برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور «مونا برزویی»، «مهرزاد امیرخانی»، «علی بحرینی»، «پازل بند» و «مهران عباسی» و...
آلبوم «به تو مشهورم» با صدای «زکی شمس‌آبادی» منتشر خواهد شد
موسیقی ما - «زکی شمس‌آبادی» آلبوم جدید خود با عنوان «به تو مشهورم» را منتشر خواهد کرد. این خواننده در مجموعه آثار جدیدش با جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ همکاری کرده و 12 قطعه را به مخاطبانش ارائه می‌کند. تمامی مراحل تولید آلبوم به تو مشهورم انجام شده و مراحل اخذ مجوزهای آن هم به پایان رسیده است. هنوز زمان انتشار دقیق این اثر مشخص نیست اما احتمالا این اثر در بهار سال 95 روانه بازار می‌شود. در بخش ترانه‌های این مجموعه نام ترانه‌سرایان مطرحی نظیر «مونا برزویی»، «علی بحرینی»، «مهرزاد امیرخانی»، «محسن شیرالی»، «مهشید عرب»، «مهدیه عرب»، «گلناز گلزاری»، «هادی زینتی» و «ابا عابدین» به چشم می‌خورد.
«پازل بند»، «حامد حنیفی»، «اشکان خشایی» و زکی شمس آبادی سازندگان ملودی‌های به تو مشهورم هستند. تنظیم قطعات هم توسط پازل بند، «مهران عباسی»، «میلاد اکبری» و «فرشید ادهمی» انجام شده است. این دومین آلبوم زکی شمس‌آبادی است که در بازار توزیع می‌شود. این خواننده تهیه‌کننده آلبومش هم هست. اولین آلبوم او به نام «رجز» سال 86 به انتشار رسید و در ادامه تک قطعات گوناگونی نظیر «میلاد من»، «بی‌هوا»، «مسافر»، «استرس» و «تنهایی» با صدای او شنیده شد. آخرین تک قطعه او هم چندی پیش به نام «باورت نمیشه» از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر شد.
از سوی دیگر این خواننده پاپ به زودی یک عیدانه نوروزی را هم به مخاطبانش تقدیم خواهد کرد. شمس‌آبادی موزیک ویدئوی قطعه شاد بی‌هوا را آماده کرده که در ایام نوروز و به صورت اختصاصی از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود. جزئیات بیشتر درباره این ویدئو به زودی اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 - 13:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «به تو مشهورم» با صدای «زکی شمس‌آبادی» منتشر خواهد شد | موسیقی ما