برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با اکران این فیلم از «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید
نماهنگ تیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور» با صدای «محمد معتمدی»
موسیقی ما – نماهنگ تیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور» با صدای «محمد معتمدی» منتشر شد. او در این نماهنگ یک قطعه قدیمی به نام «سوگند» را بازخوانی کرده است. آهنگسازی این کار توسط «جواد افشار» انجام شده و تنظیم و بازآفرینی «سوگند» هم اثری از «بهزاد عبدی» است. «مجتبی اسماعیل‌زاده» این موزیک‌ویدئو را به شکل متفاوتی کارگردانی کرده  و در آن بازیگران سرشناسی نظیر «مهدی هاشمی»، «هانیه توسلی»، «حامد کمیلی»، «فرزین صابونی»، «رضا مولایی»، «پدرام شریفی»، «فریدون محرابی» و «بهروز شعیبی» حضور دارند و نظاره‌گر اجرای معتمدی هستند. برای نزدیکی بیشتر این نماهنگ با فضای فیلم‌سینمایی «سیانور» و همچنین قطعه‌ای که محمد معتمدی آن را خوانده، ضبط در یکی از کافه‌های قدیمی تهران انجام شده است. اکران عمومی «سیانور» به کارگردانی «بهروز شعیبی» و و تهیه‌کنندگی «سیدمحمود رضوی» از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و میزان فروش این فیلم تا کنون از مرز یکصد میلیون تومان عبور کرده است.

محمد معتمدی در حالی نماهنگ فیلم‌سینمایی «سیانور» را اجرا کرده که روزهای پرکاری را سپری می‌کند. او پس از انتشار قطعه «کویر» و بازتاب‌های مثبتی که برایش داشت، قطعه «پرواز» را برای تیتراژ سریال «گشت ویژه» خواند و تا چندی پیش مهمان هر شب مخاطبان شبکه اول سیما بود. از سوی دیگر او این روزها آخرین جلسات ضبط و اجرای آلبوم جدید «مهیار علیزاده» و «فردین خلعتبری» را پشت سر می‌گذارد. آلبومی که به دلیل حضور این سه هنرمند سرشناس عرصه آواز و آهنگسازی در کنار یکدیگر، در کانون توجه مخاطبان و رسانه‌ها قرار گرفته و احتمال انتشار آن تا اواخر پاییز یا زمستان سال جاری بسیار قوی است. طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از محتوا و زمان انتشار این آلبوم هم از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ضمن مشاهده نماهنگ فیلم «سیانور» با صدای محمد معتمدی، نسخه اصلی فایل صوتی این اثر را برای اولین‌بار از «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 11:12

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 3 آبان 1395 - 19:21

فوق العاده زیبا بود. انصافا صدای معتمدی بینظیره .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نماهنگ تیتراژ پایانی فیلم‌سینمایی «سیانور» با صدای «محمد معتمدی» | موسیقی ما