برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور دوباره بهنام ابطحی به عنوان رهبر گروه «مشکی‌پوشان»
رضا صادقی: در کمال احترام به همه اعضای گروه اعلام کردم که پایان کار ما است
موسیقی ما - رضا صادقی که به تازگی آخرین کنسرت خود را با ارکستر «مشکی‌پوشان»، به رهبری پویا نیک‌پور در تهران روی صحنه برده بود، اعلام کرد که از این پس، این گروه با سرپرستی سید بهنام ابطحی به اجرای موسیقی می‌پردازد.

به گزارش «موسیقی ما»، چندی پیش پویا نیک‌پور طی گفت‌وگویی با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد که از ادامه همکاری با گروه «مشکی‌پوشان» انصراف داده و از این به بعد می‌خواهد به پروژه‌های شخصی خود بپردازد و رضا صادقی هم خبر از حضور بهنام ابطحی به عنوان رهبر جدید ارکستر داد. صادقی درباره جزئیات این اتفاق به «موسیقی ما» می‌گوید: «شب بعد از کنسرت تهران در تاریخ 11 خردادماه، در یک فایل صوتی و در کمال احترام به پویا نیک‌پور و گروه «مشکی‌پوشان» اعلام کردم که پایان کار ما است و از این به بعد می‌توانند با هر ارکستری که دوست دارند همکاری کنند. طبق صحبت‌های انجام شده و نظرسنجی‌هایی که از هواداران کردم، همه متفق‌القول با حضور دوباره بهنام ابطحی به عنوان رهبر گروه موافق بودند. خلاصه اینکه با پیشنهاد بهنام و استقبال من این همکاری شروع شد و من هم چون می‌خواستم اتفاقات صحنه‌ای را کمی تغییر دهم، دیدم که بهترین گزینه برای من بهنام ابطحی است چراکه در کنار هم می‌توانیم کارهای جدیدتری انجام دهیم که انشاالله این اتفاقات از عید فطر آغاز می‌شود. در ضمن قرار گذاشتیم کنسرت‌های تهران را با ارکستر بزرگ روی صحنه ببریم تا بتوانیم به روزهایی که اتفاقات قدرتمندی روی استیج رقم می‌خورد برگردیم.»

او درباره علت این تغییر در گروه «مشکی‌پوشان» می‌گوید: «این کار صرفا جهت تغییر رنگ اجرای صحنه‌ای من بود و نه مسائل حاشیه‌ای. در ضمن قرارداد گروه خیلی وقت بود که تمام شده بود و قرارداد جدیدی ننوشته بودیم و درواقع شفاهی جلو می‌رفتیم. من هم در کمال احترام، بعد از اجرای تهران از بچه‌ها تشکر کردم و این تصمیم را به آنها اعلام کردم.»

بهنام ابطحی نوازنده درامز و یکی از تنظیم‌کننده‌های پرکار دهه هفتاد و هشتاد است که سابقه همکاری با بسیاری از هنرمندان از جمله ناصر عبدالهی، سعید شهروز، نیما مسیحا، سینا حجازی، بهنام صفوی و... دارد. او چند سال پیش در مسند رهبر ارکستر، همکاری خود را با رضا صادقی آغاز کرد که این همکاری ادامه‌دار نبود. صادقی درباره علت آن می‌گوید: «آن زمان به دلیل مشکلاتی که برای من با شرکت «ایران گام» پیش آمد و در نتیجه حدود یک سال و نیم اجازه اجرا نداشتم و البته یک‌سری دلایل همیشگی در همه گروه‌ها، آن ارکستر به رهبری بهنام ابطحی منحل شد و اعضای گروه هم پراکنده شدند. الان از حضور دوباره بهنام خیلی خوشحالم و باید ببینیم تا کجا می‌توانیم پیش برویم.»

این خواننده درباره اعضای گروه «مشکی‌پوشان» می‌گوید: «هسته ارکستر «مشکی‌پوشان» همچون، مرتضی کریمی که همیشه کنار من بوده است، فاضل پیش و سعید صارمی همچنان حضور دارند. به گروه یک نوازنده گیتار، یک نوازنده ساکسوفون جدید، نوازنده ویولن به عنوان سولیست و ارکستر بزرگ زهی اضافه شده است که هم‌اکنون هم تمرین‌ها را آغاز کرده‌ایم. سعی کرده‌ام کمی ریزبینانه‌تر به این قضیه نگاه کنم و از جوان‌های با استعداد و باسواد دعوت به همکاری کنم.»

رضا صادقی به همراه گروه جدید «مشکی‌پوشان» به رهبری بهنام ابطحی، قرار است بعد از ماه رمضان در شیراز روی صحنه بروند و در ادامه کنسرت‌های خود، در اصفهان، تهران و باقی شهرها هم با مخاطبان خود دیدار کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 11:33

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: در کمال احترام به همه اعضای گروه اعلام کردم که پایان کار ما است | موسیقی ما