برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه «بر باد رفته» با ترانه‌ای از «محسن امیری‌مقدم» منتشر شد
روزبه نعمت‌اللهی: شاید در کنسرت تهران، یک قطعه را دوصدایی اجرا کنیم
موسیقی‌ما - خواننده آلبوم «داروگ» که در تاریخ 25 اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت، تک قطعه جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، روزبه نعمت‌اللهی پس از یک سال بار دیگر در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت و با اجرای آثار جدید و قطعات قدیمی خود، پذیرای دوستداران موسیقی است.

این خواننده درباره قطعه جدید خود «بر باد رفته» که دو روز پیش در فضای مجازی منتشر شد، اجرای تهران و برنامه ریزی های آینده خود به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «قطعه «بر باد رفته» فضای عاشقانه و غمگینی دارد ه بسیار به احوالات این روزهای من نزدیک است. ترانه زیبای «محسن امیری‌مقدم» باعث شد در نوع اجرا هم سعی کنم که لحن ترانه به خوبی منتقل گردد و بازخوردهای خوبی هم در همین یکی دو روز گذشته از این اثر به من رسیده است. این اثر را برای اجرا در کنسرت تهران هم آماده کرده ام و انشاالله روی صحنه به صورت زنده اجرایش خواهیم کرد.»

نعمت اللهی ادامه داد: «برای کنسرت تهران یک غافلگیری جالب در نظر گرفته‌ایم که قطعا مخاطبان حاضر در سالن را شوکه خواهد کرد. یکی از قطعات را قرار است با حضور یکی از بهترین های حوزه موسیقی به صورت دوصدائه اجرا کنیم که در صورت تحقق این اتفاق، حتما مخاطبان کنسرت لحظات جالبی را تجربه خواهند کرد.»

قطعه «بر باد رفته» با ترانه ای از محسن امیری‌مقدم و آهنگسازی روزبه نعمت اللهی را می توانید در تماشاخانه «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

گفتگوی ویدئویی سایت «موسیقی ما» با روزبه نعمت اللهی در روزهای آینده منتشر خواهد شد و این خواننده دراین گفتگو صحبت‌های جالبی درباره روند فعالیت های هنری، مرتضی پاشایی، همکاری با بهروز صفاریان و... را بر زبان آورده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 13:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت‌اللهی: شاید در کنسرت تهران، یک قطعه را دوصدایی اجرا کنیم | موسیقی ما