برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجم شهریورماه در کاخ نیاوران؛
ایمان سیاهپوشان از آلبوم «گریه تعطیله» رونمایی می‌کند
موسیقی ما - آلبوم «گریه تعطیله» با صدای ایمان سیاهپوشان قرار است پایان مردادماه در بازار موسیقی توزیع شود و به همین مناسبت 5 شهریورماه در کاخ نیاوران مراسم رونمایی این آلبوم ساعت 19 الی 21 برگزار می‌شود. این آلبوم مجموعه آثاری است که ایمان سیاهپوشان پس از هشت سال ممنوع‌الفعالیتی و بعد از اخذ تمامی مجوزهای لازم وارد بازار موسیقی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی این برنامه، قرار است رونمایی آلبوم با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه، هنرمندان و ورزشکاران برجسته کشور مورخ 5 شهریور در مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران برگزار شود. در این مراسم ایمان سیاهپوشان و ارکستر سیاهپوشان قطعاتی از آلبوم «گریه تعطیله» را اجرا خواهند کرد و به‌زودی شاهد اجرای کنسرت‌های متعدد از این خواننده خواهیم بود.

آلبوم «گریه تعطیله» که با حمایت موسسه فروغ فلق به مدیریت زهرا همتی منتشر می‌شود، سیزده قطعه به نام‌های آره عاشق تو ام، با تو رو ابرام، گریه تعطیله، یواش یواش، زخم زبون، حس قشنگ، باورم نمیشه رفتی، دن و دنه (داستان)، دن و دنه، انتخاب، نگو دیره، منحصر به فردم و جدایی دارد که کار آهنگسازی آن برعهده محسن منفرد، محسن نصری، بهروز جعفری، فتاح فتحی، میلاد منصور خاکی، مهدی رامشک، سعید کهریزی و بابک افشار بوده و علیرضا امینی، بهروز منوچهری، بهروز جعفری، فتاح فتحی، بابک شهرکی، ایمان سیاهپوشان، مهرداد عباسی و سعید کهریزی نیز تنظیم قطعات را انجام داده‌اند. ترانه‌های آلبوم هم سروده محسن منفرد، محسن نصری، ایمان سیاهپوشان، سمیرا فتاحی، مریم ذاکری، فرح منصوری، عادل قنبری، شیوا پروندی، مصطفی سلیمی و مسعود امینی است.

پیش از این ۴ آلبوم موسیقی به نام‌های «بوی دریا»، «پسرای بندری»، «تاپ توپ» و «دورت بگردم» از ایمان سیاهپوشان در بازار موسیقی منتشر شده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 10:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایمان سیاهپوشان از آلبوم «گریه تعطیله» رونمایی می‌کند | موسیقی ما