برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده قطعات «بهترین» و «منو صدا کن» به «موسیقی ما» گفت
امین راز: قصد داشتم با اولین قطعاتم کاراکتر هنری خودم را معرفی کنم
موسیقی ما - «امین راز» یکی از خواننده‌های جوان موسیقی پاپ است که پیش از ایام نوروز 95 اولین آثار خود را از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر کرد. دو تک قطعه «بهترین» و «منو صدا کن» با صدای او شنیده شد و در این آثار با «علی بحرینی»، «میلاد ترابی» و گروه «پازل‌بند» همکاری کرده بود. امین راز در این قطعات به سراغ دو فضای متفاوت رفت و گفته می‌شود که در تک قطعات آینده‌اش باز هم تنظیم‌ها و فضاهای دیگر را امتحان خواهد کرد. برای اطلاع از فعالیت‌های جدید و آینده امین راز به سراغش رفتیم و او برنامه‌های آینده‌اش را تشریح کرد.
امین راز در ابتدا به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«دو قطعه قبل از عید منتشر کردیم. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم اولین قطعه ما به نام «بهترین» یک تنظیم ریتمیک از آقای «میلاد ترابی» داشت. پس از آن هم قطعه «منو صدا کن» با تنظیم بچه‌های خوب گروه «پازل بند» را به مخاطبان ارائه کردیم. این دو قطعه بازتاب خوبی داشت و نظرات خوبی از سوی مخاطبان در فضای مجازی دریافت کردم. کار اول به فراخور فضای پرانرژی که داشت بیشتر شنیده شد ولی برنامه ما این بود که دو قطعه در دو فضای مختلف داشته باشیم. قصد داشتم با اولین قطعاتم کاراکتر هنری خودم را معرفی کنم و قصد داشتیم شرایط به گونه‌ای شود که مردم من را با صدای خودم بشناسند تا نگویند که صدایم شبیه فلان خواننده است. ما اهداف بلندی داریم و این یکی از گام‌های ما در این مسیر بود. آقای میلاد ترابی و آقایان «علی رهبری» و «آرین بهاری» از گروه پازل بند از بهترین‌های موسیقی ایران هستند. حقیقتا من استرس زیادی داشتم که کارهایم به قبل از ایام نوروز نرسد و شش روز مانده به عید کارها منتشر شد. اما دوستان پازل بند و میلاد ترابی به موقع کارها را آماده کردند و خیلی به من کمک کردند و از آنها تشکر می‌کنم.»
او درباره برنامه‌های آینده خود هم به این نکات اشاره کرد:«برای پس از ایام عید نوروز هم چند تک قطعه را آماده خواهیم کرد تا بتوانیم طبق برنامه این آثار را به گوش مخاطبان برسانیم. پس از اینکه چند قطعه را در فضای مجازی منتشر کردیم می‌توانیم با آرامش بیشتری روی آلبوم کار کنیم. شاید انتشار تک قطعات ما در فواصل کمتر از یک ماه باشد ولی حداقل هر ماه یک اثر را خواهیم داشت. به فکر تولید ویدئو هم برای کارها هستیم و صحبت‌هایی انجام شده است. اما به دلیل اینکه وارد ایام نوروز شدیم کارهای اجرایی به پس از ایام تعطیلات موکول شد.»
امین راز جزئیات کار بر روی آلبومش را هم اینگونه مطرح کرد:«قرار است به زودی با چند تن از هنرمندان عزیز جلسه‌ای داشته باشیم تا برای آلبوم برنامه‌ریزی کنیم و هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. برنامه‌هایی در ذهن داریم تا بتوانیم مجموعه متفاوتی نسبت به تک قطعاتی که تا کنون ارائه کرده‌ایم را تولید کنیم. قرار است که زمان بیشتری را برای آلبوم صرف کنیم و با دقت قدم برمی‌داریم. اصلی‌ترین هدف من تولید و انتشار آلبوم است و می‌خواهم یک اثر قوی را روانه بازار کنم. البته من برای پس از آلبوم هم فکر کرده‌ام. می‌خواهم پس از اینکه توانستم جمعی از مخاطبان موسیقی را به سمت آثارم جذب کنم در ادامه به سراغ اجرای زنده و کنسرت بروم.»
او در پایان گفت:«یکی از بهترین‌ اتفاقات زندگی من آشنایی با دوست بسیار خوب و هنرمندم آقای «علی بحرینی» است. ایشان خیلی به من کمک کردند و پیگیر کارهایم بودند و همفکری‌های خوبی با هم داشتیم. همین‌جا از زحمات و تلاش‌های ایشان تشکر می‌کنم. همچنین قدردان زحمات آقای میلاد ترابی و گروه پازل‌بند هستم که واقعا با من همراهی کردند. در آخر باید بگویم شخصیت من به گونه‌ای نیست که ادعایی داشته باشم ولی به هنرمندانی که همراه من هستند ایمان دارم و اجازه می‌دهم زمان ثابت کند که موفقیت ما چقدر بوده است.»
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1395 - 01:04

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امین راز: قصد داشتم با اولین قطعاتم کاراکتر هنری خودم را معرفی کنم | موسیقی ما