برنامه یاد بعضی نفرات
 
در هشتمین برنامه «شب‌شنبه‌های حافظ»؛
میلاد درخشانی روی صحنه رفت
موسیقی ما - میلاد درخشانی به همراه گروهش، روز شنبه سوم مهرماه پس از یک سال دوری از استیج در حالی در قالب برنامه شب‌شنبه‌های حافظ روی صحنه رفت که به دلیل استقبال مردم، برای اولین بار در این سری برنامه‌ها (شب‌شنبه‌های حافظ) توانست در دو سانس با مخاطبانش دیدار کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این برنامه آنپلاگد با عنوان «جای خالی سکوت» در دو بخش برگزار شد که گروه قطعاتی از آلبوم «افشارستان» و «اشارات نظر» را اجرا کردند. البته مثل همیشه پدرام درخشانی هم تجربه تازه‌اش در نوازندگی سنتور را با مخاطبان سهیم شد.
 
در بخش اول برنامه، میلاد درخشانی با ساز تار و همراهی پاشا هنجنی (نی) و حامد حبیبپور (کوبهای) قطعات اینسترومنتالی را به سبک و سیاق خود در موسیقی ایرانی  نواخت و در خلال اجرای دو برنامه، پدرام درخشانی مخاطبان را به تک‌نوازی سنتور مهمان کرد. 
 
در بخش دوم، میلاد درخشانی با ساز عود به همراه طاها مظاهری (گیتار)، آرش عیوضی (گیتار باس)، مصطفی شعبانی (ساکسیفون و کلارینت) و امیرعلی رحمانی (سازهای کوبه‌ای) روی صحنه آمدند و تعدادی از قطعات بی‌کلام شنیده نشده و همچنین قطعاتی از تنها آلبوم باکلام میلاد یعنی «اشارات نظر» را اجرا کردند.
 
اصولاً میلاد درخشانی در موسیقی نگاهی تجربه‌گرا و آزاد دارد و خوانندگی هم برای او بخشی از یک تجربه موسیقایی دیگر است. او در این سال‌ها توانست به واسطه نگاه تجربه‌گرایانه و رهانیدن خودش از قید و بندهای دست و پاگیر، طیف متفاوتی از مخاطب را جذب کند؛ از مخاطب موسیقی ایرانی و اینسترومنتال و تکنوازی سازهای سنتی تا موسیقی باکلام و به نوعی پاپ‌تر. البته او همیشه این موسیقی‌ها را در کنسرت‌های مجزایی روی صحنه می‌برد اما در این برنامه او برای اولین بار در دوران فعالیت حرفه‌ای خود، یک کنسرت مالتی برگزار کرد و انواع مختلف تجربیاتش در موسیقی را در یک شب با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.
 
میلاد درخشانی این روزها مشغول کار روی دو آلبوم (باکلام و اینسترومنتال) است و قرار است به زودی با تجربه‌های جدیدی به سراغ مخاطبانش بیاید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 11:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی روی صحنه رفت | موسیقی ما