برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «آیسا حیدری»
آلبوم «بخشش» منتشر شد

موسیقی ما - آلبوم موسیقی پاپ و تلفیقی «بخشش» اثری به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی «آیسا حیدری» منتشر و با تیراژ گسترده در سراسر کشور در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

آلبوم موسیقی «بخشش» با صدای «آیسا حیدری»، مجموعه ایست با ۱۱ قطعه بنام های «رسوایی»، «نقاشی»، «دلتنگی»، «ژست تکراری»، «دلخوشی»، «تحقیر»، «تکلیف روشنه»، «بخشش»، «عیدانه»، «چه خوشحالم» و قطعه ی بی کلام «رسوایی» که ترانه سرایان آن «غزل نودهی» و «هادی دشتی» بوده اند.

این اثر که صمد برقی (ویولن)، امیر فرهنگ اسکندری (تار)، علی فربد نیا (کلارینت، ساکسیفون)، آیسا حیدری (پیانو، گیتار، سینتی سایزر و سازهای الکترونیک)، به نوازندگی قطعات آن پرداخته اند، در استودیو پردیس به ضبط رسیده است.

نام آلبوم برگرفته از یکی از قطعات آن است که با موضوع استغفار و طلب بخشش ساخته و پیش تر به شکل تک آهنگ منتشر و با استقبال خوبی مواجه شده است، قطعات دیگر اثر هم در سبک های تلفیقی و حال و هوایی عاطفی اجرا شده اند.

مجوز آلبوم «بخشش» از طریق مؤسسه ی «نوا گستر آپادانا» صادر شده و علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم از طریق سایت «بییپ تونز» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 00:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «بخشش» منتشر شد | موسیقی ما