برنامه یاد بعضی نفرات
 
با انتشار قطعه «بی‌وقفه» از این مجموعه
میلاد درخشانی از دومین آلبوم باکلامش رونمایی کرد
موسیقی ما اولین قطعه از دومین آلبوم باکلام میلاد درخشانی با نام «بی‌وقفه»، برای انتشار در اختیار سایت موسیقی ما قرار گرفت. ترانه این قطعه از سهیل حسینی است که آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی سازهای گیتار و سازهای کوبه‌ای آن توسط میلاد درخشانی انجام شده و رضا تاجبخش هم در این اثر پیانو و گیتارباس نواخته است.
 
درخشانی درباره فضای این اثر می‌گوید: «فضای موسیقایی این قطعه برگرفته از ترانه آن است و سعی کرده‌ام مضمون آن را به خوبی بیان کنم که به نظرم توانسته‌ام از پس آن بربیایم. خودم خیلی این قطعه را دوست دارم و فکر می‌کنم مخاطبانم هم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.»
 
میلاد درخشانی که امسالِ خود را با پروژه‌های متعددی آغاز کرده، به تازگی آلبومی را با مصباح قمصری منتشر و قرار است شهریور ماه سال جاری نیز دومین آلبوم باکلام خود را با نام «حرف بزن» منتشر کند. علاوه بر آن، می‌خواهد 12 شهریورماه کنسرت این آلبوم را در فضای باز کاخ نیاوران در قالب فستیوال تلفیقی روی صحنه ببرد که به زودی اطلاعات آن اعلام می‌شود.
 
این آهنگساز درباره آلبوم تازه‌اش می‌گوید: «طبیعتاً در این آلبوم هم، سلیقه شخصی من که مخاطب هم با آن آشنایی دارد، شنیده می‌شود و تغییر عجیبی در کارهایم رخ نداده است. اما در تنظیم‌ها و رنگ‌آمیزی صوتی، سعی کرده‌ام متفاوت عمل کنم. هسته و پایه اصلی قطعات، همانی است که در آلبوم «اشارات نظر» از من شنیده‌اید اما مسلماً سلایق و درونیات هر شخص در طول زمان تغییر می‌کند و بعد از تمام شدن آلبوم متوجه شدم که گذر زمان می‌تواند چه تأثیراتی روی روند آهنگسازی بگذارد. به شخصه با موسیقی این آلبوم، ارتباط نزدیکی برقرار کرده‌ام و مطمئنم که مخاطبانم هم می‌توانند با این آلبوم همان ارتباط قلبی گذشته را برقرار کند.»
 
می‌توانید قطعه «بی‌وقفه» را با صدا، آهنگ و تنظیم میلاد درخشانی از «تماشاخانه سایت موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 20:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی از دومین آلبوم باکلامش رونمایی کرد | موسیقی ما