برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو
احسان نی‌زن خواننده تیتراژ برنامه «ماه تمام» شد
موسیقی‌ما – احسان نی‌زن که در ماه‌های گذشته چند تک آهنگ را در فضای مجازی روانه منتشر کرده است، در جدیدترین فعالیت هنری خود تیتراژ برنامه «ماه تمام» را خواند.

به گزارش «موسیقی‌ما»، این هنرمند که پیش از این به عنوان نوازنده و آهنگساز با چهره‌های مطرح حوزه موسیقی در کشور فعالیت کرده است، با آغاز روند انتشار آثار خود به عنوان خواننده توانسته قابلیت‌های خود در این عرصه را نیز به معرض دید و قضاوت دوستداران موسیقی قرار دهد.

مریم دلشاد ترانه قطعه «ماه تمام» را برای احسان نی زن سروده است و خود این هنرمند نیز آهنگسازی این اثر را بر عهده دارد. معین راهبر نیز تنظیم و میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده داشته است.

جُنگ شبانگاهی «ماه تمام» کاری از گروه خانواده و به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی است که شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. این برنامه ترکیبی در کنار ایجاد فضایی معنوی تلاش می‌کند تا حالی خوب را به مخاطبان خود هدیه کند.

«ماه تمام» با اجرای عبدا... روا شب‌های ماه مبارک رمضان از پارک ارم روانه آنتن می‌شود. بخش ویژه ایرانگردی با عنوان «همسفر»، گفت و گو با مهمانان، هنرمندان محبوب و کارشناسان مختلف، گزارش مردمی به نام «این مردم نازنین» و ... از جمله بخش‌های این برنامه است.

هم‌چنین «ماه تمام» علاوه بر میزبانی هنرمندان، بازیگران و خوانندگان مختلف در بخش «جاودانه‌ها» به تجلیل از چهره‌های ماندگار در حوزه‌های گوناگون می‌پردازد.

این تک آهنگ امروز - یکشنبه 7 خرداد - ساعت 18 به صورت اختصاصی از سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 13:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان نی‌زن خواننده تیتراژ برنامه «ماه تمام» شد | موسیقی ما