برنامه یاد بعضی نفرات
 
جدیدترین قطعه باکلام خواننده «اشارات نظر» منتشر شد
میلاد درخشانی: قطعه «ببند چشمت را» فضای متفاوتی نسبت به آثار دیگرم دارد
موسیقی ما - میلاد درخشانی، آهنگساز و نوازنده جوان موسیقی بار دیگر فعالیت‌های مربوط به خوانندگی را از سر گرفته و در همین راستا، تک‌قطعه «ببند چشمت را...» را منتشر کرده است.

میلاد درخشانی که این روزها در حال کار روی دو آلبوم جدیدش است درباره این قطعه به موسیقی ما می‌گوید: «علاوه بر آلبوم بی‌کلامی که مشغول کار روی آن هستم، امسال می‌خواهم یک آلبوم باکلام هم منتشر کنم که قطعه «ببند چشمت را...» در ادامه ضبط همین آلبوم است.»

این نوازنده که آهنگسازی آثارش را هم خود برعهده دارد معتقد است قطعه جدیدش با آثار قبلی او تفاوت دارد و در این‌باره می‌گوید: «من معتقدم باید دست آهنگساز آنقدر باز باشد که بتواند برای هر موسیقی، سبک خاص خودش را در نظر بگیرد. این موضوع که بخواهم با یک فرمول ثابت کار کنم را قبول ندارم و به نظرم این ضعف آهنگسازی است. هر شعر و هارمونی و موسیقی که ساخته می‌شود، فضای مخصوص به خود را دارد و مهم است که با شناخت یک‌سری اصول، بتوانی آن را درست و در چهارچوب مخصوص به خودش شکل دهی. این قطعه هم ممکن است از نظر آهنگسازی شبیه کارهای خودم باشد اما از نظر ساختاری شاید شبیه کارهای قبلی نباشد.»

این خواننده پیش از این هم تک قطعه‌های باکلامی مثل «دیوار» و «چرا نگرید چشم» منتشر کرده بود اما خیلی با انتشار تک قطعه موافق نیست و می‌گوید: «قطعه‌هایی که به صورت سینگل منتشر می‌کنم، اصولا تجربی هستند و الزاماً ممکن است در آلبوم بعدی من حضور نداشته باشند چون برای آن آلبوم ایده دیگری دارم و سعی کرده‌ام به لحاظ ساختاری آلبوم یکدستی باشد. انتشار تک قطعه اصولاً از موسیقی پاپ آمده و به شخصه خیلی با آن موافق نیستم. البته که اتفاق جذابی است و اگر مورد استقبال قرار بگیرد نتیجه خوبی خواهد داشت. اما معتقدم یک قطعه باید تمام سلایق و نظرات تو را در خود یکجا داشته باشد که کار راحتی نیست در صورتیکه هر بخش از یک آلبوم می‌تواند قسمتی از احساسات و انرژی تو را به مخاطب منتقل کند.»

تک قطعه «ببند چشمت را...» به خوانندگی میلاد درخشانی و تهیه‌کنندگی امیرحسین طبابایی را می‌توانید از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1395 - 20:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی: قطعه «ببند چشمت را» فضای متفاوتی نسبت به آثار دیگرم دارد | موسیقی ما