برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از مدت‌ها انتظار
«یک خانه پر ز مستان» با آهنگسازی «کیوان ساکت» و با صدای «سالار عقیلی» منتشر می‌شود
موسیقی ما - سرانجام بعد از مدت‌ها، فیلم اثر «یک خانه پر ز مستان» با آهنگسازی «کیوان ساکت» و با صدای «سالار عقیلی» مجوز خود را دریافت کرده و به انتشار درخواهد آمد.

این اثر که قرار بود سال گذشته عرضه شود، مدت‌ها در انتظار دریافت مجوز بود. «یک خانه پر ز مستان» شامل ۱۲ قطعه از شاعرانی چون فریدون مشیری، مولانا و غیره است. زنده‌یادان «غلامعلی پورعطایی» و «ذوالفقار عسگریان» در این اثر تکنوازی کرده است. این اثر در دستگاه نوا، اصفهان، دشتی و شور اجرا شده است. کنسرت این اثر با نام «دست‌های به‌هم پیوسته» اردیبهشت‌ماه سال ۹۱ به همراه ارکستری بزرگ و با حضور نوازندگان سر‌شناسی چون زنده‌یاد علیرضا خورشیدفر، کریم قربانی، سیاوش ظهیرالدینی و... اجرا شد. سالار عقیلی و کیوان ساکت، از این کنسرت ۶ اجرای موفق داشتند و از آن به شکل حرفه‌ای فیلم‌برداری شد که تدوین آن حدود هشت ماه به طول انجامیده است.

این در حالی است که «کیوان ساکت» اوایل شهریور ماه در استودیو «شیخ حمدان» که یکی از معروف‌ترین استودیوهای جهان است، قطعه‌ای از ساخته‌های خودش را همراه با تعدادی از نوازندگان خارجی ضبط کرد. این اثر قرار است در «انگلستان» ضبط شود. او همچنین همراه با گروه موسیقی «وزیری» در نمایشگاه کتاب مسکو در هفتهٔ فرهنگی تهران به اجرای برنامه پرداخت. او را در این اجرا «محمد معتمدی» به عنوان خواننده و «علی‌اکبر خادم» نوازندهٔ تنبک و «وحید سلیمانی» نوازندهٔ کمانچه همراهی کردند. در این برنامه قطعه «هفت‌ضربی» شامل سه بخش «سحر»، «سلام به آفتاب» و «نیمروز» برای نخستین بار اجرا شد. علاوه بر آن، این گروه در کنسرواتوار چایکوفسکی نیز اجرایی داشتند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 16:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یک خانه پر ز مستان» با آهنگسازی «کیوان ساکت» و با صدای «سالار عقیلی» منتشر می‌شود | موسیقی ما