برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین کجشنبه با اجرای نیما رمضان، اسماعيل عظيمى، على پناهى و رضا كولغانى برگزار می‌شود
گفت‌وگویی ميان موسيقى و تصويرپردازى بداهه
موسیقی ما - دومين كجشنبه از مجموعه رويداد «كجشنبه‌هاى حافظ» شانزدهم مردادماه با اجراى نيما رمضان در تالار حافظ برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، دوم مرداد بود که اولين تجربه از كجشنبه‌ها با اجراى سولوى ماكان اشگوارى روى صحنه رفت و با استقبال گسترده هنرمندان و مخاطبان روبرو شد و حالا این رویداد قرار است دومین برنامه خود را با اجرای نيما رمضان (نوازنده ى گيتار گروه كامنت)، اسماعيل عظيمى، على پناهى و رضا كولغانى (خواننده گروه داماهى) تجربه کند.

كجشنبه دوم تركيبى از موسيقى امبينت و ريتم و تصوير انتزاعى بر اساس تم‌هاى تعريف شده است كه با بداهه‌نوازى گيتار نيما رمضان، ريتم اسماعيل عظيمى و بداهه‌خوانى رضا كولغانى و همچنين بداهه‌پردازى در تصوير و  ويدئو مپينگ توسط على پناهى، برگزار می‌شود. به عبارتى اين كجشنبه با گفت و گو ميان موسيقى و تصويرپردازى  بداهه  تجربه خواهد شد.

این رویداد روز شنبه شانزدهم مردادماه، ساعت ٢١ در تالار حافظ اجرا می‌شود که علاقه‌مندان مى‌توانند با مراجعه به سايت «تيوال» اقدام به تهيه بليت نمايند.

تالار حافظ، شنبه هر هفته برگزاركننده مجموعه رويداد كجشنبه‌ها است كه با هدف ايجاد گفت و گو و جست و جو ميان رشته‌هاى مختلف فرهنگى و هنرى برگزار مى‌شود. رضا دادويی مدير پروژه و مشاور هنرى اين مجموعه رويداد است كه مديريت هنرى آن بر عهده فرهاد فزونى و پيمان قديمى و همچنين تهيه‌كنندگى كجشنبه‌ها بر عهده ى پيمان قديمى است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 14:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گفت‌وگویی ميان موسيقى و تصويرپردازى بداهه | موسیقی ما