برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اجرای دیروز در کاشان؛
سالار عقیلی در بیرجند به اجرای برنامه می‌پردازد
موسیقی ما - «سالار عقیلی» -خواننده موسیقی اصیل ایرانی- دیروز 15 بهمن در شهر کاشان روی صحنه رفت و امروز جمعه16 بهمن ماه در بیرجند اجرا دارد.
 
عقیلی دیروز با همراهی گروه قمر در دو سانس در سالن شهید اردهال شهر کاشان به اجرای برنامه ‌پرداخت. خواننده حماسه و عشق در کاشان قطعاتی نظیر غلام قمر، هوای آفتاب و وطن که نوید دهقان سرپرست گروه قمر آن‌ها را آهنگسازی کرده است، اجرا کرد. امروز هم شهر بیرجند میزبان آثار سالار موسیقی ایران با همراهی گروه راز و نیاز خواهد بود. در این کنسرت آثاری همچون ایران، تبریز در مه و خوشه چین اجرا می‌شود. گفتنی است در اجرای بیرجند زوج هنری سالار عقیلی و حریر شریعت زاده با گروه راز و نیاز به روی صحنه خواهند رفت.
 
 «سالار عقیلی» در بخش موسیقی دستگاهی، با مهارت، قطعات را به اجرا درآورد.  در این بخش، آهنگساز و خواننده به ترکیبی از شعر نو با موسیقی ایرانی و مرکب‌نوازی‌ پرداختند. از جمله قطعاتی که در این بخش اجرا شد، می‌توان به غلام قمر، هوای آفتاب، ابر، دل‌ستان و دیوانه‌ی مست اشاره کرد. در این بخش، حریر شریعت‌زاده، محمدرضا اسکندری، شاهین صفایی، حمید بهروزی‌نیا، بهزاد رواقی، علیرضا گرانفر، نوید دهقان، سارا هستی، نیلوفر شهبازی، حسین محمد حسینی و محمد صانعی به نواختن دف، بم‌تار، تار، سنتور، کمانچه، کمانچه آلتو، نی و تنب و بندیز پرداختند. گروه قمر از سال ۸۶ همکاری خود را با «سالار عقیلی» آغاز کرد و تاکنون آثاری چون هوای آفتاب، وطن و یار و دیار را منتشر کرده است. آخرین همکاری مشترک این گروه با عقیلی در آلبوم «از جان و از دل» شکل گرفت.
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 13:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقیلی در بیرجند به اجرای برنامه می‌پردازد | موسیقی ما