برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور عوامل آلبوم و اهالی موسیقی؛
مراسم رونمایی آلبوم «صد» اثر محمد چناری برگزار شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی و نشست خبری نخستین آلبوم «صد» با صدای «مجمد چناری» عصر روز سه شنبه 26 بهمن‌ماه با حضور عوامل آلبوم، جمعی از اهالی موسیقی و با اجرای «حسان ناصری» مجری صدا و سیما برگزار شد.
 
در این برنامه پس از صحبت‌های حسام ناصری و بیان سوابق چناری، «محمد ابراهیمی» به عنوان تهیه‌کننده آلبوم در سخنانی اظهار داشت: «پس از 10 سال فعالیت حرفه‌ای محمد چناری، سرانجام امسال موفق به انتشار نخستین آلبوم رسمی او در بازار موسیقی کشور شدیم. البته این آلبوم که استارت کار ما است، گلچینی از چند تک‌آهنگ چناری و چند قطعه جدید است که به نوعی نماد و نشانه این است که محمد چناری به جمع خوانندگان رسمی کشور پیوسته است. برنامه‌های ویژه‌ای را برای محمد چناری در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.»
 
او همچنین در مورد برنامه اجراهای چناری گفت: «ترکیب ارکستر مشخص شده و تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم. به امید خدا کنسرت‌ها را از سال آینده آغاز خواهیم کرد و در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه خواهیم رفت.»
 
در ادامه برنامه «سید محمد کاظمی» یکی از ترانه‌سرایان آلبوم گفت: «من از همان سال‌هایی که محمد چناری فعالیت خود را آغاز کرد موسیقی‌اش را گوش می‌دادم و بسیار دوست داشتم. عمر فعایت هنری چناری بیشتر از 10 سال و عمر فعالیت هنری من کمتر از 10 سال است. همکاری ما از طریق مهران عباسی و امیرعلی زمانیان شکل گرفت و بسیار از این همکاری خوشحال هستم و آرزوی بهترین ها را برای محمد چناری دارم. »
 
«فردین سعادت» یکی از تنظیم‌کنندگان آلبوم نیز از این که در این آلبوم با چناری همکاری داشته است ابراز خرسندی کرد.
 
پس از آن «محمد چناری» خواننده آلبوم پس از سلام و خوش آمدگویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
او در مورد آلبوم «صد» گفت: «قطعات این اثر به نیت آلبوم ضبط نشده بودند که اکنون در کنار هم تشکیل یک آلبوم را دادند. در مجموع این آلبوم را بسیار دوست دارم و بسیار برای آن زحمت کشیده‌ام. بسیار خوشجالم که پس از 13 سال فعالیت حرفه‌ای موفق به انتشار نخستین آلبوم رسمی‌ام شدم. ضبط قطعات این آلبوم 2 سال طول کشید و مراحل اخذ مجوز آن هم حدود 5 ماه به طول انجامید.»
 
چناری ادامه داد: «فضای این آلبوم کاملاً احساسی است. از ویژگی‌های مثبت این آلبوم می‌توانم به ترانه‌های خاص آن اشاره کنم. در این آلبوم سعی کردم خودم باشم و آن چه را که احساسم است ارائه کنم.»
 
خواننده قطعه پرطرفدار «کاشکی یه روزی» در پاسخ به دلایل سکوت چند ساله خود گفت: «حس می‌کردم طی این چند سال فضای حاکم بر موسیقی کشور مناسب موسیقی من نیست و احساس می‌کردم اگر سکوت کنم بهتر است. اما اکنون با انرژی بیشتر فعالیتم را از سر خواهم گرفت.»
 
چناری همچنین از تولید و انتشار ویدئو کلیپ چند قطعه از آلبوم «صد» خبر داد.
 
از میهمانان حاضر در این مراسم می‌توان به مهدی یغمایی، علی عبدالمالکی، پوریا حیدری، مهدی میرزاباقریان، کامبیز طاهری، میلاد لطیفی، سیاوش وزیری، ارسلان جعفری و... اشاره کرد.
 
آلبوم «صد» به تهیه‌کنندگی «محمد ابراهیمی» از روز یکشنبه 24 بهمن 1395 در سراسر کشور منتشر شده و در مراکز فروش محصولات فرهنگی و هنری قابل خرید است. همچنین امکان خرید دیجیتالی آلبوم نیز از طریق «بیپ تونر» فراهم است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1395 - 15:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی آلبوم «صد» اثر محمد چناری برگزار شد | موسیقی ما