برنامه یاد بعضی نفرات
 
تقدیر ویژه از آموزشگاه‌های برگزیده موسیقی
محورهای سومین جشنواره موسیقی «نوای خرم» اعلام شد
موسیقی ما - ستاد برگزاری جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرّم)  ضمن اعلام محورهای اصلی برگزاری این رویداد موسیقایی از تقدیر آموزشگاه های برگزیده‌ای که در ترغیب هنرجویان به موسیقی ملی ایران فعالیت می کنند، خبر داد.
 
«ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران زمین»، «ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه»، «ارائه‌ الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور»، «بررسی میزان تأثیرپذیری هنرجویان از آثار مفاخر موسیقی کشور» و «تقویت روحیه جمعی در کودکان و نوجوانان علاقمند به موسیقی ایرانی» محورهای اصلی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) اعلام شده است.  
 
ستاد برگزاری جشنواره در این دوره از آموزشگاه های برگزیدۀ موسیقی اعم از هنرستان ها، فرهنگسراها و سایر نهادهای آموزشی که در امر ترغیب هنرجویان کودک و نوجوان برای فعالیت در حوزه موسیقی ملی ایرانی تلاش می کنند، تقدیر به عمل خواهد آورد.
 
سومین جشنواره و جایزه همایون خرم ( نوای خرّم ) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان روزهای 15 و 16 دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود. علاقمندان برای آگاهی از شرایط شرکت در سومین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم می‌توانند به تارنمای ویژه جشنواره www.khorramfestival.com مراجعه نمایند.
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 10:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محورهای سومین جشنواره موسیقی «نوای خرم» اعلام شد | موسیقی ما