برنامه یاد بعضی نفرات
 
13 و 14 مرداد با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران در تالار وحدت
سامان احتشامی کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» را روی صحنه می‌برد
موسیقی‌ما - کنسرت «پيانو،ملوديكا و سازهاي ضربي» به همت آهنگساز قدیمی و نوازنده شناخته شده پیانو در تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی ما»، سامان احتشامی در کنسرتی پر از ایده و یک برنامه ریزی مفصل با همراهی گروه کُر فیلارمونیک ایران کنسرت «پيانو،ملوديكا و سازهاي ضربي» را در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.

این کنسرت در تاریخ 13 و 14 مرداد ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و این هنرمند قدیمی و باسابقه با رپرتواری جالب و استفاده از برخی آثار ماندگار موسیقی ایرانی، به دیدار مخاطبانش می‌رود تا کنسرت مستقل این نوازنده و هنرمند سرشناس حاوی یک کنداکتور جذاب برای دوستداران موسیقی ایرانی در قالبی جدید و نو باشد.

سامان احتشامی در این کنسرت از 80 خواننده در قالب «گروه کُر فیلارمونیک ایران» به رهبری «علي‌رضا شفقي‌‌نژاد» بهره خواهد برد و در این بین سينا سليم زاده، يلدا صمدي، پيمان جوانمرد و عمران فروزش دیگر هنرمندانی هستند که در کنار سامان احتشامی به هنرنمایی خواهند پرداخت . سامان احتشامی پیش از این نیز کنسرت‌‌هایی را در تهران روی صحنه برده است که از آن جمله می‌توان به اجرای پرطرفدار این نوازنده در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد که بلیت‌های این کنسرت، جزو نخستین اجراهایی بود که در کمترین زمان به فروش و اتمام رسید.

سامان احتشامی سال گذشته در تئاترهای گروه پرچین محمد رحمانیان به نوازندگی پرداخت که از آن جمله می‌توان به کنسرت –‌ تئاتر «ترانه‌های قدیمی» اشاره کرد که بارها تمدید شد.

کنسرت مشترک سامان احتشامی با محسن شریفیان و کنسرت «ویلن و پیانو؛همایون خرم،سامان احتشامی» از دیگر برنامه‌های موفق این نوازنده در سالهای گذشته به شمار می‌رود که با استقبال جالب دوستداران موسیقی رو به رو شد و او پس از تجربه این اجراها، قرار است جدیدترین ایده‌‌های خود را در قالب کنسرت «پيانو،ملوديكا و سازهاي ضربي» در تهران روی صحنه ببرد.

اطلاعات بلیت فروشی به همراه گفتگو با این نوازنده و شرح جزئیات بیشتر این کنسرت در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 01:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان احتشامی کنسرت «پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما