برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور یازده نوازنده سرشناس موسیقی رقم خورد؛
اولین تجربه آکوستیک «فریان» در قطعه «برنگرد»
موسیقی ما – جدیدترین قطعه «فریان» به نام «برنگرد» برای انتشار اختصاصی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. ترانه و موسیقی «برنگرد» اثری از فریان است و در این قطعه فول آکوستیک یازده نفر از نوازندگان سرشناس موسیقی کشور هنرنمایی کرده‌اند. بهنام ابطحی (درامز)، امیر فتحی (پیانو)، بابک ریاحی‌پور (گیتار باس)، فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک)، علی جعفری پویان و میلاد عالمی (ویولن)، مهرداد عالمی (ویولنسل)، حسین شریفی (ترومبون)، حسن فراهانی (ترومپت)، ناصر رحیمی (فلوت) و بهنام حکیم (بوزوکی) نوازندگان حاضر در تولید قطعه «برنگرد» با میکس و مسترینگ «محمد فلاحی» هستند. صدابرداری این اثر و سازهایش توسط «ایمان حجت»، «میلاد فرهودی»، «کامبیز شاهین مقدم»، «حمید لالی» و «حمید آداب» انجام شده است.
 
«ساسان سالور»، تهیه‌کننده این خواننده، درباره قطعه «برنگرد» به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«فریان خواننده‌ای است که توان ساخت و اجرای هر نوع موسیقی را دارد و قطعه «برنگرد» هم اثری متفاوت در کارنامه کاری او محسوب می‌شود. البته در آلبوم فریان هم قطعاتی داریم که چنین سبک و سیاقی دارند و با ارکستر ناسیونال اوکراین ضبط شده‌اند. به عبارت دیگر آثاری با فضای موسیقی دهه پنجاه شکل‌دهنده بخشی از آلبوم فریان است. فعلاً به جزئیات بیشتر این مجموعه اشاره نمی‌کنم اما اطمینان دارم یکی از بهترین آلبوم‌های این روزهای موسیقی ما خواهد بود.»
 
این تهیه‌کننده همچنین درباره زمان انتشار آلبوم فریان هم گفت:«تولید آلبوم در مراحل پایانی است و این روزها روند اداری اخذ مجوزهای قطعات را پیگیری می‌کنیم. فعلاً در مورد فضای آلبوم صحبتی نمی‌کنم چون هنوز چیدمان آثار نهایی نشده است. اما این مجموعه قطعاً در تابستان سال جاری به بازار عرضه می‌شود و برای رونمایی آن از چند وقت قبل مشغول برنامه‌ریزی هستیم. قرار است آلبوم فریان در یکی از بهترین سالن‌های تهران و با حضور جمعی از چهره‌های درجه یک هنری رونمایی شود.»
 
قطعه «برنگرد» با صدای «فریان» را برای اولین‌بار از اینجا بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1395 - 20:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین تجربه آکوستیک «فریان» در قطعه «برنگرد» | موسیقی ما