (خواننده نام‌آشنای موسیقی ایرانی) به مناسبت چهلمین روز درگذشت استاد نادر گلچین قطعه‌ای از او را اجرا می‌کند. سياوش اسماعيلى، نوازنده عود و سه تار و مهدى نظام‌دوست، نوازنده كوزه و دف نیز او را در این اجرا همراهی خواهند کرد. فلاحتی که یزدی و از ذاکرین شناخته شده نیز هست، قطعه‌ای را در نکوداشت ایام ماه صفر خواهد خواند.
 
این برنامه، ویژه برنامه‌های دیگری هم خواهد داشت که از جمله آنها اجرای گروه برنده برنامه قبل، گروه چکاد با خوانندگی جابر برزگر و سرپرستی محمد محسنی، از آباده و ابرکوه است که آنها نیز آهنگ «نوای کاروان» استاد گلچین (آهنگساز استاد عباس خوشدل) را اجرا خواهند کرد.
 
 
استاد نادر گلچین، یک بار در سال 93 و یک‌بار نیز در سال 94 به عنوان داور و چند بار هم به عنوان مهمان ویژه در برنامه هزار صدا حضور پیدا کرده بود.

برنامه هزار صدای سنتی ساعت 15 روز جمعه دوازده آبان در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی چهره‌ها و گروه‌های جوان موسیقی است که در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی پاپ، هر کدام ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران، واقع در خیابان جلفای تهران برگزار می‌شود. مدیر و مجری این برنامه آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه هنری است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 - 14:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه «هزار صدا» روز جمعه دوازده آبان از سر گرفته می‌شود | موسیقی ما