برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرا در قزوین و دو شهر دیگر
تور کنسرت‌های آلبوم «یعنی درد» رضا صادقی در ایران برگزار می‌شود
موسیقی ما - تور کنسرت‌های آلبوم «یعنی درد» با صدای «رضا صادقی» از هفته آینده آغاز می‌شود. این خواننده روز 24 تیرماه به استان گیلان سفر می‌کند و در سالن ملک‌نیا شهر آستارا روی صحنه می‌رود. برنامه رضا صادقی در آستارا به تهیه‌کنندگی «سعید کفاشی» و به همت موسسه فرهنگی هنری «فردایین» برگزار خواهد شد. آقای مشکی‌پوش موسیقی پاپ سپس با گروهش عازم قزوین می‌شود و روز 25 تیر مهمان مردم این شهر خواهد بود.
 
 او در سالن نمایشگاه بین‌المللی این شهر آثار جدید و خاطره‌انگیزش را روی صحنه می‌برد. مقصد بعدی رضا صادقی هم دوباره استان گیلان اما این بار شهر رشت است. صادقی در تالار ابریشم این شهر و طی روزهای 26 و 27 تیرماه منتخبی از قطعات جدید و پرخاطره‌اش را در کنار دوستدارانش زمزمه خواهد کرد. این برنامه هم به تهیه‌کنندگی سعید کفاشی روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت‌ها می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه و بلیت مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایند.
 
رضا صادقی هفته اول خردادماه آلبوم یعنی درد را به بازار عرضه کرد. اثری که سعی شده بود در آن نگاه اجتماعی پررنگ‌تر از گذشته باشد و در عین حال او از فضای عاشقانه کارهایش هم غافل نشده بود. این مجموعه طی یک ماه اخیر با استقبال خوب دوستدارانش مواجه شده و مراسم مفصلی هم برای رونمایی این اثر از سوی شرکت «آوای هنر» تدارک دیده شد و او در کاخ نیاوران با مخاطبانش دیدار کرد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 15:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های آلبوم «یعنی درد» رضا صادقی در ایران برگزار می‌شود | موسیقی ما