برنامه یاد بعضی نفرات
 
پانزدهم و شانزدهم شهریور
گروه موسیقی «زنبورک» برای کودکان موسیقی ایرانی می‌نوازد
موسیقی ما - گروه موسیقی زنبورک به سرپرستی و آهنگسازی «سروش حاتمی‌آذر» ۱۵ و ۱۶ شهریور هر روز در دو سانس ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در فرهنگسرای شفق برای کودکان دو تا هشت ساله موسیقی ایرانی اجرا خواهد کرد. این دومین اجرای گروه زنبورک در تابستان امسال است. اجرای قبلی پنجم و ششم مرداد در چهار سانس برگزار شد.

سلام، ورزش، خورشید خانم، پل عابر، بادبادک، قصه ماه تی‌تی کلاه تی‌تی، بازی، خانواده، زنبورک، دنیای زیبا و یک قطعه بی‌کلام، آثاری هستند که در این کنسرت اجرا می‌شوند. «حاتمی‌آذر» درباره‌ی این برنامه می‌گوید: «سعی کردیم قطعات، پرتحرک، با نشاط و پر از اشعاری باشند که مضامین فانتزی و گاه رویاگونه دارند تا کودکان سوار بر بال‌های خیال خود، همراه بادبادک به آسمان بروند و بلندپروازی کنند و با قطعه خورشید خانم از خورشید، ابر، باران و رنگین کمان تصویری رویاگونه به تصویر بکشد. قصه ماه تی‌تی کلاه تی‌تی نیز تلاش می‌کند با قصه، ریتم، موسیقی و نمایش چرخه آب را به کودکان کاملا غیرمستقیم و داستان‌وار آموزش بدهد. در قطعه ورزش و بازی، کودکان را در حین اجرای کنسرت به جنب‌وجوش و تحرک وا می‌داریم تا در دنیای مدرن امروز که اغلب بازی‌ها به سمت بازی‌های تک نفره، کامپیوتری و مجازی سوق پیدا کرده، فراموش نکنند بازی‌های گروهی و پرتحرک، زیبایی و جذابیت خود را از دست نداده‌اند.»

اعضای گروه زنبورک را سروش حاتمی آذر (آهنگساز، سرپرست و نوازنده تار)، هادی حسنعلی (خواننده و قصه‌گو)، شهریار جعفری (نوازنده عود)، سیاوش طاهریان (نوازنده کمانچه)، عباس مهرانی (نوازنده رباب‌باس)، کیمیا نیکپور (نوازنده کمانچه و قیچک)، سمیرا جمشیدی (نوازنده فلوت ریکوررد)، صدف مولایی (نوازنده قانون)، احسان سامانی (نوازنده تنبک)، مهیار حاتمی آذر (نوازنده گیتار)، آیدین حاتمی آذر (نوازنده خردسال شیکر و پرکاشن)، معصومه دیسی ( مدیر اجرایی)، پرستو موسوی (عکاس)، آرتین خراسانی (صدابردار) و وحید فرجی (صدابردار) تشکیل می‌دهند.
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1396 - 18:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه موسیقی «زنبورک» برای کودکان موسیقی ایرانی می‌نوازد | موسیقی ما