برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور مخاطبان و عوامل این مجموعه
«پیروز بشردوست» پس از چهار سال از «جانان» رونمایی کرد
موسیقی ما – مراسم رونمایی و جشن امضای اولین آلبوم «پیروز بشردوست» به نام «جانان» در «بوک‌لند» مرکز خرید «پالادیوم» برگزار شد. در این برنامه جمعی از مخاطبان موسیقی محلی و الکترونیک به همراه عوامل حاضر در آلبوم جانان حضور پیدا کردند. برنامه با صحبت‌های اولیه مجری آغاز شد و پس از ورود پیروز بشردوست به محل برگزاری، او از سورپرایز برنامه رونمایی کرد. «سعید صارمی» با ساز «کاخن» خود روی قطعه «جانان» تکنوازی داشت. این هنرمند با وجود کمبود امکانات صدا و پخش، حضور پرانرژی داشت.

سپس پیروز بشردوست گفت: «از همسر عزیزم تشکر می‌کنم که از طریق او توانستیم این موسیقی را به گوش طیف بیشتری از مخاطبان برسانیم. تشکر بعدی من از «سعید صارمی»، نوازنده خوب سازهای کوبه‌ای و تنها آرتیست کمپانی LP در ایران، است. همچنین از زحمات «امید محرم‌زاده» قدردانی می‌کنم که در انتشار جهانی این آلبوم به من کمک کرد. شما از امروز می‌توانید این آلبوم را از طریق سایت‌های معتبری نظیر amazon و beatport و سایر دیجیتال رکوردینگ‌های دنیا تهیه کنید. انشاالله بتوانیم در کنسرت‌هایی که از اواخر تابستان برگزار می‌شود در خدمت همه مخاطبان عزیز باشیم. من در این آلبوم می‌خواستم موسیقی مقامی ایران را که شاید خیلی‌ها نشناسند یا نتوانند به تنهایی گوش کنند را با موسیقی الکترونیک تلفیق کنم و مردم از شنیدن آن لذت بیشتری ببرند. موسیقی مقامی ریشه در پدران ما دارد و مثلاً موسیقی قطعه جانان اصالتاً «کتولی» است.»

محسن شریفیان هم یکی از عوامل آلبوم و مهمانان ویژه مراسم بود که پشت تریبون حاضر شد و گفت:«یکی از راه‌های معرفی موسیقی نواحی ایران به مردم خودمان و دنیا تلفیق با موسیقی الکترونیک است. همیشه گفته‌ام که صرفاً یک موزیسین سنتی صرف نیستم  اعتقاد دارم که باید موسیقی نواحی ایران را برای معرفی بیشتر، تلفیق کنیم. اتفاقات این آلبوم هم روند من در این زمینه را نشان می‌دهد.»

در ادامه مراسم «مونا کاکاوند»، همسر پیروز بشردوست و قهرمان کاراته جهان، به حضار خوش‌آمد گفت و امضای آلبوم توسط خالق جانان آغاز شد. «امید محرم‌زاده»، «فرشاد فارسیان»، «کیوان ملک»، «آراز»، «نیما جوان» و «میثم دهقان» مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

آلبوم پیروز بشردوست که اولین مجموعه تلفیقی الکترونیک و محلی است شامل هفت قطعه به نام‌های «الف»، «جانان»، «الا»، «عشق»، «ای داد»، «دلی» و ریمیکس «جانان» را شامل می‌شود. چند سال قبل اولین اثر پیروز بشردوست به نام «جانان» منتشر شد و برایش بازخوردهای زیادی را به دنبال داشت. او در ادامه فعالیت خود را به صورت مستمر پیگیری کرد و سال گذشته قطعه «توبه» که حاصل همکاری او و «محسن شریفیان» بود در فضای مجازی شنیده شد. همچنین مخاطبان می‌توانند برای تهیه نسخه آنلاین آلبوم به سایت «ریتمو» مراجعه کنند و نسخه فیزیکی اثر هم از روز شنبه در تمامی شهر کتاب‌ها و مراکز معتبر فرهنگی و هنری در دسترس است. علاقه‌مندانی هم که در خارج از کشور حضور دارند می‌توانند آلبوم جانان را از تمامی سایت‌های بین‌المللی نظیر amazon، beatport و itunes و... تهیه کنند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «ساناز جهان‌آرایی» از مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «جانان» را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 08:32

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پیروز بشردوست» پس از چهار سال از «جانان» رونمایی کرد | موسیقی ما