برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار 4 قطعه و استقبال از «به کی پُز می‌دی»
سورپرایز گروه «هوروش» برای طرفدارانش تا اواخر مرداد منتشر می‌شود
موسیقی ما - پنجمین قطعه رسمی گروه «هوروش» به زودی منتشر خواهد شد. این اثر به نام «عاشقتم» تا اوایل تیرماه از طریق رسانه‌های مجاز در اختیار مخاطبان این گروه قرار خواهد گرفت. «حمید فریزند» مدیر گروه هوروش، درباره قطعه جدید و سایر فعالیت‌های هوروش گفت:«به زودی پنجمین قطعه گروه هوروش را روانه بازار خواهیم کرد. این قطعه همانند کار قبلی با ترانه و ملودی آرش عدل پرور و تنظیم مسعود جهانی منتشر می‌شود. پس از موفقیت خیره‌کننده قطعه «به کی پُز میدی» کمی روند فعالیت‌های گروه تغییر کرد. پیش از انتشار این قطعه می‌دانستیم کار خوبی است و مردم آن را گوش خواهند داد ولی شاید هیچکدام از ما توقع این استقبال کم نظیر را نداشتیم. پس از این بازخوردها تصمیم گرفتیم قطعه «عاشقم» را منتشر کنیم و بعد از آن نیز سورپرایز گروه هوروش اواخر مرداد منتشر می‌شود.»
 
حمید فریزند سپس گفت: «مجوز قطعه عاشقم از سوی موسسه آوای مهر میهن اخذ شده و وظیفه نشر آن بر عهده موسسه فرهنگی هنری ققنوس به مدیریت محمدحسین توتونچیان است. هنوز زمان دقیقی برای انتشار اثر جدید نمی‌توان اعلام کرد ولی قطعاً تا پایان خرداد این اثر منتشر می‌شود.»
 
گروه موسیقی هوروش از بهمن سال 1395 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. مسعود جهانی که از تنظیم‌کننده‌های مطرح و فعال این روزهای موسیقی است به همراه مهدی دارابی که آهنگساز و خواننده هوروش است اعضای اصلی این گروه هستند. آنها 24 بهمن قطعه «یاد تو میفتم» را منتشر کردند که مورد توجه دوستدارانشان قرار گرفت. در ادامه قطعات مجنون، آخر منو به باد داد و به کی پُز میدی از این گروه شنیده شد و آنها توانستند شنوندگان زیادی را به سمت آثار خود جذب کنند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 04:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سورپرایز گروه «هوروش» برای طرفدارانش تا اواخر مرداد منتشر می‌شود | موسیقی ما