برنامه یاد بعضی نفرات
 
به انتخاب مجله تخصصی موسیقی بیلبورد
لیدی گاگا «زن سال» نام گرفت
موسیقی ما - لیدی گاگا (Lady Gaga) ستاره ۲۹ ساله پاپ در مجله تخصصی موسیقی بیلبورد به عنوان «زن سال» انتخاب شد. این انتخاب در اواخر سالی صورت گرفت که گاگا در طول آن به جولی اندروز (Julie Andrews) بازیگر، خواننده، کارگردان تئا‌تر انگلیسی در مراسم اسکار ادای دین کرد، همراه با تونی بنت (Tony Bennett) خواننده ۸۹ ساله امریکایی تور برگزار کرد و در آخرین ویدئو موزیکش به بحران جرائم آزار جنسی در محیط‌های آموزشی پرداخت.

به گفته جانیس مین ناظر بیلبورد علت انتخاب گاگا برای عنوان مذکور این بود که او «شمایل کلیدی تاثیرگذار سال و آغازگر بحث‌های بسیاری بوده است» او در بیانیه‌ای گفت «هیچ زنی به اندازه لیدی گاگا جهت دهندهٔ سلیقه عمومی و تغییرات آن نیست»

گاگا، خواننده‌ای که با این خصیصه‌ها‌زاده شده با اجرای «اشک‌ها و لبخند‌ها» (Sound of Music) در مراسم اسکار فوریه و ادای دین به جولی اندروز بازیگر فیلم توجه همه را به خود جلب کرد. او در توری بین‌المللی با تونی بنت آوازخوان پیشکسوت امریکایی سی و شش اجرا برگزار کرد و در ماهی که گذشت موزیک ویدئوی «تا وقتی برای تو اتفاق می‌افتد» (Til It Happens to You) را منتشر نمود، قطعه‌ای که در یک فیلم مستند درباره آزارهای جنسی در محیط‌های آموزشی به کار رفت.

لیدی گاگا هفته آینده با یک نقش اصلی در سریال «داستان‌های ترسناک امریکایی» به صفحه نمایش تلویزیون می‌آید و ماه دسامبر در مراسم رسمی مجله بیلبورد در نیویورک مورد قدردانی قرار خواهد گرفت، این مراسم به صورت زنده از تلویزیون ملی امریکا پخش خواهد شد.
منبع: 
رویترز

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 15:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لیدی گاگا «زن سال» نام گرفت | موسیقی ما