برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده مشهور بازنشسته می‌شود
دیوید بووی: من دیگر روی صحنه نمی‌روم
موسیقی ما - در اخبار مربوط به حواشی جشنواره گلاستنبری (که هنوز فهرست نهایی هنرمندان حاضر در دوره سال بعد این جشنواره مشخص نشده) دیوید بووی اعلام کرد که دیگر هرگز توری برگزار نخواهد کرد در نتیجه در گلستنبری سال آینده هم حضور نخواهد داشت.  از آخرین باری که این خواننده‌ی صاحب نام موسیقی روی صحنه رفته است بیش از ده سال می‌گذرد اما بر اساس گفته‌های مدیر برنامه (احتمال سابقِ) او، هنرمند پیشتاز موسیقی پاپ برای همیشه و به طور رسمی خودش را از برگزاری تور بازنشسته کرد.

جان گیدینگ در انجمن بین‌المللی جشنواره گلستنبری که در آخر هفته گذشته در لندن برگزار شد اعلام کرد بووی به صراحت امکان برگزاری هر توری را در آینده نقض کرد.

او گفت: «دیوید بووی یکی از بهترین هنرمندانی است که با آن‌ها کار کردم. اما هربار که او را می‌بینم قبل از اینکه هیچ حرفی بزنم پیش قدم می‌شود و می‌گوید "تور برگزار نمی‌کنم" و من هم می‌گویم "من همچین خواسته‌ای ندارم"... او تصمیم به بازنشستگی گرفته، مثل فیل کالینز شما نمی‌توانید از این هنرمندان توقع داشته باشید برای همیشه به کار ادامه دهند»

آخرین تور دیوید بووی به نام «تور واقعیت» در سال 2004 برگزار شد و با اجرایی در جزیره وایت در لندن خاتمه پیدا کرد.

بووی با وجود بازنشستگی از فعالیت‌های صحنه‌ای هنوز هم آثار جدید زیادی خلق می‌کند. او اخیرا «قطعه اصلی» سریال تلویزیونی «آخرین یوزپلنگان» (The Last Panthers) را نوشته است که «ستاره سیاه» نام دارد و این در حالی است که اثر دیگری از او، یعنی موزیکال «لازاروس» (یا ایلعازر) در ماه دسامبر در یک سالن آف‌برادوی اجرا خواهد شد که حاوی قطعات جدیدی از این هنرمند است.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 15:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیوید بووی: من دیگر روی صحنه نمی‌روم | موسیقی ما