برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری «نوای نی‌لبک شرقی» در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان کرد
علی آقایی‌نسب: آخرِ سال شلوغی در پیش داریم
موسیقی ما - مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری «نوای نی‌لبک شرقی» درباره فعالیت‌های جدید این مؤسسه توضیحاتی را ارائه داد.
 
به گزارش سایت «موسیقی ما»، علی آقایی‌نسب درباره روند فعالیت‌های این شرکت و اتفاقات جدید و برنامه‌های پیش رو در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «برنامه‌ریزی مفصلی برای ایام بعد از محرم و صفر انجام داده‌ایم. قرار است کنسرت علیرضا قرائی‌منش تحت امتیاز موسسه ما برگزار شود و در ادامه، در صدد برگزاری کنسرت روزبه نعمت‌اللهی هستیم. به احتمال زیاد و در صورت اخذ مجوزهای لازم نیز کنسرت بابک مافی و همچنین کنسرت ایلیا منفرد هم تا پایان سال در فهرست برنامه‌های شرکت ما هستند که در صورت تحقق و طی شدن موفقیت‌آمیز روند اداری و قانونی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.»
 
آقایی‌نسب درباره برنامه‌های نوروزی «نوای نی‌لبک شرقی» گفت: «برنامه‌ریزی اصلی ما برای کنسرت‌های نارنجستان در نوروز امسال است. عید امسال دیگر تقارنی با ایام عزاداری ندارد و همین موضوع باعث شده که درخواست اجرای برنامه‌های متنوع‌تر و بیشتر را به استانداری و فرمانداری بدهیم و احتمال دارد بیشتر از سال‌های قبل در ایام نوروز بتوانیم در خدمت مخاطبان موسیقی باشیم. امسال همه سعی و تلاش ما این است که بتوانیم کیفیت برگزاری برنامه‌های شمال را ارتقا بدهیم و از لحاظ امکانات سخت‌افزاری نیز در بهترین حالت ممکن، در خدمت دوستداران موسیقی باشیم.»
 
علی آقایی‌نسب درباره آلبوم‌هایی که قرار است تحت مدیریت این شرکت منتشر شوند نیز گفت: «آلبوم شاهد صادق‌پور آماده شده و اتفاقاً آلبوم خوبی هم هست و به زودی زمان دقیق انتشار این آلبوم را اعلام خواهیم کرد. آلبوم بابک مافی هم در مراحل اخذ مجوز است. احتمالاً آلبوم ایلیا منفرد را نیز ما منتشر کنیم که در آخرین مراحل تولید و بررسی هستیم که قطعاً تمام این موارد در صورت نهایی شدن، به صورت ویژه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»
 
صحبت پایانی این تهیه‌کننده و برنامه‌گذار حوزه موسیقی نیز درباره سومین جشن سالانه «موسیقی ما» و محتوای کیفی این سایت بود که آقایی‌نسب در این باره اعتقاد داشت: «من خوشبختانه هم اخبار و گزارش‌های جشن «موسیقی ما» را رصد کردم و هم سایت را دنبال می‌کنم. جشن «موسیقی ما» که در کلاس بالای کاری، کیفی و محتوایی برگزار شد و واقعاً خوب بود. من فقط سال اول برگزاری جشن شما در سالن بودم، ولی به مرور بهتر و بهتر شد و پیرو شعار خودتان برای این جشن مبنی بر «همدلی اهالی موسیقی»، من فکر می‌کنم تنها تریبون و برنامه سالیانه‌ای است که در آن موزیسین‌ها و اهالی موسیقی کنار هم جمع می‌شوند. درباره سایت هم اعتقاد دارم هم مدیریت و هم تحریریه پرانرژی «موسیقی ما» جوری در همه این سال‌ها فعالیت کرده‌اند که توانسته‌اند تا این حد درصد مقبولیت را از آن خود کنند و همین‌طور هم به مرور در حال پیشرفت هستید. امیدوارم موفقیت‌های این مجموعه خصوصی هر روز بیشتر و بیشتر شود و برایتان آروزی موفقیت‌های بزرگ‌تری را دارم.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 10:12

دیدگاه‌ها

سه شنبه 26 آبان 1394 - 12:45

لطفا از البوم جديد اقايان علي اصحابي و بهنام علمشاهي و سامان جليلي و بابك جهانبخش و سعيد شهروز و سعيد پور سعيد و مهدي احودوندهم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند وبا انها گفت و گو كنيد با تشكر.

سه شنبه 26 آبان 1394 - 13:50

مهدي احودوندهم خبر بگزاريد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی آقایی‌نسب: آخرِ سال شلوغی در پیش داریم | موسیقی ما