برنامه یاد بعضی نفرات
 
3 روز دیگر پنجمین آلبوم گروه محبوب انگلیسی منتشر می‌شود
توقف وان دایرکشن در سال 2016
موسیقی ما - پنجمین آلبوم استودیویی گروه وان دایرکشن روز جمعه آتی ،13 نوامبر (برابر با 22 آبان) روانه بازار می‌شود.«ساخته شده در بامداد» (Made in the A.M) پنجمین آلبوم استودیویی گروه موفق و محبوب وان دایرکشن (One Direction) است توسط کلمبیا رکوردز و سایکو میوزیک منتشر می‌شود. این اثر اولین آلبوم گروه است که در غیاب زین مالک (Zayn Malik)، یکی از اعضای مهم گروه که مارچ امسال گروه را ترک کرد، ساخته می‌شود و همچنین آخرین اثری هم هست که قبل از توقف کار این گروه جوان در سال 2016، روانه بازار می‌شود.

گروه وان دایرکشن چندی پیش اعلام کردند که قرار است در سال 2016 برای مدتی کار را متوقف کنند. آنطور که آن‌ها تا کنون ادعا کرده‌اند این وقفه قرار نیست همیشگی باشد و به معنای از هم پاشیدن گروه نیست.

تا کنون دو قطعه از این آلبوم به صورت تک‌آهنگ متشر شده‌اند. اولین قطعه «مرا پایین بکش» (Drag Me Down) بود که در ماه جولای سال جاری روی اینترنت قرار گرفت و قطعه‌ی بعدی هم «بی‌نظیر» (Perfect) نام داشت که در اکتبر منتشر شد. «مرا پایین بکش» پس از انتشار به صدر جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا راه پیدا کرد و با پخش 2.03 میلیون مرتبه رکورد بیشترین پخش استریم در هفته را شکست همچنین در ایالات متحده امریکا با 350 هزار دانلود در هفته اول انتشارش، در جدول بیلبورد هات 100 جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. قطعه بعدی نیز در بریتانیا دوم و در بیلبورد «هات 100» دهم شد.

با توجه به موفقیت این تک‌آهنگ‌ها انتظار می‌رود آلبوم با استقبال خوبی مواجه شود و فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشد اما هنوز برای اعلام نظر قطعی زود است و باید تا روز جمعه منتظر ماند و دید این آلبوم چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.
منبع: 
موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 - 09:04

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود توقف وان دایرکشن در سال 2016 | موسیقی ما