برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه سوم مهرماه و با اجرای زنده قطعاتی از این مجموعه
مراسم رونمایی آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» برگزار خواهد شد
موسیقی ما – مراسم رونمایی و نقد و بررسی آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» روز شنبه سوم مهرماه از ساعت 17 الی 19 در سالن همایش‌های امام علی(ع) واقع در اتوبان ستاری نبش بلوار فردوس شرق برگزار می‌شود. در این مراسم روند تولید این آلبوم با حضور عوامل آن بررسی خواهد شد و قرار است که شهرام بزرگمهر هم قطعاتی از آلبوم «خواستنی» را به صورت زنده برای حاضرین اجرا کند. همچنین جمعی از چهره‌های سرشناس فرهنگی و هنری علاوه بر حضور در جمع مهمانان، قرار است که بخشی از اجرای این مراسم را بر عهده داشته باشند.  ورود عموم مخاطبان و علاقه مندان هم به این مراسم آزاد است.

آلبوم «خواستنی» با صدای شهرام بزرگمهر مردادماه امسال به بازار عرضه شد و این مجموعه دارای نه قطعه به نام‌های «نگاه بی‌تفاوت»، «کابوس تنهایی»، «بهترین آرزوها»، «احساس موافق»، «یه دنیا میدونه»، «نیمکت خالی»، «صدای خسته»، «گله» و «یک مسئله کوچیک» بود. شهرام بزرگمهر در بخش ترانه‌های این مجموعه با «علی استیری»، «امیر ارجینی»، «بهروز بیات» و «پریا صوفی‌پور» همکاری داشت و «پوریا حیدری»، «شهاب اکبری»، «سعید سام»، «مازیار عطاریان»، «شهاب حسینی» و «بهنام ناصری» هم تنظیم قطعات آلبوم «خواستنی» را انجام داده‌ بودند.

رونمایی آلبوم جدید این خواننده در حالی برگزار می‌شود که او به مدت شش سال خارج از ایران بود و اثر جدید او با وقفه‌ای هشت ساله پس از آلبوم سومش به بازار عرضه شد. شهرام بزرگمهر به زودی و همزمان با ماه محرم قطعه‌ای با مضمون عاشورا منتشر خواهد کرد که جزئیات این اثر برای اولین‌بار در مراسم رونمایی آلبوم «خواستنی» اعلام می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 16:04

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی آلبوم «خواستنی» با صدای «شهرام بزرگمهر» برگزار خواهد شد | موسیقی ما