برنامه یاد بعضی نفرات
 
آیا ستاره بزرگ راک برای بازدید از سالن‌های کنسرت به هاوانا رفته است
سفر اسرار آمیز میک جگر به کوبا
موسیقی ما - میک جگر (Mick Jagger) خواننده گروه رولینگ استونز (Rolling Stones) همراه یکی از فرزندانش به کشور کوبا سفر کرده است، سفری که به گفته «گرانما» روزنامه حزب کمونیست کوبا احتمال دارد به خاطر برگزاری کنسرتی از رولینگ‌استونز در این کشور باشد. گرانما، روزنامه رسمی حزب کمونیست کوبا گفت میک جگر در کوباست تا شرایط را برای برگزاری کنسرت در این کشور طی تور امریکای لاتین آن‌ها در سال آینده بررسی کند. این روزنامه همچنین اعلام کرد سفر میک جگر خواننده 72 ساله رولینگ استونز به کوبا شخصی بوده اما «احتمال دارد مربوط به اجرای کنسرت هم باشد»

جگر که همراه فرزند خود سفر می‌کرده آخر هفته در یک کنسرت تیمبا دیده شده که توسط گروهی به نام «بمبولیو» (Bamboleo) در هاوانای غربی اجرا می‌شده. به گزاش گرانما او از هوانای قدیم و نایت کلاب‌های کوبا هم دیدن کرده است.

این روزنامه کوبایی همچنین به این خبر پرداخته که کیت ریچاردز (Keith Richards) گیتاریست گروه، اخیرا اشاره‌هایی کرده است که شاید ماه آینده در استادیوم امریکای لاتین هاوانا، بزرگترین ورزشگاه بیس‌بال جزیره کنسرتی برگزار کنند.

موسیقی راک در کشور کوبا، به دلایل ایدئولوژیک برای سالیان سال مورد بی‌مهری و نکوهش بوده اما در طول دهه اخیر به علت باز شدن روابط این کشور مورد توجه قرار گرفته است. همچنین روابط دیپلماتیک  ایالات متحده و کوبا پس از نزدیک به نیم قرن دوباره از سر گرفته شده است.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 13:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سفر اسرار آمیز میک جگر به کوبا | موسیقی ما