برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز و در سراسر کشور
آلبوم «خاطره‌ها» با صدای «نریمان» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «خاطره‌ها» با صدای «نریمان» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، دومین اثر رسمی «نریمان» صبح امروز در حالی روانه بازار موسیقی کشور شد که این خواننده پس از 8 سال ممنوع الکاری بار دیگر به فضای رسمی موسیقی در کشور بازگشته است.

نریمان که نخستین آلبوم خود «تابستان 86» را در سال 86 و در اوج محبوبیتی که به واسطه انتشار تک قطعات محبوب و موزیک ویدئوهایش به دست آورده بود، به بازار فرستاد و بیش از هفتصد هزار نسخه از این آلبوم به فروش رسید.

انتشار برخی موزیک ویدئوها از این خواننده باعث شد او سالهای زیادی را دور از گود موسیقی رسمی ایران باشد و همین باعث شد دراین مدت زمان طولانی مشکلات زیادی را از سر بگذراند. این خواننده چند سالی را در آمریکا به سر برد و جراحی سنگینی را نیز روی سرش به دلیل وجود توده‌‌ای خطرناک تجربه کرد.

انتشار دو آلبوم اینترنتی به نام‌های «سلام» و «حیف من» از جمله فعالیت‌هایی بود که «نریمان» در همه سالهای ممنوع الکار بودن‌اش انجام داد و حالا پس از هشت سال توانسته پس از اخذ تمام مجوزهای لازم، بار دیگر با آلبوم «خاطره‌ها» حضوری جدید و متفاوت را در بازار رسمی موسیقی کشور تجربه نماید.

آلبوم «خاطره‌ها» با تنظیم «بهروز علیاری» آثار پرطرفدار این خواننده را در همه سالهای فعالیت هنری‌اش شامل می‌شود که ضبط و میکس و مسترینگ این آلبوم به گونه‌ای جالب انجام شده است. این آلبوم گزیده ای از اجرای زنده این خواننده از آثار خود در اجرایی زنده است که با تکنیک‌های مدرن و به روز دنیا صدابرداری شده است و با تغییراتی کوچک، درقالب آلبوم روانه بازار موسیقی کشور شده است. آدمک‌ها، ناز نکن، باور، به حد کافی، تک و تنها، ریمکس، نازنین، عاشق می‌شم و خدای آسمون‌ها قطعات آلبوم «خاطره ها» هستند که مرور دوباره این لیست آثار، یاد آور خاطرات زیادی برای مخاطبان موسیقی دهه شصتی است که با بسیاری از این آثار با صدای نریمان در سالهای میانی دهه هشتاد خاطره داشته‌اند.

«نریمان» صبح امروز و پس از انتشار آلبوم «خاطره ها» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره احوالات این روزهایش پس از هشت سال ممنوع الکاری توضیح داد: « خیلی زیاد خوشحالم. در همه این سالها واقعا جوابی برای همه علاقمندان و دوستانم که می‌پرسیدند آلبوم چرا منتشر نمی‌کنی؟، نداشتم و امروز واقعا انرژی خوبی دارم. در این یک هفته انتهایی که قرار بود آلبوم منتشر شود، واقعا روزی دو ساعت می‌خوابیدم و حالا که آلبوم وارد بازار شده، واقعا انرژی بالایی برای ادامه فعالیت‌های کاری‌ام دارم.»

نریمان در ادامه افزود:«احساس می‌کنم اتفاقات خوبی قرار است بیفتد و این همه انرژی و حال خوبی که دارم را روی صحنه اجرا می‌توانم به همه مخاطبانم انتقال بدهم. به سمت موفقیت‌های بزرگ قدم برمیدارم و همه هدف‌هایی را که در این سالها برایشان به شدت برنامه ریزی کرده‌ام و کلی برنامه دارم را به زودی به دست خواهم آورد.»

این خواننده درباره استقبال از انتشار آلبوم جدیدش نیز گفت: «در همین یکی دو روز که اخبار انتشار آلبوم منتشر شده، میزان ابراز احساسات دوستان و علاقمندانم جوری بوده که واقعا من را تحت تاثیر قرار داده‌اند و همین انرژی مثبتی که به سمتم متصاعد شده، نشان دهنده اتفاقات امیدوار کننده‌ای در آینده ای نه چندان دور را برایم دارد. این احساس، احساس بی نظیری است و خستگی را از وجود من در می‌کند و باعث می‌شود برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ‌تر، بیشتر و جدی‌تر تلاش کنم.»

گفتنی‌ست آلبوم «خاطره‌ها» از سوی پخش دنیای هنر روانه بازار موسیقی کشور شده است و از دوستداران و علاقمندان موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 09:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «خاطره‌ها» با صدای «نریمان» منتشر شد | موسیقی ما