برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهترین اجراهای زنده سال به انتخاب سایت بیلبورد
وان دایرکشن، اد شیران و گریت‌فول دِد بهترن مجریان موسیقی سال نام گرفتند
موسیقی ما - گروه وان دایرکشن (One Direction)، اد شیران (Ed Sheeran)، گروه د گریت‌فول دد (The Grateful Dead)، کنی چسنی (Kenny Chesney) و کوین هارت (Kevin Hart) بزرگترین برندگان بیست و یکمین «جایزه بهترین کنسرت بیلبورد» بودند که پنجشنبه شب (19 نوامبر) در هتل روزولت منتهتن برگزار شد.

وان دایرکشن در میان شرکت‌کنندگان حضور نداشت اما به لطف مجله بیلبورد، شرکت لایو نیشن و شرکت کریئتیو آرتیست ایجنسی با ویدئویی بردن این جایزه را جشن گرفت. این جایزه به خاطر تور «On the Road Again» به آن‌ها تعلق گرفت. آن‌ها به خاطر این تور هم جایزه «بهترین تور» (Top Tour) را برنده شدند و هم جایزه «Top Draw». این تور بالغ بر 208 میلیون دلار درآمد ناخالص داشته و دومین سال است که جایزه بیلبورد را دریافت می‌کند. همچنین تیم برنامه‌ریزی گروه هم جایزه بهترین مدیربرنامه سال بیلبورد را دریافت کرد. این مراسم همچنین در شاخه‌های دیگری همچون «بهترین فستیوال»، «بهترین سالن» (Top Arena) و «بهترین تور کمدی» (Top Comedy Tour) جوایزی را اهدا می‌کند.  

امسال وارن هولستین  (Warren Holstein) کمدین تلویزیونی، مجری این مراسم بود و با مزه‌پرانی‌های خود مخاطبان را حسابی سرگرم کرد.

باب سگر (Bob Seger) خواننده‌ی صاحب نام سبک هارد راک که تاکنون بیش از 52 میلیون آلبوم فروخته و 13 گواهی پلاتینیوم و 7 مولتی-پلاتینیوم از انجمن صنعت ضبط امریکا دارد به خاطر تاثیر قابل توجه‌اش بر صنعت تور، «افسانه اجرای زنده» (Legend of Live) سال 2015 شد. او وقتی نام خود را شنید عمیقا تحت تاثیر قرار گرفت و از کسانی که در این راه همراه او بودند. او گفت: «این فرصت فوق‌العاده‌ای است که از مردم تشکر کنم. بعضی از آن‌ها دیگر کنار ما نیستند مثل بیل گراهام و سیسیل کوربت  ...»

دیگر جوایز و برندگان مهم این مراسم عبارتند از:

جایزه فعالیت‌های «بشردوستانه» (Humanitarian Award): هیو اوانز (Hugh Evans)، مدیر عامل نهاد «Global Poverty Project» و یکی از بنیانگذاران «Global Citizen Festival»
جایزه «حلقه طلایی» (Golden Circle Award): باربارا هوبارد (Barbara Hubbard
جایزه «بهترین فستیوال» (Top Festival): جشنواره‌ی «Coachella Music & Arts Festival»
جایزه «توسعه و بازاریابی کنسرت» (Concert Marketing & Promotion Award): گروه «ایمجین دراگونز» و هواپیماییِ «ساوت‌وست» - به خاطر همکاری‌شان در تور – این جایزه را دریافت کردند و به این ترتیب موفق‌ترین همکاری یک تور با یک نام تجاری را رقم زدند.
جایزه‌ی «بالاترین امتیاز جدول» (Top Boxscore):  گروه «د گریت‌فول دد» به خاطر اجرای آلبوم «Fare Thee Well» در استادیوم سلجر فیلد در شیکاگو
جایزه «بهترین مجموعه» (Top Package): کنی چزنی به خاطر تور «Big Revival» که با رقم 114 میلیون دلار پردآمدترین تور او بود این جایزه را برد. مهمانان این اجرا عبارت بودند از جیک اُوِن، چیس رایس، جیسون الدین و اریک چرچ
 
 
جایزه بهترین تور بیلبورد (Billboard Touring Conference and Awards) مراسم سالانه‌ای که توسط مجله بیلبور برگزار می‌شود و بهترین اجراهای زنده‌ی جهان را به طور سالانه معرفی می‌کند. این جایزه در سال 2004 تاسیس شده،  بخشی از آن کنفرانس است و بخشی هم اهدای جوایز.

معیار انتخاب بهترین‌های این جایزه جدول‌های بیلورد هستند. جدول‌هایی که کنسرت‌ها، شوهای کمدی و دیگر برنامه‌های زنده را دنبال می‌کنند. بنابراین جوایز معمولا به کسانی اهدا می‌شود که موفقیت‌های تجاری بزرگتری کسب کرده‌اند. «بهترین تور» مهمترین جایزه این مراسم است که بر اساس رای‌گیری مخاطبان اهدا می‌شود. همچنین جایزه «افسانه‌ی اجرای زنده» و جایزه فعالیت‌های بشردوستانه به افرادی داده می‌شود که در صنعت سرگرمیِ اجرهای زنده فعالیتی کرده باشند.

این مراسم هر ساله در ماه نوامبر در هتل روزولت منهتن در نیویورک برگزار می‌شود. کنفرانس‌ها طی دو روز اول انجام می‌شوند و چهره‌های مهم صنعت کنسرت و موسیقی در آن شرکت می‌کنند.
منبع: 
موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394 - 12:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وان دایرکشن، اد شیران و گریت‌فول دِد بهترن مجریان موسیقی سال نام گرفتند | موسیقی ما