برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده 7 مهرماه با نوازنده‌های جدید و بدون معرفی رهبر جدید ارکستر روی صحنه می‌رود
حرکت «بنیامین» روی مدار تغییر
‎موسیقی ما - برای دومین‌بار طی کمتر از یک سال اخیر، ارکستر بنیامین بهادری دستخوش تغییرات گسترده شد.

‎«آرش سعیدی» که در ده ماه گذشته به عنوان رهبر ارکستر این خواننده فعالیت می‌کرد، به همراه «نیما رمضان»، «ساسان هاشمی» و «برنا شفیع‌زاده» از گروه بنیامین جدا شده‌اند. این تغییر بی‌سر و صدا در حالی رخ می‌دهد که خواننده آلبوم «94» روز هفتم مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت دارد و تا این لحظه هنوز نوازندگان جدید گروه «بنیامین موزیک» معرفی نشده‌اند. از سوی دیگر این چهار نوازنده هم فعلاً رویه سکوت را پیش گرفته‌اند و شاید ترجیح می‌دهند کنسرت‌های «اشوان» را پشت‌سر بگذارند. خواننده جوانی که در  ده روز اخیر سه کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه برگزار کرده و بلیت‌های هر سه اجرای او در مدت کوتاهی به فروش رفته است. آرش سعیدی، نیما رمضان، ساسان هاشمی و برنا شفیع‌زاده به همراه چند نوازنده باتجربه دیگر اعضای ارکستر اشوان هستند و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همکاری آنها با این خواننده طولانی مدت خواهد بود.

‎اواخر پاییز سال گذشته بود که «علی منصوری»، رهبر ارکستر سابق بنیامین، با انتشار یک پست در اینستاگرام رسماً اعلام کرد که دیگر با این خواننده همکاری ندارد. بنیامین بهادری هم با یک کامنت پرمحبت برای این موزیسین آرزوی موفقیت کرد. سپس او آرش سعیدی را به عنوان رهبر جدید گروهش معرفی کرد و اجرای ششم دی‌ماه در تهران را به همراه او ترکیب جدید نوازنده‌هایش روی صحنه برد. البته آرش سعیدی از مدت‌ها قبل در کنار گروه بنیامین موزیک ساز می‌زد ولی سمت رهبر را نداشت. حال باید منتظر اظهارنظرها و واکنش‌های بعدی این خواننده محبوب ماند. 

‎اما بنیامین بهادری این روزها روی مدار تغيير قرار دارد، یکی دیگر از این تغییرات هم ورود یک تنظیم‌کننده جدید به گروه او است. بنیامین تنها خواننده‌ای است که اصولاً تمایل دارد با یک تنظیم‌کننده و یک ترانه‌سرای ثابت کار کند. «فرید احمدی» که از ده سال قبل در بخش کلام کارهای او حضور دارد.  بنیامین آلبوم «85» را با تنظیم‌های زنده‌یاد «نیما وارسته» منتشر کرد. برای تنظیم آلبوم «88» به سراغ «پیام شمس» رفت و مرحوم وارسته برای آلبوم «92» مجدداً به جایگاه تنظیم‌کننده آلبوم او بازگشت. اما بنیامین در آلبوم «94» با «محمد موجرلو» همکاری کرد. ولی «امیر قدیانی» نام جدیدی است که در گروه «بنیامین موزیک» به چشم می‌خورد. این خواننده در ده روز گذشته سه قطعه با تنظیم‌های امیر قدیانی منتشر کرده که این کارها بازخوردهای گوناگونی تا کنون داشته‌اند. چون مثلاً قطعه «یه روز از یاد تو» فضایی تقریباً ارکسترال داشت و نوازندگان سرشناس متعددی در آن ساز زده بودند. فضایی که بنیامین تا کنون تجربه نکرده بود.

‎امیر قدیانی فعالیت حرفه‌ای خود را از اواسط دهه هفتاد آغاز کرد و تا اواسط دهه هشتاد از جمله آهنگسازان و تنظیم‌کننده‌های پرکار محسوب می‌شد. او تا کنون با چهره‌هایی نظیر «بهروز صفاریان»، «حسین زمان»، «فریدون آسرایی»، «فرهاد جواهرکلام» و «مهرزاد اصفهانپور» و... همکاری کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 11:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حرکت «بنیامین» روی مدار تغییر | موسیقی ما