برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسمی سالانه موسیقی کانتری برگزار شد
کریس استاپلتون با اولین آلبومش سه جایزه اصلی را برد
موسیقی ما - مراسم جایزه موسیقی کانتری سال 2015 جایزه‌ی «هنرمند سال»، مهمترین جایزه‌ی خود را به لوک برایان داد و کسی که بیشترین تعداد جوایز را از آن خود کرد خواننده تازه وارد سی و هفت ساله کریس استاپلتون بود که سه جایزه از جمله جایزه‌ی «خواننده مرد سال» را دریافت کرد.

یکی از مهمترین و جالبت‌ترین اتفاقات اهدای جوایز این بود که جایزه بهترین خواننده زن سال باز هم به میراندا لمبرت اهدا شد. این خواننده ششمین ششمین سال پیاپی است که این جایزه را به خانه می‌برد.

کانتری میوزیک اوارد یا «جایزه موسیقی کانتری» که مختصرا CMA  نامیده می‌شود هر ساله در حوزه موسیقی کانتری و میان هنرمندان این رشته برگزار می‌شود. این جایزه مانند سایر جایزه‌های معتبر دنیا در حوزه موسیقی، شامل یک مراسم است که در آن اجراهایی از هنرمندان مختلف صورت می‌گیرد و در بخش‌هایی هم جایزه‌ها اهدا می‌شوند. این جایزه در ایالات متحده امریکا در سال 1967 پایه گذاری شد و هر ساله از شبکه‌های مختلفی پخش شده است برای مدتی از شبکه NBC، بعد CBS، و در حال حاضر هم از شبکه ABC. مراسم امسال چهل و نهمین دوره این جایزه بود که روز 4 نوامبر از شبکه ABC پخش شد. مجری اصلی مراسم امسال همچون سال‌های قبل کری آندروود و برد پیزلی بودند که البته آندروود قطعاتی را هم از آثار خود اجرا کرد. در واقع کری آندروود و برد پیزلی از سال 2008 تا کنون این مراسم را میزبانی می‌کنند. اندروود تا کنون 5 جایزه‌ی «CMA» و پیزلی 14 جایزه را در کارنامه کاری خود دارند.

از جمله هنرمندانی که در مراسم امسال برنامه اجرا کردند می‌توان به جاستین تیمبرلیک، میراندا لمبرت، سم هانت، جان ملن‌کمپ، بلک شلتون، کیت اربن و کری آندروود اشاره کرد. همچنین برای اهدای جوایز هنرمندان بسیاری حضور پیدا کردند که از جمله آن‌ها ربا و بازیگران مشهوری همچون استیو مارتین و  کیفر ساترلند بودند.
 
  • نحوه رای گیری:
سیستم انتخاب کاندیداها و رای گیری برای این جایزه شبیه جایزه اسکار و گرمی است. به این ترتیب که اعضای «انجمن کانتری میوزیک» که خود تهیه‌کننده، روابط عمومی، ترانه سرا، موزیسین، متخصصان برگزاری تور و هنرمندان این رشته هستند طی سه مرحله کاندیداها و بعد برندگان را انتخاب می‌کنند.

این جایزه در رشته‌های مختلفی از جمله بهترین «ترانه سال»، «خواننده زن سال»، «خواننده مرد سال» و «هنرمند سال» اهدا می‌شود. و در مراسم گروه‌ها و هنرمندان بسیاری اجرا می‌کنند.
 
 
  • لیست برندگان سال 2015:
هنرمند سال: لوک برایان
خواننده زن سال: میراندا لمبرت
خواننده مرد سال: کریس استاپلتون
گروه وکال سال: لیتل بیگ تاون
دوئت وکال سال: فلوریدا جورجیا لاین
هنرمند جدید سال: کریس استاپلتون
آلبوم سال: آلبوم مسافر (از کریس استاپلتون)
تک‌آهنگ سال: گرل کراش از گروه لیتل بیگ تاون
ترانه سال: گرل کراش (ترانه سرا: لیز رز، لوری مک‌کنا و هیلاری لیدسی)
اتفاق موسیقایی سال: قطعه «آنها را بالا ببر» (Raise ‘Em Up) کیت اربن  با همراهی اریک چرچ
موزیک ویدئوی سال: «دختران در موسیقی کانتری» از دوئت «مدی و تِی»
موزیسین سال: مک مک‌نالی (گیتاریست)
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 10:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کریس استاپلتون با اولین آلبومش سه جایزه اصلی را برد | موسیقی ما