برنامه یاد بعضی نفرات
 
26 شهریورماه و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه
«هوروش بند» برای اولین بار در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما اولین کنسرت «هوروش‌ بند» در تهران، 26 شهریور برگزار خواهد شد. اعضای این گروه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت به دیدار دوستداران خود می‌روند و منتخبی از تک‌قطعات چند ماه اخیرشان را در کنار آنها زمزمه می‌کنند. «مهدی دارابی» خواننده و سرپرست هوروش‌ بند در این اجرا خواهد بود و «کیان دارات» هم رهبری گروه را بر عهده دارد. فروش بلیت‌های این برنامه از روز چهارشنبه اول شهریور در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود و اجرای این گروه به همت موسسه ققنوس روی صحنه می‌رود.
 
یاد تو می‌افتم، مجنون، آخر منو به باد داد، به کی پُز میدی، ماه دلم، عاشقم و خنک شد دلت از جمله قطعات هوروش‌ بند است که طی ماه‌های اخیر منتشر شد. جدیدترین آهنگ آنها هم «فاصله نه» نام داشت که 30 مرداد از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبانشان قرار گرفت. همچنین قرار است تا پیش از کنسرت تهران یک قطعه دیگر هم از هوروش بند منتشر شود. البته اولین اجرای هوروش بند روز دوم شهریور در تالار شهر جزیره کیش برگزار خواهد شد. آنها از ساعت 24 برای اولین بار روی صحنه می‌روند و تور کنسرت‌هایشان را از کیش آغاز می‌کنند.
 
اما نکته حائز اهمیت درباره اجرای هوروش‌ بند این است که شنیده‌های خبرنگار «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که «مسعود جهانی» فعلاً قصد حضور روی صحنه به همراه اعضای گروهش را ندارد. او که تنظیم‌کننده و عضو اصلی این گروه محسوب می‌شود، رهبری گروه را در کنسرت تهران و کیش به کیان دارات واگذار کرده اما تنظیم قطعات برای اجراهای زنده هوروش توسط او انجام شده است. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 20:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هوروش بند» برای اولین بار در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما