برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار ده قطعه منتشر نشده از دهه 1970
آلبوم جدید اسپرینگستین همراه با بازخوانی «رودخانه» منتشر می‌شود
موسیقی ما - بروس اسپرینگستین به مناسبت کریسمس مجموعه‌ای منتشر می‌کند که شامل چهار سی‌دی، سه دی‌وی‌دی و یک کتاب است.

کلمبیا رکوردز مجموعه‌ی جدیدی از بروس اسپرینگستین (Bruce Springsteen) را منتشر خواهد کرد که « The Ties That Bind: The River Collection» نام دارد. این مجموعه نگاهی مشروح و همه‌جانبه به دوره‌ی کاری اسپرینگستین در زمان انتشار آلبوم «رودخانه» دارد که شامل 52 قطعه روی 4 سی‌دی می‌شود. از این 52 قطعه تعدادی جدید هستند. بعلاوه چهار ساعت ویدئوی منتشر نشده روی 3 دی‌وی‌دی هم بخش دیگری از محتویات جدید این مجموعه را تشکیل می‌دهد. محتویات این مجموعه به طور کلی عبارت است از؛ آلبوم دبل «رودخانه»، اولین انتشار رسمی «رودخانه: آلبوم سینگل»، یک سی‌دی از آثار استودیویی EP سال 1979 و 1980، فیلم‌های منتشر نشده روی دو دی‌وی‌دی، تدوین جدیدی از برخی تصاویر آرشیوی که مربوط به اجرای سال 1980 اسپرینگستین در شهر تمپی است، تصاویر آرشیوی از تمرین‌های تور، یک مستند جدید به نام «The Ties That Bind» که درباره آلبوم «رودخانه» است، و یک کتاب شامل دویست عکس و تصویر همراه با مقاله‌ی جدیدی از میکال گیلمور (Mikal Gilmore).

آلبوم «رودخانه» که هسته مرکزی این مجموعه را تشکیل می‌دهد پنجمین آلبوم استودیویی اسپرینگستین است که در تاریخ 17 اکتبر سال 1980 به شکل یک آلبوم دبل منتشر شد و به صدر جدول بیلبورد 200 امریکا راه پیدا کرد. گیلمور در یادداشتی که درباره آلبوم رودخانه نوشت آن را «آلبوم محوری اسپرینگستین» خواند.

«رودخانه: آلبوم سینگل» آلبومی است شامل ده قطعه که اسپرینگستین آن‌ها را در سال 1979 ضبط کرد اما هرگز منتشر نشد. او در مورد عدم انتشار این آلبوم گفت: «آهنگ‌ها فاقد آن نیرومندی مفهومی و اتحادی بودند که مد نظر من است.»
«The Ties That Bind»، مستندی که در این مجموعه وجود دارد فیلمی است 60 دقیقه‌ای که توسط تام زیمنی (Thom Zimny)، فیلم‌ساز برنده گرمی و امی تهیه و کارگردانی شده است. این فیلم شامل گفت‌وگویی دوستانه و صمیمی با اسپرینگستین است که درباره دوره پرآشوب و طولانی نوشتن و ضبط آلبوم «روخانه» صحبت می‌کند.

این مجموعه در روز 4 دسامبر و به مناسبت کریسمس منتشر خواهد شد.
منبع: 
گاردین – سایت رسمی اسپرینگستین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1394 - 11:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید اسپرینگستین همراه با بازخوانی «رودخانه» منتشر می‌شود | موسیقی ما