برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «اسمش عشقه» با صدای «مرتضی پاشایی» منتشر شد
صدایی که از بهشت آمد ...
موسیقی ما - آخرین آلبوم «مرتضی پاشایی» از صبح امروز در بازار موسیقی کشور توزیع شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «اسمش عشقه»، آخرین آلبوم مرحوم مرتضی پاشایی از صبح امروز با تیراژی بالا در سراسر کشور به علاقه مندان صدا و موسیقی او عرضه شد.

تمام ترانه‌های این آلبوم را «مهرزاد امیرخانی» سروده و تمامی ملودی‌ها جز یک قطعه توسط خود مرتضی ساخته شده است. یک قطعه را نیز «میلاد ترابی» آهنگسازی و تنظیم کرده است. معین راهبر (7 قطعه)، کوشان حداد (2 قطعه)، انوشیروان تربتی‌نژاد (2 قطعه) و مهران عباسی (یک قطعه) را تنظیم کرده‌اند و «میلاد ترابی» علاوه بر تنظیم و آهنگسازی یک قطعه، قطعه‌ «اسمش عشقه» را ریمیکس کرده است.

همچنین یک ریمیکس از آثار خاطره‌انگیز مرتضی توسط «محمد فلاحی» انجام شده و در آلبوم قرار گرفته است. این آلبوم در دو نسخه‌‌ی ولتی و دی‌جی‌پک عرضه شده است.

نسخه‌ ولتی شامل 11 قطعه و نسخه‌ دیجی‌پک شامل 15 قطعه است و چهار قطعه «عصر پاییزی»، «نگران منی»، «ادعا» و «ریمیکس» در آن گنجانده شده‌اند. در نسخه «دی جی پک» این آلبوم دفترچه یادگاری های چهره های موسیقی و تعدادی از هنرمندان گنجانده شده است که آنها یادگاری هایی را با دست خط خودشان برای مرتضی پاشایی نوشته اند.

عکس خانواده پاشایی و عکس محمد علیزاده و مرتضی پاشایی در کنار یکدیگر اثر «سعید عبداللهی» است و سایر عکس‌های کاور آلبوم را «منصور ابراهیمی» گرفته است.

«رامین بصیرت نیا» (مدیر بخش موسیقی شرکت پخش دنیای هنر) در روز انتشار این آلبوم در گفت و گو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «فرایند انتشار این آلبوم مشکلات پیچیده و زیادی داشت، اما خوش بختانه امروز شاهد پخش آن در بازار موسیقی کشور هستیم. همه این مراحل با سعی و تلاش خانواده پاشایی، مهدی کرد، مهرزاد امیرخانی و همه همکاران و اهالی موسیقی شکل گرفت ولی من تشکر ویژه ام را از یک نفر دارم که با بزرگواری تمام، یکی از اصلی ترین ارکان حل مشکلات این آلبوم بود و آن فرد کسی نیست جز آقای «محمد جلیل پور». ایشان با بزرگواری تمام، اصلی ترین فردی بودند که باعث شدند مشکلات این آلبوم حل شود و امروز شاهد آن باشیم که دوستداران مرتضی این اثر را در اختیار داشته باشند. محمد جلیل پور به ما بزرگ بودن و منش مردانه را یاد داد و از ایشان بابت همه چیز ممنونم.»

«حامد طاهری» (رهبر ارکستر سابق ارکستر مرتضی پاشایی) در روز انتشار آلبوم این خواننده قطعه ای را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» گذاشت و درباره این قطعه که «یکی بود، یکی هست» نام دارد گفت: «فكر تنظيم يك قطعه این مدلي (تركيب چند قطعه) براي آلبوم دوم مرتضي پاشايي، از استارت آلبوم دوم شروع شد. مرتضي به من گفت چند قطعه از آلبوم اول را با تنظيم اركسترال برایش آماده كنم كه در آلبوم دوم به عنوان يادگاري از بهترين كنسرتهاي ايران ، قرار بگيرد. به همين منظور يک تنظيم ابتدايي از كارها آماده كردم و به خانه مرتضي رفتم و مرتضي براي من این قطعات را خواند. اجراهاي پشت سر هم و بعد هم بيماري مرتضي مجال تنظيم اين كار را از من گرفت تا اينكه آن اتفاق تلخ افتاد و مرتضي ما را تنها گذاشت. از يك ماه قبل تصميم گرفتم به قولم به مرتضي عمل كنم. دست به كار شدم و به دوستان نزديكم اطلاع دادم كه اين پروژه كليد خورده. همه دوستان از اين قضيه استقبال كردند و قول همكاري دادند. مهدي كرد عزيز هم از ابتدا در جريان اين كار بود. دو هفته تنظيم اوليه كار طول كشيد، بعد پروژه را به استوديو بسامد منتقل كردم و مشغول ضبظ سازهاي زنده شدم. ايمان احمدزاده دو هفته تمام استوديو را براي اين كار آفيش كرد. نوازنده ها تك تك آمدند و كار را ضبط كرديم. محمد شعباني پركاشن، فرشيد ادهمي گيتار، محسن حسن نيا ساكسوفون، رامين براتي ترومبون، رضا آذرنجات ترومپت، آرين قيطاسي ساكسوفون و مجتبي اسدپور كيبورد اين قطعه را زدند. خودم هم باس و پيانوي كار را زدم. حدود يك هفته هم ميكس اين كار طول كشيد كه ايمان احمدزاده زحمتش را كشيد. تنظيم اين قطعه بر اساس تنظيم اركستر انجام شده كه براي مرتضي انجام دادم و مشابه كنسرتهاي مرتضي بگوش ميرسد.»

آلبوم «اسمش عشقه» به تهیه کنندگی «ناصر پاشایی» (پدر مرتضی پاشایی) و تشکری ویژه از «مهدی کرد»، تحت امتیاز موسسه «آوای سوته دلان» و توسط پخش دنیای هنر روانه بازار موسیقی کشور شده است. همچون همیشه از همه دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین آلبوم، این اثر را به صورت اورجینال تهیه نمایند.


*****
روزشمار زندگی هنری و همه اتفاقات بعد از فوت «مرتضی پاشایی»

* برای ناصر حجازی

مرتضی پاشایی پیش از معروفیت و محبوبیت در دنیای موسیقی، سالهای زیادی رابه صورت زیرزمینی فعالیت کرد. اما انتشار قطعه «تو رفتی» که این خواننده آنرا به ناصر حجازی تقدیم کرده بود را باید مهم ترین دلیل و بهترین شروع او در فضای رسمی موسیقی کشور بدانیم. این قطعه به قدری همه گیر شد و مورد توجه قرار گرفت که پس از فوت اسطوره آبی ها، بارها و بارها از سوی دوستداران استقلال در استادیوم ها مختلف جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره «ناصر حجازی» خوانده شد. همه گیری این قطعه تولد استعداد جدیدی را در حوزه موسیقی کشور نوید می داد. استعدادی که با صدا و لحنی احساسی، به مرور به ستاره پرطرفدار موسیقی پاپ تبدیل شد.

* یکی هست

مرتضی پاشایی حالا و پس از گل کردن قطعه ناصر حجازی، مورد توجه قرار گرفته است و بواسطه محبوبیتی که «تو رفتی» برایش به ارمغان آورده، آرام آرام بقیه کارهایش هم که در اینترنت هست، شنیده می شوند. او آرام آرام در حال کشف شدن از سوی مخاطب موسیقی است و عاشقانه هایش هر روز بیشتر از دیروز در حال شنیده شدن است. حالا وقتش رسیده که نخستین آلبوم پاشایی به بازار بیاید و حالا که قطعه «یکی هست» بعد از «تو رفتی» حسابی شنیده شده، این خواننده با باهوشی تمام اسم آلبوم را «یکی هست» انتخاب می کنند. آلبوم در روز سهشنبه 4 مهر سال 1391 در بازار موسیقی کشور منتشر شد و حالا دیگر مرتضی پاشایی چهره ای محبوب و پرطرفدار است که به واسطه برنامه ریزی «مهدی کرد» (مدیر برنامه هایش) کنسرت های زیادی را در سراسر کشور روی صحنه می برد.

* جاده یکطرفه

23 اسفند سال 91 اولین کنسرت رسمی مرتضی پاشایی در تهران برگزار شد تا این خواننده پس از اجراهای فراوان در شهرستان های مختلف سر انجام در تهران هم روی صحنه رفته باشد. به مرور و بعد از انتشار آثار دیگر و البته انتشار قطعه «جاده یکطرفه» هم مزید بر علت شده بود که محبوبیت این خواننده بیشتر و بیشتر شود. ولی اواخر سال 91 بود که خبری کوتاه در فضای مجازی بدون اینکه اسم و مشخصات دقیقی درباره فرد مورد نظر آورده شود، منتشر شد و خبر «سرطان وخیم یک خواننده پاپ» جامعه طرفداران موسیقی را تکان داد. خبر با سرعت نور در اینترنت پخش شد تا تبعات آن بیشترو بیشتر شود. روزها گذشتند و خبر رسید که ارکستر مرتضی پاشایی همه با سرهای تراشیده روی صحنه ظاهر شده اند. علی عبدالمالکی و مهرزاد امیرخانی و مهدی کرد هم همه موهای سرشان را از ته زدند تا خبر «بیماری سخت مرتضی پاشایی» و آغاز مراحل شیمی درمانی اش لحظه به لحظه جدی تر شود. مهدی کرد برای اولین بار در گفتگو با «موسیقی ما» سرانجام حاضر به صحبت کردند درباره این خبر شد و توضیح داد: «متاسفانه چند روزی هست که مرتضی پاشایی به دلیل یک بیماری داخلی در بیمارستان به سر می‌برند ولی برخی افراد به دلایل نامعلوم در فضای مجازی شایعاتی را منتشر کردند مبنی بر اینکه اوضاع جسمی این خواننده وخیم است. خوشبختانه مرتضی پاشایی در حال حاضر در سلامت کامل است و با یک عمل کوچک داخلی، مشکل حل شده و دیگر خطری ایشان را تهدید نمی‌کنند و روز پنج شنبه نیز از بیمارستان مرخص خواهد شد. مرتضی پاشایی مدت‌ها بود که مشکل زخم معده رنج می‌برد که دو روز پیش بیماری این خواننده عود پیدا کرد و باعث شد وی زیر تیغ جراحی برود. اما اوضاع به لطف تیم پزشکی حرفه‌ای و مجرب در کنترل است و هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.»

* همه چیز علنی شد

علی‌رغم همه تکذیب ها، تقریبا همه اصل موضوع را فهمیده بودند و عدم اطلاع رسانی صحیح و سعی در مخفی نگه داشتن اصل اتفاق باعث شده بود شایعه ها هر روز بیشترو بیشتر دامن زده شود. هر روزدر فضای مجازی شاهد شایعات و خبرسازی های مختلفی بودیم تا اینکه اواسط سال 92 بود که مرتضی پاشایی در گفتگویی صراحتا اعلام کرد که فقط به عشق دوستدارانش با بیماری مبارزه می کند. هیچ جزئیاتی از بیماری اش مطرح نکرد ولی همین اظهار نظر باعث علنی شدن مشکلات جسمی این خواننده شد تا التهاب جامعه دوستدارانش بیشتر و بیشتر شود. یک سال بعد از نخستین کنسرت این خواننده در تهران، در تاریخ 10 اسفند سال 92 همه ستاره های موسیقی ایران در کنسرتی ویژه در ردیف نخست سالن اجرای برنامه مرتضی پاشایی نشستند تا انرژی مثبت حضور آنها در سالن بتواند این خواننده را به ادامه مبارزه ترغیب کند. در آ« کنسرت محسن یگانه روی سن رفت و به صورت دوصدائه قطعه «یکی هست» را با مرتضی پاشایی خواند. کنسرتی که در آن رکورد حضور ستاره های موسیقی در سالن را شکست و تقریبا همه چهره های پاپ در آن حضور داشتند. این کنسرت بیشتر و بیشتر به شایعات دامن زد و اوضاع وخیم مرتضی را به همگان ثابت کرد. هر هفته حدود دو بار شایعه بیهوش شدن یا به کما رفتن پاشایی شنیده می شد ولی هیچ منبعی جرات انتشار آنرا به خود نمی داد تا چند ساعت بعد با تکذیب دوستان و اطرافیان این خواننده رو به رو می شد. این روند به طرز ناراحت کننده ای، تکراری و خبرساز شده بود تا اینکه مرتضی پاشایی در نخستین اظهار نظر رسمی درباره بیماری اش درگفتگویی که خبرنگار «موسیقی ما» در کرمانشاه با این خواننده انجام داد گفت: « همه آدم‌ها در زندگی‌شان دچار برخی اتفاقات و مشکلات می‌شوند. خبر بیماری‌ام به یک‌باره به من داده شد، ولی این موضوع آنقدرها هم تلخ و مهم نبود که خیلی‌ها حتی ماجرای فوت من را هم پیش کشیدند! من آدمی هستم که در هر شرایطی سعی می‌کنم از زندگی لذت ببرم. هر مشکلی هر چقدر هم که بزرگ و سخت باشد، حل شدن‌اش دست خود آدم‌هاست. بین من دچار یک بیماری شده بودم که باید دوران نقاهت‌اش را پشت سر می‌گذراندم. تحت نظر بودم و هیچ تغییری در زندگی من رخ نداد. زندگی من طوری است که همیشه سعی دارم آن را به بهترین شکل بگذرانم. انرژی‌ای که در این مدت از طرف هوادارانم به سمت‌ام آمد، باعث شد خیلی روحیه بگیرم. اگر آنها نبودند، باور کنید خودم را می‌باختم. فقط به عشق هوادارانم مبارزه می‌کنم. همه‌چیز هم تحت کنترل است. خدا را شکر می‌کنم بابت این اتفاق و تغییر که باعث شد از این به بعد حواسم به خودم و و ضعیت سلامتی‌ام باشد. من تور کنسرت‌هایم را داشتم و مراحل درمانی‌ام را در این مدت طی کردم. دکترها هم وقتی می‌دیدند که تا این حد انرژی دارم، کارشان را بهتر پیش می‌بردند. همزمان روی آلبوم هم زوم کرده بودم. قرار بود تابستان منتشر شود که حتماً این اتفاق خواهد افتاد. منظورم این است که بیماری اصلاً باعث نشده از کارهایم عقب بیفتم. ما ایرانی‌ها عادت داریم به شایعات دامن بزنیم. من کنسرت‌هایم را دارم و آلبومم را هم با قدرت منتشر می‌کنم. عمر دست خداست. من همه‌چیزم را از خدا دارم و باقی را هم به خودش سپرده‌ام. ولی باز هم تأکید می‌کنم. لطف طرفدارانم را در این اوضاع مساعد روحی و جسمی‌ام هرگز از یاد نمی‌برم. آنها باعث شدند که بتوانم سرپا بایستم.» پاشایی این صحبت ها را در حالی در تاریخ 20 اردیبهشت 93 بر زبان آورد که در تابستان همان سال به صورت ثابت هفته ای دو الی سه اجرا را در شهرستان های مختلفو تهران روی صحنه می برد.

* پرکاری

اجراهای متعدد این خواننده باعث شد در ماه های پایانی زنده این هنرمند، بازار داغ شایعات به راه بیفتدو بسیاری اتفاقات رخ داده درباره پاشایی را نوعی «بازی تبلیغاتی» قلمداد کنند که این خوانند و اطرافیانش از آن برای جلب توجه بیشتر استفاده کرده اند. آنها اعتقاد داشتند خواننده ای که در حال شیمی درمانی است چطورهر هفته در دو شهر کشور هر روزدو سانس اجرا می رود؟ حالا بازی به شکل معکوس خود در آمده بود و خیلی ها در صدد تخریب این خواننده اخبار و گزارش هایی را منتشر می کردند. اواسط سال 93 آخرین کنسرت پاشایی  در خراسان به دلیل فوت آیت الله مهدوی کنی لغو شد و به تهران بازگشت و مستقیم در اتاق vip بیمارستان بهمن بستری شد. دیگر اطرافیان و مدیربرنامه های پاشایی اصراری به مخفی نگهداشتن محل بستری این خواننده نداشتند و ظاهرا اوضاع جدی بود. موج دیگری در حال شکل گرفتن بود و حالا ستاره ها هرروز سلفی های جدیدی از روی تخت بیمارستان با مرتضی لاغر و کم رمق را رومی کردند. آنها که شایعه «بازی تبلیغاتی» را رو کرده بودند، قبل از هر کسی خود را به تخت بیمارستان رساندن و از مرتضی حلالیت خواستند. مرتضی ساکت و بی خبر به اتاق آی سی یو رفت تا روزهای ملتهب از راه رسیده باشند. روزهایی که خیلی ها را جان به لب کرد و هزاران نفر را به حوالی بیمارستان بهمن کشاند...

* ابدی شد

ساعت 11 صبح روز جمعه 23 آبان 93 بود که پس از یک هفته ملتهب و پر خبر، مرتضی پاشایی درگذشت. خبر با سرعت نور در رسانه ها بازتاب پیدا کرد و اطراف بیمارستان بهمن تهران شلوغ ترین جای شهر بود. مردم با خواندن دسته جمعی آثار این خواننده آغازگر موجی شدند که به سرعت در فضای مجازی اوج گرفت و به دور افتاده ترین شهرستان های کشور هم رسید. این موج در روز تشییع پیکر این خواننده به اتفاقی کم سابقه و حضور میلیونی ختم شد تا پاشایی در روزی تاریخی، در آرامگاه ابدی اش به خوابی ابدی برود.

* حاشیه ها و صدای بهشت 
امروز پس از حاشیه های بسیار، شاهد انتشار آلبومی هستیم از خواننده ای کهدر تمام سالهای فعالیت هنری اش، تنها و تنها به یک صفت همه از او یاد کرده و می کنند: «نجابت و سر به زیر بودن و البته مظلومیت همیشگی». صفت هایی که باعث شده دوستدران این خواننده لقبی جالب را برای آخرین آلبوم این خواننده انتخاب کنند: « صدایی که از بهشت آمد...»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:45

دیدگاه‌ها

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 08:35

آلبومو خوب گوش دادم و باید بگم که این آلبوم خیلی خوب بود...ولی اگه با آلبوم قبلی مقایسه کنیم یکی هست بهتر از این آلبومه.
ای کاش مرتضی خودش سرکار بود و...
اگه قطعه های تکراری رو حذف کنیم فقط سه تا تراک خوب داشت.البته این نظر و سلیقه منه.
لطفا دانلود نکنید.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:53
MohammaDReza  

منم موافقم ! یکی هست نسبت یه این آلبوم قشنگتر بود چون ود مرتضی همه کاراشو کامل کرده بود
این آلبوم انگار هنوز ناتمومه... ولی با این حال از 4تا ترکش لذت بردم !
یه چیزم که هست "اسمش عشقه" مگه its called love نمیشه !!! یا شایدم من اشتباه میکنم !

133.121.166.231
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:58
حاشیه

یه آلبوم عادی و دیگر هیچ و حتی شاید ضعیف ولی باید خرید نه دانلود

11.75.61.201
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:44
h m

نه عزیزم انگلیسیش همونیه که رو البومه

157.48.31.222
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:21
امیررضا دادبخش

واقعا چقد ضعیف
ینی هیچ کس نیست اونجا یه نظارتی رو نام انگلیسی کنه.یه مترجم زبان انگلیسی
نام صحیح البوم اینه:
Its name is love
یا
Love is its name

متاسفم.

118.122.233.159
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:42
h m

هیس.نمیخاد ایراد بگیری.سکوت کن

186.80.100.194
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:34
Alireza Amidfar

h m عزیز چی میگی؟ The Name is Love یعنی چی؟؟
ای کاش با ابروی مرتضی اینجوری بازی نمیشد
بجز یکی دو تا ترک بقیش اصلا چیزی نداشت در کل کاش تراک ها تک اهنگ میومد بیرون اینجوری بهتر بود و قطعه هایی که کامل نبود رو اصلا پخش نمیکردن
الان میان بهم میگن هیس حرف نزن
:(

84.40.118.231
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 20:55
MohammaDReza  

اگه به اینا میگی ایراد پس شانس اوردی "نوید طرفدار چاوشی کبیر" نیست !
محسن چاوشی خودش آدم باحالیه و کاراشم باحاله ولی اون یارو...
به کوچکترین چیزی که فکرشم نمیتونی بکنی گیر میداد !!
برو از خدا بترس...

228.118.29.56
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:19
h m

درسته.فقط هیس باش.

57.199.169.147
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 05:46
بهسا

باری دیگـــــر صدایت مهمان قلب هایمان شد و ماندگار ترین آوا در قلب این سرزمین به حرمت معجزه ی احساساتت به حرمت عاشقانه هایت و به حرمت باعشق نفس کشیدنت ایستاده برایت دست میزنیم

221.219.249.6
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 05:57
بهسا

تو جامعه ی امروزی ما امکان دیده شدن و کشف شدن استعدادها و افرادی چون پاشایی ها وجود نداره چون خودمون این فضا رو به وجود آوردیم با تحقیر و تمسخر دیگری سعی در به رخ کشیدن نداشته هامون و بزرگ جلوه دادن خودمون میکنیم که این حرکت دقیقا ری اکشن معکوس داره... ایرادات الکی گرفتن تمسخر و عیب جویی خودبرتر بینی اینا همه بیماری های جامعه ی ماست که خودمون با رفتارهای خودمون ایجاد کردیممم باااااید هم از بین ببریم
چاپ کن لطفا موسیقی ما

68.156.137.104
جمعه 30 مرداد 1394 - 18:01
shakiba

آلبوم عالیه درسته که شاید یکمی ضعیف بود درسته که اون چیزی که همه ی خانواده ی خاص فکرمیکردن نبود اما صدای مرتضی همون صدای طلایی بودپس آلبوم عالی بو فقط ای کاش این مصطفی پاشایی خودشو نمیکردنخود آش صدا نداری چرا میخونی والا

179.1.69.196
یکشنبه 1 شهریور 1394 - 12:33
سینا

سعی کنید دست از ایراد گیری و افاضات بیرحمانه بردارید و واقع بین باشید. ترک های این آلبوم همه اون ترانه هایی نبود که مرتضی می خواست در آلبوم اسمش عشقه قرار بگیره، اونایی هم که گذاشته شده همه اتودهای کار بوده و به هیچ عنوان نهایی نبوده بعلاوه فقط اونایی رو مجبور شدن در آلبوم قرار بدن که صدا قوی تر بوده.این بی انصافیه که از مرتضی، آلبومش و افرادی که اون و تنظیم و میکس کردن ایراد بگیرین.مسلما اگر مرتضی بود حتی تا آخرین لحظه تغییراتی در نحوه خواندن،ملودی و میکس و آهنگ و غیره انجام میداد با اون وسواسی که تو کارش داشت.این آلبوم در واقع اتودهای ناتمام مرتضی است که آرزو داشت بتونه نهاییشون کنه و در آلبومش قرار بده که تقدیر نذاشت. پس دست از مقایسه با آلبوم قبلی و خورده گیری بردارید.این آلبوم یادگاری مرتضی برای ماست.کاش یه کم مروت، محبت، معرفت و وجدان هنوز توی ما آدمای بیرحم و بی انصاف بود.

66.18.214.130
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 08:45

سلام.
روحش شاد.
خیلی حیف بود. خیلی زود رفت.

یه انتقاد:
طراحی جلد آلبوم خیلی خوب نیست و واسه همچین آلبوم مهمی انتظار بیشتره. کاش داده بودن بهرنگ نامداری انجام میداد.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:28
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

امیدوارم خود مرتضی هم از آلبوم راضی باشه

243.205.184.39
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 08:50

صدایی که از بهشت آمد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:39
h m

سوال داره.هیس

61.216.34.200
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:16
ناشناس

h m ادبتم مثه آلابوم خوانندته

171.83.127.158
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:39
بهناز

حالا ناشناس تو خودت خیلی ادب داری که به البوم خواننده توهین میکنی؟

139.96.108.14
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:39
h m

نمیدونم اینا از کجا میان.خدایی به جز بی مهری چیزی ندیدم.

242.47.12.20
جمعه 30 مرداد 1394 - 20:03
ریحانه ♥بنیامینی♥

هیچکدوم شماها اصن میدونین ادب چیه که به ادب خواننده مورد علاقه ی من توهین میکنین؟؟؟
مگه من توهینی کردم به مرحوم پاشایی؟؟!! این از کج فهمی خودتونه که این کامنت منو توهین دونستید!!
من سرعت نتم ضعیف بود نصف متن گزارش واسم باز نشد...این کامنتی هم که دادم نصفش نیومده...ادامه اش ازتون سوال پرسیده بودم که چرا این تیتر خورده که یکی برام گزارشو توضیح بده!!!
واقعا براتون متاسفام...
شما خودتون از ادب چیزی میفهمین مگه که اومدین تو پیج البوم بنیامین گفتین از وقتی مرتضی پاشایی رفته بنیامین باید بره تو ساختون بنایی کنه؟؟؟!!
نهایت ادب شما همینه..همین که تا وقتی یکی میمیره میشه عزیز دل همه!! بعد یکی از همین هوادارای اقای پاشایی میاد به بنیامینی که ده دوازده ساله داره میخونه این حرفو میزنه!!
نمیدونم کجای کامنتم توهین به اقای پاشایی یا هواداراش بود که اینجوری ریختین سرم؟؟
واقعا اگه اون مرحوم میدونست همچین کسایی هودارشن که اینقد زود ادما رو قضاوت میکنن خیلی زودتر از اینا میرفت!
شما دیگه به البوم خواننده من چیکار داری اخه؟؟؟چرا به بنیامین توهین میکنین دیگه ؟؟؟

89.155.173.90
جمعه 30 مرداد 1394 - 20:12
ریحانه ♥بنیامینی♥

ببخشید ناشناس عزیز من حواسم نبود شما خطاب به hm گفتید که اوبت مث البوم خوانندته...
منم عصبانی بودم امپر چسبوندم ببخشید

25.135.48.240
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 08:55

روحت شاد امپراطور..امروز صبح صداتو از بهشت احساس کردم.کلی گریه کردم تا شنیدم..خیلی دلتنگتیم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 08:56

میریزه دل دیوونه اسمش عشقه
کسی نمیدونه اسمش عشقه
همیشه میمونه اسمش عشقه
نمیدونه دنیامه اسمش عشقه

m.p
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:03

روحش شاد یادش گرامی ...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:10

بلاخره اومد. روحش شاااد . چند روز پیش با گوش دادن ترک (کجایی) خیلی دلم براش تنگ شد .
فقط امیدوارم دخالت های شخصی اطرافیان باعث خراب شدن نام مرتضی نشه . آلبوم رو باید 2-3 بار گوش داد بعد نظر داد !!!

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:29
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

کاش آلبوم هیچوقت منتشر نمیشد و سابقه مرتضی همونجوری قوی میموند .
واقعا آلبوم در حد مرتضی نبوووود . از معین راهبر و تیمش خیلی بیشتر انتظار میرفت .واقعا تنظیم های آلبوم یکی هست و ترک (کجایی) و عصر پاییزی و ........... کجا و این تنظیم های معمولی و تکراری کجا .
4 تا ترک که کاملا شبیه هم بود و توی آهنگ ها صدای مرتضی گم شده اصن .
کاش مرتضی خودش آلبوم و تکرار میکرد. این اون آلبومی که منتظرش بودیم نبود. مهرزاد امیرخانی هم تو اینستا به این اعتراف کرده . روحش شاد !!!

1.146.161.42
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:42
سمیه

سلام.دوست عزیز جز یکی دومورد اغلب ترانه های اسمش عشقه هنوز به شل ماکت بود ومرتضی نهایی نخونده بود بی انصافی هست تماما ضعیف بدونیم مطمئنا اقای راهبر و عباسی تمام تلاششون روحتی به خاطر سابقه خودشون انجام دادند .مجموعا هیچ چیز ازارزش کار مرتضی و کیفیت کارهاش کم نمیکنه حتی باکیفیت پایینترکه کاملاطبیعی هم هست باماکت صدا.

40.193.93.226
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:02
بهسا

صدای مرتضی همون از پشت تلفنی که تو گزارش تصویری تی وی پلاس بود بدون تنظیم خیلی شنیدنی تر بود اینکه تنظیم کم و کاستی داشته ربطی به صدای امپراطورو ماندگاریش و ارزشش نداره این آلبوم آخرین یادگاری مرتضی برای دوستدارانش بوده ببخشین که درمورد انتشارش از شما سوال نکردن من واقعا معذرت میخوام اگه انتشار این آلبوم خاطر شما رو مکدر کرده... موسیقی ما چاپ کن لطفا

253.245.74.169
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 22:16
هلیا

لایک بهسا جان
اگه قراره چیزی زیر سوال بره اون تنظیم البومه ن صدای مرتضی
من خودم ب شخصه از دوشنبه ک البوم اومده کارم شده گوش دادن ب البوم هیچ خسته کننده نیست و الانم دارم نظر میدم

211.116.194.117
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:25

شکر خدا...تبریک به خونواده خاص

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:40

مثل همیشه با احساس...

ولی اگه خودش بود یه چیز دیگه میشد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:41

خدا رحمتش کنه
ولی بی کیفیت و فقط برای یکم پول بیشتر

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:06
h m

از نظر موسیقی خاهشا نظر بده.

250.149.45.220
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:38
میلاد میلاد

اونوقت چرا نباید از نظر موسیقی جواب نداد؟

200.251.113.84
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:43
h m

چون کسی که به البوم گوش کنه اینجوری نطر نمیده.شماها کی میخاید به خودتون احترام بذارید

233.234.64.201
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:58
h m

هیس.سکوت کن

160.52.54.162
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:29
میلاد میلاد

تو هم یه چی یاد گرفتی هی هیس هیس میکنی
نه تنظیما خوب بود نه میکس و مستر نه وکال

159.236.247.44
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:44
h m

میلاد فقط هیس.البوم عالیه.هیس.

98.123.60.147
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:21
MohammaDReza  

هیس چیه :/
بنده خدا راست میگه ! من نمیگم بده ولی اونقدیم که باس خوب میبود نیست ! الآن این آلبوم با یکی هست مقایسه میشه که مطمئنن کم میاره در برابره اون آلبوم ! من شدیدا میخواستم تنظیمای مهران عباسی رو بشنوم ولی وقتی شنیدم نابود شدم !! تنظیم هوا دونفرست کجا این کجا ! بازم میگم آلبوم ناتمومه... !

141.6.127.219
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 21:58
فاطمه .ط

اگه hmمیگه هیس به این خاطره که دیگه خستست از بحثای تکراری حسی که همه ی خونواده خاصیا دارن.....اگه فکر میکنین میکس ومستر وکیفیتش خوب نیست این نظر شماست و صد البته نظرتونم برامون خیلی محترمه اگه اصولی واز روی منطق باشه نه اینکه خدایی نکرده از روی لج و.........به هر حال ......

93.60.138.80
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:22
h m

من میگم هیس.چون شماها درک نمیکنید البوم اول اول کار خود مرتضی بود ولی دومی خودش نیست.یکم وجدان داشته باشی.کسی ناراحته .هیس

68.153.234.161
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:36
اشکان عباسی

استاد h m این هیسو کی انداخته تو دهن تو؟؟!!! میشه تفکر متعصابنتو به این شکل مضحک پراکنده نکنی؟؟!! اینجا کلاس اول ابتدایی نیست شما هم معلمش نیستی هر کی حرف زد بگی هیس!!! واقعا در مقابل انتقادات محترمانه جوابای بهتری میشه داد! اگه جوابی نداری بهتره خودت هیس باشی!!!!

142.210.99.128
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 08:00
h m

اقای عباشی کسی با شما کار نداره.تو کار من هم دخالت نکن.

39.213.88.49
شنبه 31 مرداد 1394 - 12:47
میثم میری

دوستان در نظر داشته باشید که خود مرتضی بالا سر کار نبود و طبیعیه که اون چیزی که خودش می خواست نشد.ولی بازهم خوب بود.کاش بودی امپراطور چقدر واسه این البوم ارزو داشت.لعنت ب اون سرطان لعنتی.لعنت

227.4.149.127
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:45

خوب نبود فقط همین خدا بیامرزش روحش شاد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:46

برعکس البوم یکی هست این البوم بیشتر به دل میشینه و قشنگ تره یکی هست زیاد برام جذاب نیست
البته این خواننده مورد علاقه من نیست اما این دو تا البومشو دارم و گوش میدم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:47

خدا رحمتش کنه

بهترین کار البوم

اهنگ اسمش عشقه با اقتدار

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:51

آلبومو اورجینال بخرید 3 هزار تومن که چیزی نیست مدیون اون خدابیامرز نشید

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 13:43
aida

3 هزار تومن نیست 4 هزار تومنه مثل اینکه شما خودت نخریدی!

78.153.64.131
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 15:45
طرفدار شادمهر-چاوشی

دوست عزیز قیمت اصلیش 3 تومن هستش اگه شما از سایت بیپتونز بگیرین همین قیمت حساب میشه ولی اگه بخواین سی دو این آلبوم رو بخرین یعنی تو مغازه ها میشه 4 تومن

30.253.115.250
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:08
بهسا

تو بیب تونز بله ولی کل آلبوما از سال 94 از سه نومن رسید به چهار تومن چه فرقی میکنه؟ چقدر جنجال داشت این قیمت ولت و دیجی... ارزش این آلبوم چیزی فراتر از این حرفاست...

80.229.14.253
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 15:30
نگین

این البوم ارزشش خیییییییلی بالاتر از این حرفاست ... البومی که تک تک ثانیه هاش فقط با عشق ساخته شده البومی که اخرین یادگاری مرتضی برای خونواده خاصش هست ... این البوم تو قلب تک تک خونواده خاص جایگاه ویژه ای داره و تو قلبمون میمونه تا اااابد ...

200.45.143.119
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 09:58

لطفا آلبومو اورجینال بخرید 3 هزار تومن که پولی نیست مدیون اون خدابیامرز نشید درآمدشم میرسه به کودکان سرطانی

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:01

عاااالیه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:01

اولا به مادرش و به خانوادش تبریک میگم بابت این آلبوم کاشکی خودش بود و برای طرفدارهاش میخوند دومین تبریک میگم به طرفدارهاش اینو بگم اونیکه میگن مرده پرست بزار خوش باشن از سر حسادتت زیاده
یکی از طرفداران مجید خراطها سلطان احساس و شادمهر سلطان پاپ ایران

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:07

روحت شاد مرتضی عزیزم
ولی اول چرا صداشو اینجوری خراب کردن
و اصلا از استایل خاص مرتضی تو این البوم خبری نیست
مسلما اگه خودش زنده بود این البوم یه جور دیگه بسته میشد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:10

اخ جوووووون.خدایا شکرت بالاخره اومد.روحت شاد امپراطور

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:13

یکی از بهترین آلبوم های چند سال اخیر بود ولی تنظیم ها خیلی تو ذوق می زد کاش خود مرتضی بود و تنظیم ها رو خودش می کرد باید یه کاری می کردن به سبک مرتضی نزدیک می شد که این کارو نکردن ویه کاری کرده بودن که صدا تو آهنگ گم شده بود.
کاش خود مرتضی بود ولی از انصاف نگذریم یکی از بهترین آلبوم های چند سال اخیره

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 21:43
amir.m

با این همه مشکلاتی که آلبوم داشت و خودتون نام بردید
چجوری میگید بهترین آلبوم چندسال اخیر؟
چون خوانندش به رحمت خدا رفته؟
منصفانه نگاه کنیم بخاطر نبودن خوانندش اگه منتشر نمیشد خیلی بهتر بود یا حداقل تک ترک میدادن که نام وخواننده رو خراب نمیکردن

37.15.155.166
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:28
بهسا

مرتضی از عصر پاییزی با معین راهبر آشنا شد تا اونجایی هم که اطلاع داریم بیشتر کارارو تنظیمشو به عهده ی معین گذاشته بوده سر نگران منی این اعتماده بوجود اومد برای تنظیم آلبوم اگر خودش هم بود معین جزء تنظیم کننده ها بود حتما... انصافا تنظیمای معین به نسبت بقیه ایرادات کمتری داشته....
امیرخان این تنظیم با وجود ایرادات جزعی هیچیییی از ارزشهای امپراطور کم نمیکنه شمام مثل بقیه با یه ادبیات دیگه خواستید بفهمونید که ما مرده پرستیم عیبی نداره عادت داریم به این حرفا اما کوتاه نمیایم شما و امثال شما هر جور مایلید میتونید فکر کنید

23.82.106.184
شنبه 31 مرداد 1394 - 12:40
میثم میری

تورو خدا بی انصاف نباشید.با توجه ب اینکه مرتضی بالاسر کار نبود،بازم خوب شد.اگر خودش بود هیچ کس نمی تونست هیچی بگه محشر از اب در می امد.کجا رفتی اخه مرتضی؟

112.94.91.75
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:28

خدا قرین رحمتش کنه. ان شاالله البوم خوبی باشه. زحمتهای زیادی جدا از حاشیه ها واسه آلبوم کشیده شده. خیلی زود رفت ولی خیلی زیاد ماندگار شد...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:31

آلبوم خوبی نیست. به نظرم خواننده این آهنگ ها رو برای ساخت ماکت و آهنگ سازی کار و همین طوری برای اطمینان خونده و اگر خواننده بود قطعا بهتر از این می شد. کار اشتباهی بود که این آهنگ ها به شکل آلبوم عرضه شد.

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 21:44
amir.m

موافقم
ترک یک لحه کاملا داد میزنه که یه کار ماکت و برای تست هست

202.86.253.232
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:34
بهسا

وقتی درمورد چیزی اطلاع کافی ندارید کارشناسانه نظر ندید لطفا آهنگ یه لحظه ملودی ساخت مرتضی بوده برای آلبوم جدید که وقتی میلاد میرشاه رضا تو استودیو مرتضی این ملودی رو میشنوه به مرتضی میگه تو این همه ملودی خوب داری اینو بده به من (عین جمله شو گفتم دقیق حرفای خودشه با سند میگم اینارو)مرتضی هم میده به رفیقش که میلاد میرشاه رضاست و در برابر اون مبلغی دریافت نمیبکنه چند وقت پیش میلاد میر شاه رضا این آهنگو میخونه و بخاطر شرایط مرتضی و اینکه نبوده و باید یکی دیگه کارای آلبومو انجام میداده از میلاد درخواست میکنن این آهنگ تو آلبوم قرار بگیره... که الانم میبینیم شاهکار کرده این آهنگ

189.163.87.247
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 15:15
نگین

لاااایک به حرفت بهسا جون ....
نه تنها اهنگ یه لحظه بلکه تک تک اهنگای البوم عالین ... با توجه به شرایطی که اون موقع مرتضی داشته یعنی با وجود سخت ترین بیماری که داشت اهنگ های البوم رو فقط به عشق خونواده خاصش خونده ... ما خونواده خاص مرتضی هم البوم رو فقط به عشق خودش و به یاد زحمات و خاطراتش گوش میدیم ... روحت شاد مرتضی و یادت گرامی و ماندگار ...

224.43.64.8
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:32

خسته نباشید عرض میکنم خدمت تمام دست اندرکاران این البوم
بنظرم البوم متوسطی هست چون وقتی کیفیت این البوم و با البوم هایی مثل پاروی بی قایق محسن چاوشی و پاییز تنهایی احسان خواجه امیری مقایسه میکنیم چیزی برای گفتن و رو کردن نداره
فروش زیاد این البوم هم که پیش بینی میشه به خاطر فوت اقای پاشایی و حاشیه هایی که براش درست کردن و مدت ها در صدر خبر ها بودن ، باشه وگرنه این این البوم جزو البوم های متوسط به شمار میاد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:09
h m

خاهشا از موسیقی چیزی نمیدونی نطر نده

103.72.219.252
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:18
محمد (بی طرف)

کاملا معمولی

178.198.189.242
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:25
Mohammad Vahedi

از قیاس شما میشه فهمید که انتظار چه چیزی داشتید!!!
دوست من!!!!!!!!!
اون آلبوم هایی که ذکر کردید خواننده ها تا اخرین ثانیه وکال ضبط میکردن و صدا میگرفتن و روی تنظیم و سازبندی نظارت داشتن!
مرتضی چی!؟!؟!
یه صدای ماکت رو تنظیم کردن و آوردن
شما به ملودی گوش کن

29.145.189.74
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:00
Reza A

البوم محسن چاوشی خیلی هم قوی نبود(نمیگم که ضعیف بود) اما پارسال و امسال البومایی مثل:
پاییز تنهایی ، نگاه من ، مثل مجسمه ، از پاروی بی قایق بهتر بودن.
و البوم اسمش عشقه با این که بعضی از وکال ها نهایی نبود و خود مرتضی روی تنظیم ها نظارت نداشت و هیچ تنظیمی تو البوم خودش نداشت و یه جورایی یه کار ناتموم بود ، اما با این حال پر از خلاقیت و ملودی های قوی و زیبا بود ترانه ها هم خوب بودن.
دور از تعصب و به عنوان یه طرفدار موسیقی که کار همه این عزیزانو گوش می کنم نظرم اینه که اسمش عشقه از همه البوم هایی که نام بردم قوی تر بود.

8.26.136.50
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:26
فاطمه .ط

آقای مهدی بهتره اسمش عشقه رو نه با پاروی بی قایق نه با پاییز تنهایی و نه با هیچ آلبوم دیگه ای مقایسه نکنین حتی با یکی هست......اسمش عشقه رو فقط با خودش مقایسه کنچون شرایطی که اسمش عشقه ازش حاصل شده همون شرایط پاروی بی قایق نیست کلی فرق هست بین شون....مثلا" اینکه مرتضی تو سلامت کامل اینا رو نخونده با تحمل حجم غیر قابل باوری از درد معده خونده .وچون معده بغل دیافراگمه اگه کسی مشکلات معدی داشته باشه بعد نفسشو یه تیکه که حبث کنه یا نفس عمیق بکشه(چیزی که تو خوانندگی سرشاره) درد به مغز استخوونشم میرسه به حدی که حتی ایستادن رو پاها هم مشکل میشه تاچه رسد به خوندن.....از طرفی مرتضی با اون همه حساسیتی که داشت روی تنظیم کاراش خودش تنونست تنظیم کنه تنظیمشم دست خودش نبوده..... پس اگه بتونی این شرایط رو تصور کنی ...و درک کنی که اسمش عشقه توی چه شرایطی شکل گرفته اونوقت متوجه میشی که حرف هاااااا واسه گفتن داره ....یه خرده بحث قیاس رو اگه کنار بذارین وبه خوده خوده اسمش عشقه نگاه بندازین اونوقته که میتونین منطقی تر وحتی عمیق تر راجع بهش حرف بزنین...... لطفا"یه وقت برداشت اشتباه از حرفای من نشه آخه منظورمن این نیست از وجهه ی احساس وترحم به اسمش عشقه نیگا کنین منظورم فقط وفقط اینه که موقع انتقاد وبحث درمورد اسمش عشقه همه چیزو در نظر بگیرین حتی شرایط اینو گفتم که خدایی نکرده یه وقت سو برداشت نشه......

53.220.121.231
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:24
h m

بازم به این اقا مهدی میگم هیس.

238.56.99.32
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:41
بهسا

نقد مقرضانه ممنوع... خیلی خوشحالم از اینکه خیلیااااااتون تلاشای بی وقفه ای جهت حمایت نشدن این آلبوم داشتید شاهد این تخریب ها و تمسخرها بودیم اما سد شکسته شد و همون ساعتای اول شاهد صف های خرید آلبوم بودیم دیگه دنیا اون صحنه ها رو دید این نظرات در برابر اون تصاویر به چشم نمیان

144.59.2.198
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 15:46
نگین

این البوم رو نباید با هیچ کدوم از البوم ها مقایسه کرد ...اولا" موقع خوندن اهنگا مرتضی تو شرایط بدی بوده درد اون بیماری ... واقعا خیلی سخته با داشتن همچین بیماری سخت اهنگ خونده بشه ... ولی مرتضی خیلی هم قشنگ خونده به دل میشینه ... بعدشم مرتضی خودش تو مرحله حساس البوم یعنی تنظیم نبوده ... حالا با اینکه شرایط خیلی سخت بوده خیلی هم البوم عالی شده ... واقعا" که ؟؟ بازم نظرهای تکراری !! نخیر اصلا" هم اینطور نیست چه مرتضی الان بود ( که ای کاش بود ) و چه الان که نیست بازم پرفروش میشد چون اسم مرتضی عشقه ... چون طرفدارای میلیونیش هیچ وقت تنهاش نمیزارن ... اگه ما اونو دوس داریم اسمش عشقه تنهاش نمیزاریم اسمش عشقه ....

115.141.120.135
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:45
h m

ممنون بهسا جان

98.112.16.51
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 22:24
هلیا

خیلی ببخشید اما این درست نیست این البومو با البومایی ک خواننده هاشون حی و حاضرن مقایسه کنید و اینم هست ک مرتضی پاشایی هیچ نظارتی بر تنظیم و ساخت این البوم نداشتش و این بی انصافیه ک با البوما دیگه ک در شرایط متفاوتی بودن مقایسش کنید ولی در هر حال این البوم فوق العاده و عالی بودش مثل همیشه

50.70.165.111
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:33

خوشمان اومد.عالی بود کاش خودتم بودی خداحافظ صدای خاص خدافس صدای دوس داشتنی من.روحت شادد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:35

کاش خود مرتضی بود و تنظیم هارو خودش می کرد صدا واقعا بهشتی ملودی عالی ولی تنظیم ها خیلی تو ذوق می زد البوم بدون تنظیم از این بهتر می شد ولی اشکال از شما نیست آقا مصطفی مرتضی یه چیز دیگه بود....

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:43
بهسا

قبلا خودش تو مصاحبه ها گفت که تنظیم آلبوم معین راهبر خواهد بود ... اگر خودشم بود کسی جز معین شصت هفتاد درصد کارو نمیگرفت... انصافا تنظیمای معین نسبت به بقیه تنظیم ها ایراد کمتر یداشته

36.52.8.15
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:35

تو چیکار کردی با ما پسر آخه با این گزارشتون اشک امونمو بریده
خدا رحمتت کنه
واقعا یه صدایی از بهشت

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:44

البوم رو گوش دادم فقط در وصف البومت ی جمله میگم مرتضی
کاش میشد صدای تو را بوسید
نزدیک 9 ماه منتظر البوم بودم
تبریک ب خوانواده ی خاص
عاشقتم امپراطور تا ابد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:47

قطعه یکی بود یکی هست توی آلبومه الان ؟؟؟

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:50

تبریک به خانواده خاص.همه چیز عالی بود.پیشرفت چشمگیری نسبت به البوم قبل داشته امپراطور.قطه عاشق ترین خیلی عالیه.همه رو تحت تاثیر قرار میده.حیف.حیف که خودت نیستی ...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:52

از طرف تمامی هواداری آقای یگانه به طرفدارای آقای پاشایی تبریک میگم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:54

روحت شاد و یادت گرامی مرتضی جان............

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 10:55

خدا رحمتش کنه...
تبریک به طرفدارهای واقعیش...
ولی یک سوال....خداییش اگر زنده و سالم بود ، این همه مورد استقبال قرار میگرفت؟؟؟؟؟

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:53
saghar mdrs

200% کسی که فقط در عرض چند ساعت همه بلیطاش فروخته میشد کسی که با عشق و احساسش کار میکرد معلومه که بازم استقبال میشد
ما خونواده خاص مرتضی سه ساله منتظر این آلبوم هستیم بی صبرانه خونواده خاص مرتضی هم که دیگه نیاز به گفتن نداره که تعدادشون چقدررر زیاده

72.125.47.177
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:25
ehsan mp

خداشاهده که من اگه زنده بود هم البمشو می خردیم.

240.71.155.62
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:09
h m

صد در صد

147.80.53.167
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:47
فاطمه .ط

باور کن این هیجانا برا انتشار آلبوم اصلا"عجیب نیست همیشه همین طور بوده شاید حتی اگه خوده مرتضی بود خونواده ی خاص خیلی شادترو مشتاق تر بودن .....شاید که نه حتما" همین طور بود..... الان با این حال که آلبوم بعد از این همه انتظار به دستمون رسید ولی یه کنارش یه احساس تلخم هست که داره آزارمون میده....جای خالیه خودش.....

105.72.110.137
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:22
-----

چه زنده چه مرده طرفدارای واقعی حتما میخریدن

59.120.197.215
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:20
محمد (بی طرف)

نه والا...

174.199.242.187
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 02:11
mehdi hossseini

na dar in had

239.102.205.68
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:47
بهسا

اتفاقا این اون چیزی نبود که انتظارشو داشتیم خیلیا از خودی فاز دادن ب دلیل یه سری مسایل که میگفتن نباید آلبوم اورجینال خریداری بشه .... که حالا کار ندارم به اینکه حرفشون در محدوده خودشون عملی شد ولی دیگه در برابر این ملت ک نمیتونن حرفی بزنن... ولی این نوع استقبال به نسبت خوب بود با اینک نصفیاشون نبودن تو صحنه

174.110.238.216
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:00

البوم عالیه مرتضی ولی کاش خودتم بودی ...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:00

تبریک به همه
امپراطور آسمونی دوستت داریم تا ابد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:02
عاشق

لاااااااااااااااایک
باهاتیم تا ابد... تک ستاره درخشان قلبمون

219.208.195.235
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:10

قشنگترین قطعه "حس جدید" و "عاشقتم"

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:14
یک کاربر سایت موسیقی ما

البته"عاشقترین"

177.141.25.85
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:14

خوب نبود اصلا ولی خدا رحمتش کنه.. ایکاش با این البوم با ابروش بازی نمیکردن.. خیلی بد بود

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:15

من هنوز البومو گوش ندادم و میدونم البوم خوبی خواهد شد ولی خود مرتضی نبوده پس نباید توقعی زیادی داشته باشیم .. و رکورد فروش البوم تو ایران جا به جا میکنه ولی حالا که خودش چه فایده؟؟؟؟؟ الان از همه چیز مهمتر اینه همه بعد گوش کردن البوم یه فاتحه براش بفرستیم برا کسی که با صداش کلی خاطره داریم ..

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:49
فاطمه .ط

درود برشماکه اینقدر همه جانبه صحبت کردین ........فقط همین.....

54.49.135.115
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:19

چیز خاصی فعلا نمی تونم بگم ولی تبریک به طرفدارانش

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:31

هرچی سعی میکنم نمیتونم با آلبوم ارتباط برقرار کنم - انگار هیچ حسی نیس - هیچی- چون خود مرتضی نیس - واقعا سخته - توانایی و استعداد مرتضی خیلی زیاد بود - واقعا حیف بود...
این آلبوم جز زیاد کردن غم هیچی واسم نداشت - کاشکی خودش بود تو نشست خبریش حضور بیدا میکرد - کاشکی بود که میتونستیم تو کنسرت اجرای این آلبوم رو ببینیم
حیف
حیف
حیف
خدا رحمت کنه مرتضی رو.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:35

خدا رحمتش کنه با شنیدن صداش ادم دلتنگش میشه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:38

كاش خودتم بودي پسررر ...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:38

تبریک تبریک به خونواده خاص, بالاخره انتظارمون به سر رسید. مرتضی جونم تبریک میگم بهت داداشی آلبومت عااالیه, اما کااااش خودتم بودی تا جشنمونو با هم میگرفتیم
دوست داریم تااا ابد.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:47

دوباره تو قلبم یه حسی اومده
نمیدونم چیه شبیه عشقیه......
نمیدونم چی بگم..
اشکام جاریه بی اختیاار...
مرتضی آسمونی میدونم که اشکای شوق تو هم جاریه ...
تبریک میگم بهت به بار نشستن احساس زیبات رو..
خیلی خیلی ممنون تو اسطوره ای اسطوره

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:48

من اصلا قصد تخریب ندارم خودمم از وقتی که مرتضی پاشایی با اون موهای فر و دوس داشتنیش ظهور کرد همراه صداش بودم تا الان و تا ابد ..
اما چرا میکس آلبوم انقد ضعیفه؟

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:51

حس جدیده ؟؟؟؟؟؟اینکه اشکات اجازه نده صفحه ی کیبورد وببینی حس جدیدی نیست.......این حس خیلی وقته داره تکرار میشه برامون....وچقدر تلخه این تکرار.....هرچی بیشتر زمان میگذره مطمئن تر میشم از اینکه اگه مرتضی رو به عنوان اسطوره برای خودم انتخاب کردم اشتباه نکردم هرروز که میگذره از انتخاب درستم مطمئن تر میشم......اگه ما اونو دوس داریم اگه تنهاش نمیذاریم اسمش عشقه....دلیله اشکامونه همیشه میمونه اسمش عشقه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:53

یه حرفی می زنم خواهش می کنم از طرفداران مرضی پاشایی عزیز خواهش می کنم
که هجوم نیارن به سمتم.فقط نظرمو میگم
قبول دارین اگه خودش پای کار بود این البوم یه چیز دیگه می شد
وقتی توو مهم ترین مرحله البوم خود خواننده پای کار نباشه فاجعه اس
خود مرتضی خدا بیامرز خودش بهترین تنظیما رو روی کاراش انجام می داد
نمونه ش کار روزای سخت یا یکی هست یا دقیقه های اخر یا دروغ دوس داشتنی

ولی واقعا از اسمش عشقه و اشکام جاریه و یه لحظه و ادعا خیلی خوشم اومد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:52
h m

ممنون داداش

112.140.206.109
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:02
Reza A

موافقم.
اما زمانی که ترک اسمش عشقه تنظیم شد با سلیقه ی مرتضی بود و روی این ترک نظارت داشت و تنها اهنگ البومه که در زمان حیات مرتضی تنظیمش انجام شد

248.214.181.94
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 21:50
فاطمه .ط

اتفاقا" نظرتم کاملا"درسته...بیشترین حساسیتو روی تنظیماش داشت مرتضی ....به همین خاطرم تنظیماش عاااالی بودن....اینم که یه حقیقت محضه که اگه خودش بود آلبومش خیلی فراتر از اینی میشد که الان هست......هرچند که الانم آرامش واحساس گرمی که تو صدای مرتضی ست اونقدر توی آهنگا خودشو نشون میده که تنظیما نمیتونن آهنگارو زیر سوال ببرن .....

99.145.249.182
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:58

متاسفانه آلبوم آلبومی نبود که نام و نشان مرتضی رو داشته باشه ای کاش این آلبوم پخش نمیشد .صدای مرتضی که معلوم و واضحه که ضبط استودیویی نشده تو آهنگ یه لحظه هم که خیلی واضح تر میشه این آلبومی نبود که خود مرتضی میخواست این تنظیم ها کلا با سبک مرتضی فرق داشت نقطه قوت آلبوم فقط تنظیمای کوشان حداد و میلاد ترابی بود و بدترینش آهنگ حالا حالا با صدای مصطفی پاشایی و در آخر اینکه دعا واسه مرتضی که حالا نشون داد هیشکی نمیتونه جاشو پرکنه.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:48
h m

خدایی چند دفعه البوم رو گوش کردی؟یکم چشماتو باز کن بعد نظر بده.ای بابا.داداشش صداش قشنگه.نمیخای بهونه نگیر.خوش اومدی

159.216.228.200
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:29
عاشق

توو اینکه هیشکی جای مرتضی رو نمیگیره شکی نیس, توو اینم که اگه مرتضی خودش بود تنظیما عالی میشد بازم شکی وجود نداره اما این آخرین کار مرتضی ست واسه ما که داغش همیشه روی دلمونه ارزش ویژه ای داره, شاید از دیدگاه طرفدارای خواننده های دیگه این حس خونواده خاص قابل درک نباشه اما خدایی نکرده خودتونو یه لحظه جای ما بذارین, چه حالی میشین وقتی خوانندتون نیس از آلبومش دفاع کنه یا واسه طرفداراش کنسرت بذاره یا خیلی چیزای دیگه..
من, یعنی ما خونواده خاص این آخرین و قشنگترین یادگاری مرتضی رو همیشه توو قلبمون نگه میداریم و آرزو میکنیم کار اون طوری باشه که مرتضی دوست داشت.
مرتضی دوست داریم تا ابد...

206.40.55.211
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 15:33
Reza A

اهنگ حالا حالا ها رو به طور کامل مصطفی پاشایی نخونده فقط به عنوان همخوان حضور داشته که در کاور البوم هم ذکر شده.
تنظیم مهران عباسی واقعا ضعیف بود ، تنظیم قطعه خجالتی هم در حد و اندازه اسم کوشان حداد نبود.بهترین تنظیم کننده برای این قطعات بی شک خود مرتضی بود و در نهایت بهترین تنظیمای البوم به ترتیب : اسمش عشقه (معین راهبر) ، هم نفس (انوشیروان تربتی) و عاشقترین (میلاد ترابی)
کاش انوشیروان تربتی ترک های بیشتری رو تنظیم می کرد ، من احساس کردم تنظیمای ایشون بیشتر به سلیقه مرتضی نزدیکه

58.131.239.90
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:02
بهسا

چرا هجوم بیاریم ما با کسی جنگ نداریم کسیم با مانه... آقاااااا ما حرفمون اینه میگیم نقد مقرضانه ممنوع... خوبه معین راهبر قبل انتشار یه مصاحبه کرد گفت وقتی نقد میشه خواهشا شرایط ما رو در نبود مرتضی در نظر بگیرید ... یعنی چی؟ آقا یعنی خود طرف هم اعتراف کرده که خواننده بااااااااااااااااید بالا سر تنظیم باشه

192.99.129.149
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:59

روحش شاد یادش گرامی

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:10

فقط یک ایرادی که هست تو کاورها مشخص نیست تنظیم کننده و نوازنده ها و بقیه عوامل کیا هستن.

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 06:59
بهسا

تو تمامم گزارشا ذکر شده نام نوازنده ه ها

132.130.146.62
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:10

بعضی جاها وکال خیلی بی کیفیت میشه، معلوم میشه ماکت بوده آهنگا.
زیاد خوشم نیومد، اگه خودش بالاسر کار بود بی شک عالی میشد. امیدوارم طرفداراش لذت ببرن.
روحش شاد و اوریجینال تهیه بفرمایین.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:11

آهنگ « یه لحظه » آدمو آتیش میزنه بخدا

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:14
امیر(عاشق پاشایی)

اره منم موافقم این اهنگ فوق العادس...

243.226.75.246
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:23

البوم متوسطی بود ولی خب اگه بخوایم پاسایی رو با هم سبکاس مقایسه کنیم خیلی عقب تره این حرف من نیس اگه مصاحبه کارشناس هاروبخونید میفهمید...نمونش علی بحرینی ...اما بهتر بود با این البوم ذهن طرفدارو خراب نکنن ...ولی روحش شاد ...ولی مردم ما جوگیرن پاشاییی یه خواننده درجه 3بود که فقط جوگیری مردم بود....

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 02:55
navid

شما کارشناسایی که خوندی مطمئنا مثل خودت از موسیقی چیزی نمیدونستن.....حتی استاد انوشیروان روحانی از مرتضی تقدیر کرده اون کارشناسی که بهتره سکوت کنه تا باعث خنده نشه....راجب جوگیری هم باید بگم ما جوگیر نیستیم این از بی فرهنگی و بی عقلی شماس که اینجوری میبینی مرتضی بهترین خواننده ی ایران بود و هست و خواهد بود نمیتونی قبول کنه به خاطر حسادت و کوچکیه.....کسی که بی نظیره طرفداراش هم میلیونی میشن همه هم دارن مبینن اگر نببین مشکل یا از عقلشونه یا حس حسادت و سوزشه.......مرتضی فراتر از درجه دادنه......اون صدای بهشته پس اگه ساکت باشی سنگین تری.....

217.252.27.253
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 22:29
سعید

مرتضی عقب تره ؟؟؟؟؟ از هم سبکااااش؟؟؟؟؟؟؟نمونش علی بحرینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! بعله......باشنیدن همچین حرفایی اونقدر تعجب به خورد آدم میدین که اصن نمیدونی با چی بگی بهتون. علی بحرینی همونی نیست که با هرکسی کارکنه موقع انتقاد میبرتش تو اوج و میگه این بهترینه ؟؟؟؟؟ از نظر شما درجه 3 ولی بین آدمایی که دوسش دارن اونقدر بزرگه که جایی برا درجه دادن نیست...درجه؟؟؟؟انگار ارتش ونیر انتظامیه میخواد درجه بده

64.243.164.97
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:04
بهسا

آره شما درست میگی اینن ملت هیچی نمیفهمن و جو گیر شدن شما فقط میفهمی...! باشه قبووووووووووول ... دربرابر منطق بعضیااااا فقط باید سکوت کرد...
شماها بیدار نمیشید

2.126.39.100
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 17:06
نگین

چی ؟؟؟ مردم جو گیرن ؟؟؟ اصلا" هم این طور نیست ... این البوم خییییلی عالیه و تو قلب تک تک خونواده خاص به عنوان بهترین البوم به عنوان اخرین یادگاری کسی که اسمش عشقه میمونه ...
بابا خسته نشدین ؟! خونواده خاص رو به حال خودشون رها کنین .... البته لطفا"
از اینا گذشته اگر هم انتقاد میشه لطفا" مودبانه و محترمانه باشه ...

29.244.140.78
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:24

خیلی البوم قشنگیه بی شک بهترین و پرفروشترین خواهد شد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:26

همیشه می مونه اسمش عشقه ...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:30

بهترین آلبوم سال ، بدون شک ، آدم نمیتونه قطعات این آلبوم رو گوش بده و اشک نریزه ، فوق العاده با احساس، روحت شاد.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:38

من هنوز البومو گوش ندادم و میدونم البوم خوبی خواهد شد ولی خود مرتضی نبوده پس نباید توقعی زیادی داشته باشیم .. و رکورد فروش البوم تو ایران جا به جا میکنه ولی حالا که خودش نیست چه فایده؟؟؟؟؟ الان از همه چیز مهمتر اینه همه بعد گوش کردن البوم یه فاتحه براش بفرستیم برا کسی که با صداش کلی خاطره داریم ..

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:44

آلبوم رو خیلی دوست داشتم ...واقعا خسته نباشید....ولی طرح جلد آلبوم خیلی ضعیف بود. کاش کمی خلاقانه طراحی میکردن ... این همه طراح خوب در کشورمون هست :مثل آقای نامداری ،امیر علی زمانیان ،مهران بهرامی ،حامی صالحی و ... چرا نباید به این افراد میدادن طراحی کنند ؟!!!!!!!!!
به هر حال خسته نباشید

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:44

ای کاش خودش میبود... فقط همین

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:51

من تا الان چهارتا ترکشو گوش دادم آلبوم خوبی بود فقط احساس می کنم دقیقه ی ۱:۳۸تا ۲:۱۰ آهنگ اشکام جاریه رو یه جا شنیدم فکر میکنم آهنگ ندارمت از رضا صادقی بود یکم شبیه همن

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:58
احسان

اره منم این شباهتو حس میکنم.
ملودی شبیه ندارمته ولی تنظیمش یکم فرق داره.

200.195.115.27
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:22
اشکان عباسی

اون ثانیه هایی که شما میگی و البته شروع آهنگ شبیه یکی از ترک های رضا صادقی هست ولی شبیه آهنگ جوونیه نه ندارمت. سازبندیش هم همونه. استارت آهنگ با پیانو و بعد گیتار.وسط کار هم سولوی ساکسیفون با همراهی گیتار.البته فقط قسمتای بی کلام آهنگ اینطوری بود.

87.87.29.214
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 12:57

مرتضی عزیز دوستت داریم تاااااااااااااااااا ابــــــــــــــــــــــــــــــــد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:00

اشکام جاریه ... یه لحظه هم بند نمیاد ...

مرتضی عزیز تا ابــــــــــــــــــــــد تو قلبمون هستی

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:01

واقعا متاسفم برای خانواده پاشایی
حالا میفهمم چرا مهدی کرد میگفت دوست داره البوم رایگان در اختیار هواداران قرار بگیره
چون البوم نبوده و فقط ماکت صدای مرحوم بوده
ولی خانوادش فقط برای پرکردن جیب خودشون دعوای زرگری راه انداختن البوم رو از دست مهدی کرد دراوردن
میدونم خود مرتضی پاشایی از این البوم راضی نیست و دوست نداشت که ماکت صداش به عنوان البوم فروخته بشه
هرجا هم که صدا کم و کثر داشت به وضوح مشخصه که داداشش جاش خونده
اتفاقی که مهدی کرد دوست نداشت بیفته ولی افتاد

کیفت البوم خیلی بد بود ، خیلی خیلی بد
چون ماکت صدای پاشایی بود و فقط برای تست گرفته شده بوده

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:50
h m

میشه نظر ندی و هیس باشی.چند بار البوم رو گوش کردی؟کی به تو گفته طرفدار سامان جلیلی باشی.دوست نداری خوش اومدی.بفرما.

207.177.92.22
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:50
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

فکر نکنم اینجا ارث پدری کسی باشه
سایت موسیقی ما پست زده و هرکسی نظر میده
چیه ؟ دوست داری همه بیان الکی تعریف کنن ؟
انقدر گوش ملت ضعیف شده که حتی به ماکت هم میگن خیلی خوب بود فوق العاده بود!
تنظیم ضعیف
میکس و مستر ضعیف
صدای خواننده به صورت اتود
جاهای خالی داداشش خونده
مرتضی اگه علاقه ای به صدای داداشش داشت قبل از فوتش باهاش میخوند!
اینا فقط خواستن از احساس مردم سوء استفاده کنن و جیب خودشون پر از پول
واقعا فکر میکنی مرتض راضی هست که کار به این بی کیفیتی به نامش ثبت بشه ؟
فردا هم مثلا یه کمکی به خیریه میکنن میگن ما هدفمون خیر بوده!!!

112.84.100.38
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:14
محمد (بی طرف)

کاملا موافقم
اگه به صورت تک آهنگ پخش میشد خیلی بهتر بود
پول چه کار ها که نمیکنه!!!!

59.213.57.101
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:43
عاشق

آقا یا خانم h m جان من خودم یه خونواده خاصیم میشه ازت خواهش کنم کمی آرومتر باشی؟ چرا جواب منتقدا رو انقدر با خشونت و ببخشیدا, بی ادبی میدی؟ دارن مودبانه انتقاد میکنن. مگه ما قراره انتقاد پذیر نباشیم؟ مرتضی مگه آروم جواب همه رو نمیداد البته طفلکی بیشتر سکوت میکرد تا جواب بده. من به عنوان عضوی از خونواده موسیقی مرتضی ازت میخوام تند نری. البته عذر میخوام که اینو گفتم فقط دوست ندارم منتقدا برن بگن خونواده خاص نه تنها انتقاد قبول نمیکنن بلکه لحنشونم تنده, انتقاد حق هر شخصیه مگه قراره همه خوششون بیاد؟ این آلبوم واسه من واقعا انگار یه هدیه از بهشته و ارزش دنیا رو داره اما باید از دید بقیه ام به موضوع نگاه کنیم.

167.164.140.63
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:52
h m

چشم عاشق.حمید من با شما حرفی ندارم.اگه خواننده بود بازم انتقاد میکردی.اون دیگه به من و شما ربطی نداره پولش کجا میره.ما برای ارامش روحش و کار خیر یک کاری میکنیم.شما درک نمیکنی تنطیمات مال خود پاشایی نیست مشکل خودته.بحثی نیست.انتقاد کن تا خالی بشی عزیزم

149.145.175.232
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:37
عاشق

ممنون از شما h m عزیز

213.63.176.242
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:01
یک کاربر سایت موسیقی ما

hm هیس...........

213.172.24.167
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:51
فاطمه .ط

اول اینکه دوست عزیز (حمید ناظری) لطفا"اینقدر زود قضاوت نکنین !!مرتضی خیلی قبلترا گفته که من آرزو دارم با برادرم روی استیج برم وبا هم کنسرت مشترک داشته باشیم .....حتی از مصطفی خواسته که باهم آهنگ بخونن ولی مصطفی به خاطر حجم کاراش ویه سری دلایل شخصی نتونسته.....در ضمن اگه شما معتقدی هر کی میتونه نظرشو بده پس شمام به نظر بقیه کار نداشته باش لطفا"....شاید همون چیزی که شما بهش میگی ماکت برا بعضیا یه دنیا باشه....شاید شما به دیده یه ماکت به اون آهنگ نیگا کنین ولی یکی دیگه چیزایی توی همون آهنگ حس کنه که حتی به خودش اجازه بده که اونو بهترین آهنگی که تابه حال شنیده خطاب کنه .... ملاکامون برا انتخاب یه آهنگ قرار نیست که یکی باشه......درمورد اصل قضیه ای که بین مهدی کرد وخانواده ی پاشایی بود کسی چیزی نمیدونه از کجا معلوم حق با کی بوده ....بهتره راجع به این قضیه حتی حرفم نزنیم مشکل بین خودشون بوده که حالام حل شده حالا ما از اینور یه چی بگیم خودمونو مدیون کنیم......

106.228.152.248
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 23:04
Mr Original

حمید اقا ناظری کاملا موافق حرفتم
بقول قدیمیا:
در سر میباید عقل بود
ی مشت دروغ تحویل دادن تا جیب پر کنن و اخرش بگن ی کمکیم کردیم!
اخه چرا خونواده ی آدم رحم نمیکنه به اسم و شهرتش!
اینقدر پول مهمه!!!

18.240.172.12
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:15
بهسا

فقط دعا میکنم خونواده ش بگذرن این حجم تهمت ها و فحاشی ها رو دیدن و گذشتن خیلییییییییی کار سختیه .... والله من اگه جاشون بودم از هیچ تهمتی نمیگذشتم والا خیلی صبوری پیشه کردند که هیچی نگفتن تا الان... این مدت فهمیدم که مهدی باز از همه شون عاقل تره این آدم با سکوتش خیلی چیزا رو فهموند که اگر میگفت و حرف میزد و ساکت نمیموند حالا حالاها جریان داشتیم سر اینک چرا آلبوم نمیاد... درد شما چیه رایگان منتشر میشد که چی؟ همین شماها میومدید میگفتید آلبومی که براش خرج نکنن و رایگان بیرون بدنش ارزش شنیدن نداره... آره خیلی آشنام با این طرف تفکراتتون خیلی خوب میشناسیمتون دیگه.... بس کنید لطفا...این آلبوم دو ساله داره روش کار میشه تا شهریور پارسال که میخواست منتشر بشه فقط تنظیم و وکال نهایی کارا مونده بوده که خود شخص مرتضی قول انتشار آلبوم رو تو شهریور پارسال داد چطور ب خودت اجازه میدی بگی ماکت بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون آهنگ حالاحالا هم گوش کنی مصطفی خیلیییی کم توش خونده و تمااااام کارا رو مرتضی خونده

87.124.193.145
شنبه 31 مرداد 1394 - 14:54
AAMP

دوستای عزیزم خواهشا اینقدر زود قضاوت نکنید ودرباره خانواده ی آقای مرتضی پاشایی نظر ندید همین!

252.18.106.34
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:06

از طرف هوادارن محمد علیزاده بهترین دوست مرتضی باشایی تبریک میګم به هوادارشون برای این البوم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 20:29
فرناز(علی لهراسبی بزرگ و امپراطور احساس : شهاب رمضان)

خانم محترم...
باز شروع شد که...
کجا و در چه سندی چنین چیزی ثبت شده که محمد علیزاده بهترین دوست مرتضی بوده.. به جز در ذهن شما طرفداران جناب علیزاده...
ایشون فقط جلوی دوربین ها بهترین بودن رو نشون دادن...وگرنه من به شخصه در مورد دوستی عمیق این دو تا جایی چیزی نشنیده بودم...
خیلی هاا دوست مرتضی بودن.. گرفتن واژه بهترین دوست برای مرتضی مخصوصا محمد علیزاده فقط و فقط نشانه ی تعصب بی جای هواداران آقای علیزاده اس...

200.49.166.87
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:06
فروغ★۲۱۹★

اولا تبریک به هواداران مرتضی ی عزیز......

ههههه دوما شما باز رفتی رو خونه ی صفر فرناز جان؟؟؟؟ بر پایه ی کلیپ کنسرت مشترکشون تو قزوین میگم برپایه اینکه شاعر کاراش و همخونش شده شاعر نود درصد البوم محمد برپایه ی اینکه عکاسش الان عکاس رسمی محمد علیزاده اس.....برو خانوم محترم برو.....شب هفت مرتضی کسی از حاله دل محمد چیزی فهمید؟؟؟؟؟ جمعه ای که غم جمعه بود اولین جمعه ی نبود مرتضی......ولی جناب لهراسبی تو رادیو جوان بودن.....اگه منظورتون از جلوی دوربین بودن چرخوندن مراسم سوم مرتضی و بودن کنار خونوادشه براتون متاستفم.....
یاحق

212.211.155.34
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:47
faezeh .

ببین فرناز خانم خودت شروع کردی.
مگه قرار نبود دیگه واسه خوانننده های مورد علاقه ی هم نظر نذاریم؟
مگه ما در مورد خواننده های مورد علاقه شما نظر دادیم؟ نرگس جان در مورد مرتضی جان حرف زد .
وای خیلی جالبه شما شروع میکنی ما بدهکار میشیم!!!
مگه محمد علیزاده مجبوره که به شما ثابت کنه رفاقتش رو؟ واقعا یک لحظه به این فکر کنین که با این حرفاتون چقدر بدهکارشون شدین.چیزی که خدا به راحتی نمی بخشه حق الناسه.
یعنی هر وقت یه خبر از مرتضی پاشایی پخش شه شما میخوای این ماجرا رو بکشی وسط؟
بعد به دیگران هم این حق رو میدین که پشت خوانند های محبوبتون حرف بزنن؟؟میدین؟
دوستان شاهد باشین کی شروع کرد.
موسیقی ما لطفا ثبت کن.

236.41.198.103
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:55
faezeh .

یه مطلبی رو یادم رفت بگم بهتون
اگه یکم پی گیری کنین متوجه میشین که دیشب محمد علیزاده به همراه مهدی کرد و محمود گل محمدی و ... رفتن کنسرت مهدی احمدوند.
خب محمد اگه رفیق مرتضی نبوده چرا با رفیقای مرتضی نشت و برخاست داره؟؟؟ دیگه مهدی کرد و محمود رو که رفقای مرتضی میدونین؟؟؟ و مهرزاد هم که 90 درصد ترانه ی آلبوم محمد رو گفتن و شاهین دلیوند که شده عکاس اختصاصی محمد.
خانم محترم باز بگم؟
فرناز خانم واقع بین باشین .ما ها از روابطی که بین دیگران هست خبر دقیق نداریم پس لطفا دیگه این حرفاتون رو تکرار نکنین.

233.190.186.52
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:58
faezeh .

یه مطلبی رو یادم رفت بگم بهتون
اگه یکم پی گیری کنین متوجه میشین که دیشب محمد علیزاده به همراه مهدی کرد و محمود گل محمدی و ... رفتن کنسرت مهدی احمدوند.
خب محمد اگه رفیق مرتضی نبوده چرا با رفیقای مرتضی نشت و برخاست داره؟؟؟ دیگه مهدی کرد و محمود رو که رفقای مرتضی میدونین؟؟؟ و مهرزاد هم که 90 درصد ترانه ی آلبوم محمد رو گفتن و شاهین دلیوند که شده عکاس اختصاصی محمد.
خانم محترم باز بگم؟
فرناز خانم واقع بین باشین .ما ها از روابطی که بین دیگران هست خبر دقیق نداریم پس لطفا دیگه این حرفاتون رو تکرار نکنین.

225.23.186.45
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 12:01
نرګس(طرفدارخدای احساس محمد علیزاده) آسان

اقای محترم مرتضی باشایی توی یکی از کنسرتا ګفت که محمد علیزاده بهترین دوستش بوده و این غیر قابل انګار من نمیفهممم چرا بعضیا میخوان نخود هر اشی بشن واقعا که

123.129.173.206
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 13:43
فاطمه .ط

............................................دوستان عزیز.................................................................
لطفا"بحثاتونو ببرین یه جای دیگه .....همین بحثای شماها ست که باعث میشه یه عده به خودشون اجازه بدن وبگن دختر بچه های 12ساله میان اینجا واز مرتضی حمایت میکنن خوب این چیزا رو میبینن دیگه ....خواهشا"ادامه ندید ......این پیج مربوط به مرتضی ست نه علیزاده ولهراسبی و ال وبل ......

76.234.189.79
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:51
فروغ★۲۱۹★

فاطمه جان درست میگی اینجا صفحه ی مرتضی جانه و ازتون عذر میخام.....اما نه من نه فایزه جان و نرگس عزیز دوازده سالمون نیست.....و هرجا به محمد جان توهین بشه همونجا جواب فرد توهین کننده رو میدیم.....
فرناز خانوم شما هم لطف کن خودت بی مدرک حرف نزن منو فایزه جان و نرگس عزیز با مدرک حرف میزنیم ......
اگه کسی برای باره اول دوست صمیمی تو رو باهات جایی ببینه و بگه تو داری تظاهر میکنی دوستشی خوشت میاد؟؟؟؟
از وقتی تو رو شناختم فهمیدم (دی ماه ۱۳۹۳)شش ماه بیشتر نیست مرتضی رو میشناسی و زمان فوت مرتضی اولین باری بود که محمد جان رو میدیدی!!!!!و خدا رو شکر منابعی مثل ما پیدا کردی که داری بیشتر محمد رو میشناسی این که از دوستی خوانندت با محمد خبر نداشتی و توسط کنسرت محمد متوجه موضوع شدی مُهر تایید به این حرفم میزنه.....
بازم ار خونواده ی خاص خیلی عذر میخام....

6.126.130.62
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 23:00
فایزه

اینو کسی داره بهت میگه که محمدو از نزدیک دیده...کسی میگه که وقتی با محمد درباره مرتضی حرف زد اشک تو چشاشو دید...بغضشو دید...شما حتی نمیتونی عشق و دوستی بین این دو نفرو درک کنی.واسه همینم این حرفو زدی.پس لطفا از این به بعد وقتی قادر به درک احساس کسی نیستی نظر نده.
فقط کافی بود شبی که مرتضی از دنیا رفت برنامهه ساعت 25 نیگا میکردی و بغض تو صدای محمدو میشنیدی....

145.110.7.100
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:20
فرناز(علی لهراسبی بزرگ و امپراطور احساس : شهاب رمضان)

فروغ خانم و طرفداران جناب علیزاده...
من با حرفای تکراری شما دیگه کاری ندارم... با پوزش از خانواده ی خاص و شما فاطمه جان باید عرض کنم که من بی مدرک حرف نمیزنم و قبلا هم گفته بودم که مرتضی جان در برنامه ی ساعت بیست و پنج که ازش خواستن در مورد علی لهراسبی بگوید. گفت : واژه ای برایش پیدا نمیکنم فقط میتوانم بگویم که علی بهترین دوست من است... گرچه که علی جان با مرتضی عزیز همکاری های موفق و متعدد و زیادی داشتن... مثل ریمیکس شرشر بارون که حتی مرتضی با او هم خوانی میکند... با این حال من نمی گویم و نیازی هم نیست با طعنه بگویم من هوادار علی لهراسبی , بهترین دوست مرتضی پاشایی هستم.. علاقه ای که بین این دو بود در صدای سوزناک علی در آهنگ شب تاریک نمایان شد نه جلوی دوربین در اولین روز های بعد رفتن مرتضی...
فروغ خانم محترم... من نیاز به ثابت کردن ندارم.. مثل علی جانم اهل حاشیه نیستم ولی یه کم طاقتم کمه و مقابل حرفی که به صحت آن شک دارم نمی توانم سکوت کنم. اول نمی خواستم جواب بدم ولی شما گفتی من مرتضی رو از دی 93 شناختم!!! این کذب محض است... از سال 91 مرتضی رو میشناختم و همچنین آقای علیزاده رو در همون وقت ها شناختم که تیتراژ شهرباران رو ایشون خوندن...
با پوزش مجدد از خانواده ی خاص.. و تبریک آلبوم امپراطور :مرتضی پاشایی.. اسمش تاااااا ابد عشقه

98.114.86.166
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 00:11
فروغ★۲۱۹★

فرنازجان برای شهرت محمد مدرک موثق تر از همین که میگی از سال ۱۳۹۱ میشناختیش....پس قبول کن ادم مشهوری بوده و نیاز به تظاهر به دوستی با مرحوم پاشایی نداشته .... حرف خودتو قبول داری دیگه؟؟؟؟

243.177.40.21
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 00:20
فروغ★۲۱۹★

راستی فرناز جان فکر کردی ما خیلی به حرفای اتهام برانگیزه تو علاقه داریم؟؟؟
نه جانم ما هم از دیدن همچین ادمای بی انصافی خونمون بجوش میاد که جوابتونو میدیمااااااااا.....
بین حرفات یه چیزایی میگی که کاملا مشخص میشه داری محمدو متهم میکنی به کارهای نکرده......

16.144.38.119
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 00:38
faezeh .

فرناز جان باشه قبول علی لهراسبی بهترین رفیق مرتضی پاشایی!!!آخه چه اصراریه؟
ولی چرا به محمد علیزاده بد میگین؟چرا تهمت میزنین؟
لطفا دیگه جایی که ما نظر میذاریم در مورد محمد علیزاده حرف نزنین دفعه پیش قول دادین ولی سر قولتون نموندین!! و لطفا اگه حرفی که به صحتش شک دارین در مورد علی جان بود بیاین و نظر بدین !
این حرف نرگس خانم به علی جان هیچ ربطی نداشت!!
خانواده ی خاص معذرت میخوام ولی خودتون ببینین که چجوری صحبت میکنن.واقعا دل شکستن تا کی؟
تا مرتضی بود دلشو شکستن وقتی هم که رفت افتادن به جون رفیقاش....تا کی؟
ما نمیتونیم یه نظر در مورد محمد و مرتضی بذاریم تا میذاریم میان این حرفارو میگن.
روح مرتضی عزیز شاد.
موسیقی ما تو رو خدا یکم نظرات رو بخون بعد تایید کن.
خواهشا نظراتی که آشوب به پا میکنه رو تایید نکن.

108.161.84.247
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:18

چرا همه چی اینقدر عجیب شده .......ازصبح خونواده خاصیا داریم تبریک میگیم به هم ولی با چهره های غمگین ......اگه جای تبریک داره چرا ناراحتیم ......اگه ناراحتیم چرا تبریک میگیم ....همه چی یه جور دیگه شده .....چقدر بده که نفهمی چه حسی داری نمیدونی باید خوشحال باشی از اینکه داری میشنوی اون صدای آسمونی رو که مدتها منتظرش بودی یا ناراحت از غیبت طولانی و جای خالیش....چیکار کردی با دلامون امپراطور که اینقدر آشفته ایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:51
عاشق

آشفته کلمه مناسبیه. موافقم باهات تو بگو داغون بگو بی قرار بگو دیوونه بگو...
نمیدونم چی بگو فقط بگو مرتضی عاااااااااااااااااااااشقتیم
منم حسم امروز دست خودم نیس. مث همه. بین زمین و هوام چمون شده ما؟؟؟؟؟؟

176.174.38.20
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:19
بهسا

گریه کار کمی ست در توصیف نبودنش...
ولد آلبومه ولی خودش نیست نمیفهمممممممممممم:((((((((((

105.192.154.225
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:20

من واقعا واسه خانواده مرتضی متاسفم... رو چه حسابی اینجوری ازین پسر گل که آزارش به کسی نمیرسید اینجوری سواستفاده میکنین....
1- مرتضی کاراشو خودش میکس و مستر میکرد شما حق نداشتین کاری که خودش فاینال نکردرو در غالب آلبوم بفروشید. میتونستین تک قطعه هر از چندگاهی منتشر کنین از مرتضی اما نه تو غالب آلبوم که هیستوریک باشه
2- به جز 3 تا از قطعات بقیه وکال ها ماکت بوده و فاینال نیست و شما با بی احترامی تمام به مرتضی وکال فاینال نشده رو تنظیم کردین... به خدا مرتضی راضی نیست با وجهش اینجوری بازی شه
3- آقا مصطفی... اگه مرتضی علاقه ای به همخوانی با شما داشت حد اقل یک بار وقتی در قید حیات بود اینکارو انجام می داد... یک بار کار ایشونو خوندین یک بار هم وسط آلبوم جایی که هیستوری ایشونه همخوانی کردین... حتی اگه وکال اونجایی که شما خوندیو مرتضی رکورد نکرده بوده میتونستین اصلا قطعه رو پخش نکنین...

من تازه میفهمم مرتضی چقد تنها بوده.... تازه میفهمم.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:57
h m

شما نکنه با پاشایی در ارتباطی از اون دنیا که میگی ناراضیه.خاهشا نظر الکی نده.تو تنهایی خودتو با پاشایی یکی نکن.فقط هیس

230.188.200.4
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:00
nima tayeb

به خدا حرف دلمو زدی ...روحت شاد مرتضی ولی خیلیا دارن از اسمت استفاده میکنن چون کارای خودت حرف نداشت

132.116.153.204
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 23:12
Mr Original

ارش جان دهنتو طلا بگیرن
حالا میفهمم ک چرا رضا صادقی میگفت:
دنیا پره گرگ جوون شکار شامشون نباش
وقتی خونواده بت رحم نمیکنن...!!!
این قائله واقعا مرتضی رو کم داشت
هعی...

206.112.238.131
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:22

جالبه که نوشته اواخر سال نود یک خبر سرطان مرتضی پیچید
درحالی که مرتضی اذر ماه نود دو سرطان گرفت و خانواده پاشایی همینو میگن!

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:23

آلبوم خیلی قشنگیه اما نسبت به قبلی پیشرفتی نداشته البته این دلیل نبودن خود مرتضی هست اگه خودش بود فوق العاده میشد روجش شاد امپراطور لطفا دوستان بخرین 4 تومن چیزی نیس پول دوتا شکلات ولی این البوم یه دنیاس واسه طرفدارای امپراطور.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:31

روحت شاد و در آرامش ابدی آقای خاص

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:43

آلبوم خوبی بود اما زیاد به ریتم مرتضی نزدیک نبود کاش خودش بود و تنظیم ها را انجام میداد، بیشتر صدا ها ساختگی بود تا صدای خود مرتضی.
روحش شاد...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:48

خدا رحمتت کنه مرتضی...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 13:57

Awliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Rohet shad

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:03

از طرف طرفدارهای مهدی یراحی انتشار این آلبوم رو تبریک میگم به هوادارهای پاشایی
ولی لقب امپراطور مال مهدی یراحیه ماست!
خوش باشین و از آلبوم لذت ببریم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:20
امیررضا دادبخش

دقیقا.
منم تبریک میگم انتشار البومو اول به خود عزیزش.

212.197.80.141
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:12

خدا بیامرزتش.ولی خداییش این آلبوم اصلا قوی نبود. خیلی متوسط و سطح پایین بود.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:12

حیف بود
زود رفت
حیف

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:19

تن اون بنده خدا رو تو گور لرزید با این آلبوم!!!! خیلی قشنگتر بود که کارارو به صورت تک تراک پخش می کردن ولی امان از پوووول که چشم همه رو می بنده

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:24
بهسا

وای باورم نمیشه چقدر همتون دنبال این هستین که تک ترک پخش میشد خیلی فشار آورد دیدن اون صف ها ک برای خرید آلبوم رفته بودند؟ آره؟ خب حقم دارین افت داره براتون خواننده محبوبتون در قید حیات باشه و آلبومش نصف این فروش رو هم نداشته باشه سخته میفهممتون... خدا ایشالا عزیزای دلتونو براتون نگه داره... چاپ کن موسیقی ما

69.55.72.98
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:21

چفدر واضح تو اول آهنگ حالا حالا ها برادر مرتضی میخونه جایه مرتضی
اگه مرتضی بود خیلی آلبوم بهتری میشد.کاش اون چندتا اهنگی که آماده تر بود رو پخش میکردن
تو یه چنتا آهنگا معلومه وکاله اتود رو روش تنظیم کردن

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:28
بهسا

شما خیلی باهوشینااااااا خب همه جا اعلام شد که اون آهنگ قسمتاییش تو وکال نهایی نبوده از سر اجبار مجبور شدن شبیه ترین صدارو جایگزین کنند ... همون قدر که اعلام شد برادرش خونده همون اندازه هم اعلام شد که ب چه دلیل این کار انجام شد

193.172.162.44
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:24

خدا رحمتش کنه
چرا من انقد ترک سوم رو دوس دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:34
بهناز

چون خیلی خوش سلیقه ای.......

155.64.235.139
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:25

روحت غرق رحمت و آرامش امپراتور موسيقي ايران
صدايت از بهشت آمد ...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:26

واااااااای تبریک تبریک تبریک ......
اول به مرتضی تبریک میگم به خاطر البوم زیباش ... دوم به خونواده همیشه خااااص ...
روحت در ارامش ابدی مرتضی ... روحت شاد و یادت گرامی و ماندگار ...
مرتضی دوستت داریم تا ااااابد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:39

تبریک میگم به خودم وخانواده خاص
عالیههههههههههههههههههههههههه
مرسیییییییی مرتضی
عاشقتیم
روحت شاد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:43

دوسـتان لطفـــا آلـبـوم رو بـــصـورت اورجـیـنــال بخریـد یا از سـایت پـیـب تـونـز دانلود کنید .

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 14:58

مرتضی؟ یادته تو وصیتت گفتی یه کم که خستگیم در رفت از خدا اجازه میگیرم تا برگردمو مهمون دلاتون باشم؟ الهی فدات شم داداشی به قول عمل کردی, امروز همون روزه
امروز روزیه که همه جا اسم مرتضی ست. خاک مرتضی هرگز سرد نخواهد شد.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:14
سینا فرخی

مرتضی رو خییییییییلی خیییییییییلی دوست دارم و خواهم داشت ولی لطفا این داستانای اساطیری رو نسازید که بیشتر باعث میشه جو آنتی پاشاییسم راه بیفته.
مرتضی اصلا به مرگ فکر نمیکرد و وصیت نامه ای که ازش پخش شده بود دروغ بود. مرتضی اصلا به مرگ فکر نمیکرد و هییچ وصیت نامه ای نکرده بود.
خدا بیامرزه این پسر دوست داشتنی رو

192.181.164.128
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:21

البومش قابل گوش کردن نیسست اصلا اهنگاشو نمیشه گوش داد واقعا بهم میریزم با این که کل البومو نتونستم گوش کنم ولی البوم عالیه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:27

واقعا قطعه ادعا ادمو به گریه می ندازه

از طرف تمامی هوادارای مهدی یراحی به هوادرای مرتضی پاشایی تبریک میگم
همچنین خودش که حیف نیست......

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:32

آلبوم خوبیه ...همه خوانندها بعد آلبوم کنسرت میزارن اما پاشایی نیست .......

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:33

ترک اشکام جاریه خیلی خوووووبه خیلییییییییییی

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:39

از طرف طرفداران فرزاد فرزین تبریک میگم بابت البوم زیبای مرتضی پاشایی عزیز
من که خوشم اومد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:39

آلبوم فوق العاده بود ولی اگر خودش بود که خیلی بهتر از این می شد
قطعه9 خیلی روم تاثیر گذاشت درسته قدیمی بود ولی وقتی خود مرتضی اولش میگه:به امید اینکه باز بتونم ببینمتون،دوستون دارم تا ابد
یعنی آدم آتیش میگیره وقتی میشنوه خدا بیامرزتت مرتضی هیچوقت از یادمون نمیری تا ابد دوست داریم.....

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:48

البوم جذاییه انقدر انتقاد نکنید از یکی هست که خیلی بهتره خداروحش روشاد کنه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 15:50

یک البوم معمولی است. شاید اگه مرتضی پاشایی می موند چند سال دیگه ستاره میشد. ولی روزگار نذاشت. فقط یه چیز می خوام بگم اگه می خواین البوم گوش کنین بخرینش. نمیشه بگی البوم خوب نبود ولی دانلود کنی گوش کنی. چهار هزار تومان هیچی نیست. ده برابر بیشتر دارین در روز خرج می کنین.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:02

اخه این چی بود!؟چرا ابروی یه هنرمندو واسه دوزار پول بیشتر میبرید اخه این البوم اصلا وکال نهاییش گرفته نشده ! صدای مرتضی تو یه قسمتایی قشنگ گیر میکنه انگار داره تو حموم میخونه!

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:32
بهسا

کی اینو انداخت تو دهن شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ بابا ملت این آلبوم آماده بود واسه شهریور 93 که منتشر شهه خود مرتضی این قولو داد وقتی قول انتشار و میده اونم تا یک ماه دیگه قطعاااااا باید وکال ها انجام شده باشه.. اونم که ناقصه فقط آهنگ حالا حالا عه که تازه دو سه جاشه که وکال نداشته و جایگزین کردنن

103.120.250.11
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:03

امپراطور روحت شاد میدونم اگه بودی و البومو خوت میبیستی هیچ شباهتی با این نداشت
اهنگ سازی عالی
شعر عالی
تنظیم ها هم از نظرم بد نبودن ولی نبود مرتضی روشون تاثیر داشت
ولی اکثر وکال ها بی کیفیت انگار ماکتن
اهنگای پاشایی یجورایی امضا داشتن ولی الان .... بیخیال
کاش البوم اینطور نمیومد و تک اهنگ میومد
ولی بیخیال خودتو البومت عشقین
روحت شاد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:06

کاملا معمولی...نه خوب...نه اونقدرا هم بد
تنظیم هاش خیلی تو ذوق میزد و کاش مصطفی پاشایی همخوانی نمی کرد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:17

چرا اصرار به دزدیدن لقب دیگران دارید؟؟؟
خاص؟؟؟
امپراطور؟؟؟
خواننده ی خوبی بود ولی بهترین نبود...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:00

خانواده خاص که منم هستم.
اولا تبریک میگم بابت انتشار آلبوم.
طرفدار بودن این نیست که هر چی بود بگی عالیه !!!
خواهشا احساسی نشید. منطقی باشید.
من واقعا نمیتونم قبول کنم وکال یکی دو تا از قطعه ها فاینال بوده باشه. اگه اینو قبول کنم واقعا شک میکنم به مرتضی !!!
خودتون دقت کنید.
به این که سبکش به مرتضی میخوره یا نه فعلا کار ندارم.
اینکه میگم قشنگه به این معنا که عالیه نیس. برا اونطور نظری هنوز زوده صرفا اینکه چند دفعه اول گوش دادم به طور کلی خوشم اومده یا نه میگم.
صرفا نظر اولیه ام در مورد قطعه ها (کلی نه به تفکیک ترانه و ...):
1. حس جدید : قشنگه.
2. اسمش عشقه : قشنگه.
3. عاشقترین : قشنگه.
4. اشکام جاریه : قشنگه.
5. وقتی دلم عاشقته : قشنگه.
6. هم نفس : قشنگه.
7. خجالتی : خوبه. (یکم وکالش یجوریه!)
8. یه لحظه : ... (به وکالش دقت کنید ؟؟ نهاییه ؟؟ من بعید میدونم.)
9. ادعا : قشنگه. (ایده اولش که میگه باز ببینمتون ایده قشنگی بود.)
10. حالاحالاها : قشنگه. (همخوانی خوبی با برادر.)
11. ریمیکس اسمش عشقه : قشنگه. (فضای متفاوت برای قطعه اسمش عشقه)
12. روز برفی : این دفه فقط صدای مرتضی بود و قشنگ بود.
13. ریمیکس ستایش : این قطعه اصلش کار مرتضی خیلی به دلم نشست اما با ریمیکسش ارتباط برقرار نکردم. یه جوریه تنظیم اکتیو برا آهنگ احساسی نمیخوره به نظرم. هنوزم یکی خود مرتضی چیز دیگه ایه.

الان آماده مورد حمله قرار گرفتن از طرف موافق و مخالف هستم !!! :))
خدا بیامرزت مرتضی ، بودی قطعا و بی شک (همه قبول دارن) آلبوم خیلی عالی تری میشد.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:55
h m

ممنون سید

92.198.207.110
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:55
فاطمه .ط

حرفات همش درسته ولی نظرم اینه که ریمیکس ستایشم قشنگه من که خوشم اومده......به قول خودتونم اگه بود قطعا"آلبوم میتونست قشنگ تر باشه

72.244.112.84
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 08:53
Simin

با سلام حرفهاتون کاملا درست و منطقیه ، صد در صد اگه مرتضی خودش بود حتی شاید بعضی وکال ها را نیز تغییر می داد اما متاسفانه این شانس از طرفدارهاش و خودش گرفته شد و اینجا هم هیچکس مقصر نیست و طبیعیه که برای هنرمندی که خودش بالاسر کارش نباشه کار در حد خود خواننده نباشه و حتی سبکش هم ممکنه تغییر کنه اما چیزی که وجود دارد اینه که کسانیکه بر روی این آلبوم کار کردند کار بزرگی کردند چون سعی کردند حتی برای آخرین بار از یه هنرمند محبوب برای طرفدارانش یه یادگاری داشته باشند جای تشکر ویژه دارد. و این واقعیته کسی که رفت دیگه بر نمی گرده وقتی شما برای کل آهنگها نوشتید قشنگ نشون میده که کسانیکه برای آلبوم زحمت کشیدند کارشون عالی بوده و سعی کردند در حد توانشون کار کنند در اینجا بعنوان طرفدار مرتضی عزیز فقط از همشون تشکر می کنم . و در آخر میگم مرتضی عزیز روحت شاد و در آرامش ابدی.

97.6.27.103
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:28

روحت شاد اسطوره...
ای کاش خودشم بود.من یکی از سرسخت ترین طرفداراشم ولی تنظیم های خودش خیلی خوب بود چون میدونس باید چیکار کنه. نمیشه از دوستانی که زحمت این البومو هم کشیدند گله کرد. چون هرچی در توان داشتن گذاشتن که بتونن آلبومو قشنگ جمع کنن خود مرتضی هم نبوده که ازش کمک بگیرن و بهترین تنظیم کننده های جهان هم تنظیم میکردن ازین بهتر نمی شد.مسلما اگه خودش بود با کمک دوستان خیلی بهتر می شد. ولی بازم دستت دوستان درد نکنه.بازم میگم دستشون درد نکه...
دوست دارم تا ابد مرتضی جان....

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 16:46

بدون شک بهترین آلبوم نه تنها امسال بلکه یک دهه موسیقی پاپ درون کشور.مرسی مرتضی و برادر عزیزش که زحمت کشیدن این آلبوم رو اماده کردند واقعا تلاش هایی که مرتضی برای موسیقی پاپ کرد غیر قابل وصفه و واژه ای نمیشه واسش انتخاب کرد.مرتضی عزیز تو هرگز نمردی نمیمیری و نخواهی مرد و همیشه ما با آهنگ هات خاطره داریم و وجود تورو با گوش دادن به آهنگات حس میکنیم.واقعا راست میگن که یه هنرمند هیج وقت نمیمیره بلکه همیشه در آثارش زنده میمونه و این بسیار لذت بخشه که با نام شیرین آدم از دنیا بره ولی عشق و حسش بمونه برای مردمش.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:40
یک کاربر سایت موسیقی ما

خیلی جو گیری بابا فک کن بعد حرف بزن یعنی چه این حرفا البومش معمولیه همین

116.241.245.116
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:43
mohsen 5678

بهترین البوم دهه ی گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی میگی دوست عزیز این البوم خیلی هنر کنه که نمیکنه بهترین البوم سال بشه....
یعنی میخوای بگی این البوم از پاروی بی قایق من خود ان سیزدهم عاشقانه ها مثل مجسمه بهتره؟؟؟؟؟؟؟
هرگز و از هیچ لحاظ زیادی جو گیر شدیم......

84.172.8.24
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:57
سعید فلاحی

چطور روت شد این جمله رو بگی؟!!!

63.72.169.186
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:06
پوریا رحیمی

تو اومدی بنده خدا مرتضی رو بی ابرو کنی با این نظرت!! بسه دیگه تروخدا ب اندازه کافی دارن با ابروش بازی میکنن... مطمئننا دشمنشی ک اومدی میگی بهترین موسیقی یک دهه... طرفدار نما خجالت بکش
روحت شاد

178.218.24.201
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:43
h m

همتون هیس.چون با این کار اقای پاشایی رو میرنجونید.اون فوت کرده.شماها چقدر طالمید بخدا.

4.45.140.22
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:17
اشکان عباسی

این بهترین آلبوم خود مرتضی هم نیست چه برسه به دهه!!! متاسفانه به دلیل حضور نداشتن مرتضی تا آخر شکل گیری آلبوم ضعف هایی دیده میشه.بعضی آهنگا وکال نهایی نشده و همون کار اتود شده رو تنظیم کردن. میکس بعضی هم قطعات خیلی ناجوره و صدای مرتضی وسط سازا گم میشه. ولی آلبوم از لحاظ ملودی سطحش خوبه.
بعد تازه اینا اشکالای موسیقی آلبومه! واقعا چجوری آلبومی که همه ی ترانه هاشو مهرزاد امیرخانی گفته بهترین آلبوم دهه ی اخیر میشه؟؟!!

55.208.3.177
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 02:09
حجت حیدری

خخخخخ
من حرف خاصی ندارم
بذار وقتی هیجان اولیت فروکش کرد این کامنت خودت رو بخون،خودت به عمق فاجعه پی میبری!
بعضیا عجب دل خجسته ای دارنا!

117.115.34.21
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 08:03
h m

بحث کردن با شما فایده نداره.خدا شماها رو هدایت کنه.هیس.

34.218.18.95
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 00:26
طرفدار بنیامین.مرتضی پاشایی

واقعا متاسفم برای همتون خب که چی این حرفا یعنی نظر من دست خود من نیستش باید از شما اجازه بگیرم.اقا محسن وقتی میگی چه میدونم من سیزده هستم و پاروی قایق رو میگی خب این نظر توئه دونستن نظر تو زیر صفحه مرتضی پاشایی به چه درده من میخوره من نظر خودمو اون نظر خودشو داره ولی اینجا صفحه مرتضاست و تعریف ازش کار بدی نیست اما تعریف از یه نفر دیگه که باعث تخریب این فرد بشه کاملا اشتباهه که شما مرتکبش شدی ایا من به عنوان یک طرفدار واقعی مرتضی پاشایی که دو ساله طرفدارشم حق ندارم ازش تعریف کنم و زحماتش رو برای این البوم بگم؟؟. و اما حیدری و رحیمی شما که فقط خواستین یه چیزی بگین دیگه چون دشمن اصلی مرتضی شماها هستین که از تعریفات من ناراحت شدین نگران نباشین مرتضی پاشایی با وجود چندی از شماها و صحبت های شما که خاشاک ارزش ندارن بی ابرو نمیشه بلکه خودتون بی ابرو میشین جلو همه و بعد میفهمین که شاهکاری رو گوش ندادین و جبهه گیری هاتون فروکش میکنه نه هیجان من.اما افشین جان این صحبتای شما صحبت های فنی موسیقی هست که تو این مملکت به اصطلاح حرفه ای ها هم حرفی نیستن در موسیقی چه برسه به من و تو پس بیخیال.در اخر هم متاسفم براتون مخصوصا اون دو عزیز که شخصیت خودشون رو بیان کردن.از این بعد هم فقط میخوام روح مرتضی در آرامش باشه کم اینجا غم نداشت پس اونجا اسوده باشه البته اگه بعضی از دوستان اجازه بدن این کامنت های مثبت ما طرفدارن یک روحیه خوب به حساب میاد.

177.219.171.239
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 01:16
یک کاربر سایت موسیقی ما

خوشم میاد هموتن هم ضایع شدین آلبوم مرتضی با اختلاف نسبت به نگاه من و مثل مجسمه و جاروی بی قایق تو صدره در همین سایت همون طور که گفتم بهترین آلبوم نه تنها امسال بلکه در چند سال گذشته اون وقت بعضی ها که حتی آلبوم رو گوش نکردن میان میگن این آلبوم حتی بهترین آلبوم مرتضی هم نیست یا خیلی هنر کنه جزو چند تای برتر امسال باشه آدم خندش میگیره واقعا.

92.96.41.53
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:14
پوریا رحیمی

سن و سالت از نوع حرف زدنت معلومه.. ادم میخاد روحیه بده میاد میگه مرتضی دوست دارم و اینا.. ن بهترین البو دهه!!!!!! :)))) ... تو ک کارت تو روحیس و اینا از نظر فنی نظر ندی خ سنگین تری دخترم

243.120.186.58
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:37
بهسا

تا زمانی که شماها چشماتونو رو حقایق میبندین چیزی جز افکار خودتون نمیبینید شماها اسم خوانندتونم خراب میکنید با این طرز فکر و اینطور حرف زدن... این آلبوم چیزی جز عشق نداره هنوز مونده تا خیلی چیزا رو درک کنید... انسانی نیست اینطور حرف زدن ها و تهمت ها و تخریب ها

55.204.235.249
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:41
طرفدار بنیامین.مرتضی پاشایی

فقط در جواب به بهسا:دوست عزیز فعلا که شما ها هستین چشموتن رو روی حقایق بستین نه تنها من بلکه همه میدونن چه چیزه قوق العاده هست این آلبوم تازه بدون وجود خودش یه درصد فکر کن اگه خودش بود چی میشد اما در خصوص اینکه گفتم بهترین آلبوم یک دهه منظورم این بود از سال 90 که خودم فهمیدم اشتباه نوشتم و انصافا در طی 3 -4 سال گذشته میتونیم بگیم این آلبوم بهترین بوده تازشم حالا اصلا گفته باشم یک دهه خب این نظر منه اصلا مگه به کسی ربطی داره اصلا دوست دارم بگم ابن آلبوم بهترین آلبوم تاریخ موسیقی ایرانه آیا باید به من بی احترامی بشه؟خواهشن یاد بگیرید یکم به نظر بقیه احترام بزاریم اگه دقت کرده باشین من به نظر هیچکدومتون بی احترامی نکردم همون طور که گفتم مثلا محسن اون بالا گفت پاروی بی قایق و من سیزه هستم بهتره منم تو جوابش گفتم خب عزیز این نظر تو هستش دلیل نمیشه هر چی تو دوست داری منم دوست داشته باشم هر کی نظر خودشو داره اصلا به نظر من این reply واقعا چیزه مسخره ای هستش تو این سایت چون هر کی نظر خودشو میگه و میره دیگه نیازی به جواب نیست الان هم چون شما ها reply دادین منم دادم

45.212.51.38
جمعه 30 مرداد 1394 - 02:08
بهسا

عزیزم شما کامنت بنده رو مجدد بخونی متوجه میشی عرض بنده میشین که در جواب چه کسی کامنت گذاشتم خیلی ببخشید اما من غلط بکنم به این آلبوم به تحولی که در موسیقی اتفاق افتاده توهینی کنم در بی نظیر بودن البوم اسمش عشقه که شکی نیست من تو کامنت قبلی هم گفتم این آلبوم چیزی جز عشق نداره چون اسم مرتضی عشقه اسم آلبومش عشقه...

8.151.23.250
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:04

بعضی ها برای چی انتقاد میکنن از البوم
کسی نیست جواب انتقادا رو بده
آلبوم چه خوب چه بد اومد و دیگه همچی تموم شد
آخرین یادگاری هم هست
پس بهتره فقط گوش کنیم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:08

از دوستان خواهش میکنم اینقدر نگین البوم بد بود
چون خود مرتضی بالاسرش نبود
که اگه بالاسرش بود میترکوند بخدااا
حیف چه استعدادی داشت......
حیف.......

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 15:36
Reza A

واقعا شعر و ملودی ها عالی بود فقط جای خالی خودش تو تنظیم ها شدیدا حس میشد
اگه بود خیلی چیزا رو ثابت می کرد
اگه بود....
حیف که دیگه نمیتونیم از این ملودی ها بشنویم.

137.27.57.55
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:09

اسمش عشقه
خودش عشقه
کاراش عشقهههه
دوس داشتم اما خب تا مرتضی بالاسر کاری نباشه اون کار منحصر بفرد نمیشه
کاش خودش بود
اونوقت این البوم میشد بهترین البوومه دنیاااااااااا واسه من
اسمش عشقه با حس حضور مرتضاس که عشقه
همیشه بهترینی حتی اگه دیگه نباشی
پاک هوشو حواسمونو بردی پسر !

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:11

عالی بود عالی ارزش منتظر بودنو داشت
فقط صدای مرتضی کمتر از صدای آهنگ بود

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:11

تبریک به خانواده خاص بالاخره بعدازچندسال انتظارکشیدن تونستن صدای امپراطورشون روکه بهترین صداست رو گوش بدن آلبوم اسمش عشقه خییبببببببیلییی عالیییییییه آقای پاشایی بااین صدای خاصی که دارن تاآخرعمرمی تونه بهترین خاننده باشه
روحت شادامپراطورپاپ

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:32

سلام
همين كه روز برفي رو خودش تماما خونده عاليه
ادعا يكم بدشده. غم اون تك اهنگ زياد بود .
ولي كلا خوشم اومد.
شمارو نميدونم.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:56

به صورت تک تراک منتشر میشد قطعات بهتر بود..!

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 17:57

نباید این آلبوم منتشر میشد تا مرتضی همیشه بهترین باشه البته الان و بعد هم هست . بهتر بود به صورت ترک منتشر میشد منطقی تر بود چون الان یک آلبوم سنجش میشه نه یک ترک . روحت شاد مرتضی عزیز

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:08

مرتضي باشنيدن البومت دلم خواست كه اي كاش بودي گرچه روحت همه ي اين اتفاقارو ميفهمه.
ميدوني مرتضي
حالم اين روزا بدتر از همس
آخه وقتي رفتي دلم شكست
قول دادي كه دوباره بيايي
پس از خدا اجازه بگيرو دوباره بيا

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:09

سلام
کاشکی آهنگ کامل کی فکرشو میکرد و آه ای خدا هم توی این آلبوم بود که حیف نیست...
البته هنوز گوش ندادم که نظر بدم درمورد آلبوم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:18

بنظرمن نبایددنبال این باشیم که ازین آلبوم ایراد بگیریم یاانتقادایه بی مورد بکنیم چووووووون تــــــــه بی انصافیه.خود مرتضی نیست که از آلبومش دفاع کنه.بیاید به جایه اینکه دنبال بهونه های الکی بگردیم که ترجمه اسم مشکل داره و.....با خریدن آلبوم وتشویق کردن دیگران به گوش دادن وخریدن آلبوم یاد وصدای زیبای#مرتضی پاشایی جاودانه تر بشه ،خود مرتضی بهمون میگه:
(#باید کاری کنی آروم بگیرم!). حیف که امروزپیشمون نیس وحسرت همخوانی کردن آلبوم با مرتضی پاشایی تو کنسرت برا همیشه رو دلـمون میمونه......تا ابد اسمش عـشــــــــــــقه...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:20

عالی بود امپراطور عالی بود روحت شاد عزیزم همه اهنگلی البومتو پلی کردن واقعا بهترین البومه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:23

با شنیدن صداش بیشترازقبل دلتنگش شدم.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:26

از طرف طرفدارای شادمهر عقیلی انتشار این آلبوم رو به خانواده خاص تبریک میگم ;)
من به شخصه با توج به این که خود مرتضی این اواخر بالا سر البومش نبود انتظار خیلی زیادی نداشتم . ولی امروز با گوش کردن البوم به شدت لذت بردم و کاملا به دلم نشست
ملودی هایی که مرتضی پاشایی ساخته بی نظیر هست و با یک بار گوش کردن هم به آدمو تحت تاثیر قرار میده
درسته که تعدادی از وکال ها به صورت اتود بوده . ولی صدای مرتضی پاشایی انقدر زیبا و دلنشین بود که همین وکال های نسبتا با کیفیت پایین دیوانه کنندس
برای پی بردن به این قضیه هم فقط کافیه اهنگ یه لحظه رو گوش کنین
روحت شاد مرتضی ..... زود رفتی , ولی تو اوج رفتی

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:33

فوق العاده ای داداش ... چ کردی با دلمون .. بهترین حس بعد نه ماه دلتنگی و گذروندن روزای سخت .خدایا شکرت بخاطر این حس قشنگ..عاشقتم
داداشی عاشقتم .. روحت شاد .

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:36

یک سری گفتن بعضی وکال ها صدای مصطفی هست و بخاطر ماکت بودن جایگزین شده با گوش دادنشون متوجه خواهید شد.امیدوارم صحت نداشته باشه

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 07:43
بهسا

فقط و فقط یک آهنگ اونم تازه قسمتیش نه همه ش...

137.79.251.135
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 18:41

البوم بسیاااار ضعیفی بود .. البته برای دختر خانومای ده دوازده ساله که الان فعالن تو این پیج یه البوم فوق العاده و باور نکردنیه ... میشد رو این البوم اسم <سو استفاده > میذاشتن نه اسمش عشقه!!!!!!!!!!!
این البوم فقظ جنبه مالی داشت برای اطرافیان پاشایی والسلام......

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:45
h m

خستم کردید بخدا.فقط هیس.مجبور نیستی گوش کنی.چرا روح پاشایی رو میازارید.

17.154.52.246
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:24

اگه بخوام بدون تعصب نظر بدم خوب نبود نسبت به کارهای قبلی.
همه‌ی اون ذهنیاتم درباره اون مرحوم خراب شد. آهنگای قبلیش خیلی قشنگ بود. کاش آلبوم نتتشر نمیشد.
فقط یکی دوتا خوب بود.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:32

این همه تعصب برای چی اخه؟
چرا بعضیا با تعصب بیخود میخوان بعضی چیزا رو بزرگ بشمرن؟
آلبوم رو گوش کردم. حقیقتا خوب نبود. یکی هست بهتر بود.
کیفیت کار ها کاملا ضعیف بود
کلی دستکاری کردن روی ماکت ها تا ایده آل بشه.
شاید دو سه ترک خوب بود
الکی هم نگید هیس هیس هیس. تعصب اصلا خوب نیست اینو بدونید.
احترام یکجا انتقاد هم یکجا. هر دو جایگاه مختلفی دارن

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:35

امروز خیلی بغض کردم. چقدر حس عجیبی امروز داشتم.
امروز هم تولد خواننده ی محبوبم علی عبدالمالکیه هم انتشار آلبوم جدید خواننده ای که واقعا خیلی شدید دوسش داشتمه.
کاش خود مرتضی زنده بودو این روزو میدید.
نمیدونم به هواداراش تبریک بگم یا .............
آلبوم واقعا عالی بود. به خصوص ترک (یه لحظه)
امیدوارم مردم کشور ایران زمین از این آلبوم به خوبیه خوب استقبال کنن. این آخرین یادگار مرتضی پاشاییه.
اینکه پشت پرده ی این آلبوم چی شد کاری ندارم . فقط با این کار دارم که آلبوم خیلی خوب بود و از شنیدنش بسیار لذت بردم.
امروز علی عبدالمالکی توو اینستاگرامش نوشت این آلبوم کادوی تولدم بود )-:
https://instagram.com/aliabdolmaleki/

ایشالا هوادارای عزیز این خواننده همیشه پرانرژی و عاشق باشند . خیلی سخته که مرتضی پاشایی رو دیگه در کنارشون ندارن.
لزومی نداره که اینجا کلی حرف بگم . خود هوادارای مرتضی پاشایی اینو خیلی خوب میدونن که ما هوادارای علی عبدالمالکی ارادت خیلی خاصی به مرتضی پاشایی و هواداراش داشتیم و داریم.

تبریک میگم به هواداراش . و یه تبریک دارم به علی عبدالمالکی رفیق صمیمی و چند ساله ی مرتضی که امروز بهترین کادوی تولدشو از مرتضی گرفت. روح مرتضی پاشاییه عزیز شاد و یادش همیشه گرامی.

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:42

h m کیه که میخواد همه رو خفه کنه..نشتی از کجاس که هی هیس هیس میکنه؟؟؟چرا باید این مدل نظرات تایید بشه؟؟

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:41
h m

هیس گفتن من بی احترامی نیست.واسه این میگم که منطقی رفتار کنید.

138.213.39.64
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:39
امید

کاملا موافقم این نظرات نباید تایید بشه

238.53.25.82
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:36
محمد مهدی

اون هیس هیسی که میکنی بیشتر شبیه تحقیره.
تعصب زیادی هم از خودت نشون میدی کاملا واضحه
بی منطق تر از همه تو هستی چون نمیخوای بحث معقولانه داشته باشی
آلبوم مشکل داره اینو همه هم میگن پس تعصب نداشته باش و حرف حق رو بپذیر

217.225.152.11
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 12:40
عاشق

آقای بهزاد کسی قصد بی احترامی به منتقدا رو نداره نمیخوام توجیه کنم اما اگه کسی چیزی میگه واقعا دیگه از حمله و انتقاد زیادی خسته شده وگرنه ما خونواده خاصیا جسارت نمیکنیم قبول که این کار در حد و انتظارای مرتضی نیست اما شمام درک کنید که مرتضی اگه خودش بالا سر کار بود این آلبوم به این صورت نبود دیگه, مرتضی الان نیست تا آلبوم دیگه ای بده این هضم این درد واسه ما کافیه شماهام دیگه یه کم کوتاه بیاید, اگه hm همش همه رو به سکوت دعوت میکنه یا به قول شما همه رو ساکت میکنه شاید میخواد این حرفا به گوش مرتضی نرسه کمی درک کنید لطفا

145.211.189.26
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:25
h m

بخدا مرتضی نیست.این همه انتقاد میکنید مدیون این خواننده میشید.به خدا واگذار کردمتون.

154.104.118.1
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:49

بنده از طرف خودم و طرفداران وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي انتشار آلبوم امپراطور موسيقي ايران... مرتضي پاشايي عزيز رو تبريك ميگم...............

و اما بعد.........

آلبوم و گوش كردم و مثل گذشته با آهنگاش اشك ريختم چون با صداي مرتضي عزيز خيلي خاطره دارم.....
البوم خوبي بود اما شك نكنيد كه اگه.... اگه.....اگه خود مرتضي عزيز بود و روي كاراش نظارت داشت بي نهايت عالي ميشد.... امان از اين اگه.........!!!!!!!!!!!!

ولي در كل از تيم تمام كننده آلبوم تشكر ميكنم............

به قول علي عبدالمالكي عزيز علاوه بر صداي مرتضي عزيز كه بي نهايت به دل ميشينه.... دل بزرگ مرتضي است كه تو دل مردم خونه كرده و بزرگش كرده...........

اما...................

مرتضي جان درسته با رفتن دل دوست عزيزتو علي عبدالمالكي رو خون كردي.... دوستي كه هميشه به جاي اينكه بگه مرتضي دوست صميمي من بود گفت من علاوه بر دوستش طرفدارشم بودم مثل همه.............

درست در روز تولد علي عبدالمالكي 1363/05/26 بهترين كادو رو به دوستت دادي .....

اينم پيام وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي در صفحه اينستگرامش براي انتشار آلبوم مرتضي:

اینم کادوی روز تولدم
تنها
با مرتضی

حالم خرابه ..................

زبان حال مرتضي عزيز براي دوست خوبش علي عبدالمالكي چيزي نيست جز آهنگ كادوي تولدت از خود علي عبدالمالكي......

♫♫♫
واسه تولدت هدیه گرفتم
با اینکه از دستام خیلی دوری
نمیخوام جام تو جشنت خالی باشه
به دستت میرسونمش یجوری

تولدت مبارکو خودم باید بگم بهت
کادویی که خریدمو خودم باید بدم بهت
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی و خودم......................

تولدت مبارك وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي

شادي روح مرتضي عزيز صلوات

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:49

خب اینم آخرین برگ از بیوگرافی مرتضی پاشایی...
دیگه طرفداراش باید به خاطره بازی عادت کنن...
من خودم چند تا کار ازش بیشتر گوش نمی کردم اما برام عزیز بود...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 19:50

به نظرم هرکسی حق داره انتقاد کنه از هرچیزی که واسش مهمه .. بی شک اگر موسیقی کشور اهمیتی نداشت خیلی از دوستان نظری رو نمیدادند اینجا پس لزومی نیست که سریع در مورد نظر کسی جبهه بگیریم .. به نظر من هم آلبوم واقعا ضغیف بود .. از نظر تنظیم واقعا حرفی برای گفتن نداشت و وکال بعضی از قطعات بسیار بد بود . به نظرم در نبود خود اقای پاشایی کار درستی نبود جمع کردن این البوم شاید بعضی از حساسیت های کاری خود مرتضی در این البوم نبود که متاسفانه البوم جالبی نشد . من نمیدونم چه اصراری هستش که برادر ایشون بخواد از خودش جهاد نشون بده و راه ایشون رو ادامه بده . اگر ایشون علاقه ای به موسیقی دارن میتونن خودشون جداگانه فعالیت کنند اینجوری شاید ضربه ای به کار موسیقی اقای پاشایی بیشتر از این وارد نکنند . کلا این البوم بیشتر جنبه ی احساسی و معنوی داشت برای مردم .. کلا ماها متاسفانه تا شور چیزیو در نیارند ول نمیکنند .

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:39
h m

فقط بهت میگم هیس.

213.50.78.12
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 20:05

من آلبومو خیلییی دوست داشتم مرسی مرتضی ولی خودت بودی مطمئنم آلبوم خیلی بهتر میشد ولی اینم عالیه همین صدای تو برامون کاقیه اسمش عشقههه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 20:38

اول تبریک میگم به همه طرفدارای مرتضی عزیز و اینکه میتونیم قطعات جدیدی از ش بشنویم جای خوشحالی داره.شاید این البوم از لحاظ کیفیت اونطور که باید باشه نیست و دلیلشم مشخصه خود مرتضی نیست چون احتمالا اکثر ترک ها رو خودش تنظیم میکرد مثل البوم قبلیش و از لحاظ ووکال ضعف داره شاید اون موقع که ضبط شده بود به صورت نهایی و مخصوص البوم گرفته نشده بود.فقظ چیزی که میمونه اینه که حیف خود مرتضی نبود که یه البوم همه چی تموم گوش بدیم.در کل از کسایی که البوم تهیه و تنظیم کردن تشکر میکنم.
موفق باشید

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 21:06

آلبوم خیلی خوب بود روحش شاد ویادش گرامی .....اسمش عشقه ....مرتضی خود عشقه ....

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 21:09

البومش خیلی خوب بود مخصوصا اهنگ حس جدید و اسمش عشقه که خیلی دوستش داشتم جاش خالی روحش شاد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 21:33

مسولین و صداوسیما در حق مرتضی پاشایی کوتاهی کردند هم در زمان حیاتش و هم در بعد از پروازش......واقعا متاسفم!!!!!

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:01

تبریک به تو که الان جات خیلی بهتر از ماس. بعد از خداحافظی شکوهمند مردم با مرتضی امیدوارم دومین رویداد تاریخی این بار برای آلبومش بیفته و هنوز آلبومو تهیه نکردم و امیدوارم بیشتر از هرچیز دیگه سلیقه و خواسته های مرتضی تو این آلبوم به کار گرفته شده باشه

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:05

قطعه حالا حالا ها فقط کروس رو مرتضی پاشایی خونده بقیشو داداشش خونده بخدا زشته مردم رو انقد .... فرض کردین با آبروی اون خدا بیامرز بازی نکنید انقد

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:09

سلام
من تا قبل از اینکه مرتضی سرطان بگیره نمی شناختمش وقتی هم گرفت کمی بهش اهمیت می دادم ولی وقتی مرد اهمیت بیشتری بهش می دادم به نظرم این آلبوم شاید ۳ شایدم ۴تا از اهنگ هاش خوب باشه بقیشه معلومه کیفیت و تنظیم و میکس خوبی نداره و البوم یکی هست بسیار از این آلبوم با کیفیت تره ولی این الوم شاد تر و قشنگ تره البته از نظر من
اگه واقعا خودش بود شرط می بندم ۴برابر این بهتر می بود

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:24

میریزه دل دیوونه اسمش عشقه ...
کسی نمیدونه اسمش عشقه ...
همیشه میمونه اسمش عشقه ...
خیلی قشنگه مرتضی جان ... خیلی خوبه ... خیلی عالیه ... به دل میشینه مثل همه اهنگات ...
این البوم تو دل تک تک خونواده همیشه خاصت میمونه چون اسمش عشقه ...
حیییییییف که خودت نیستی ببینی خونواده خاصت چجوری بیقرارن چجوری با تک تک اهنگات اشک میریزن خاطره هات هنوزم اینجاست .... خونواده خاصت دارن با خاطره هات زندگی میکنن ... این البوم تو قلبمون یه جایگاه ویژه داره ... مرتضی اسمت عشقه تا اااابد ... دوستت داریم تا ااابد ... روحت شاد و یادت گرامی...

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:24

یک اثر ناتمام از آقای خاص و یک یادگاری با ارزش برای ما... اسمش عشقه!

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:42

یه البوم با تنظیم های معمولی و ملودی تکراری.یه البوم بی کیفیت دیگه.فقط قطعه عاشقرین با تنظیم میلاد ترابی توی این آلبوم کمی متفاوت به نظر میرسید.در کل البومی بود که فقط تحت تاثیر جو سازی ها بزرگ شده بود ولی در کل هیچ حرفی برای گفتن نداره.یه عده هم هستن که فقط از روی احساسات حرف میزنن و اینجا میان میگن عالی بود این آلبوم و اینا.ولی از نگاه دقیق تر و برای کسی که الان سال هاست کار تنظیم انجام میده کاملا مشخصه که چطوره و هیچ حرفی برای گفتن نداره این آلبوم.تکرار.تکرار.تکرار

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:14
يكي هست كه ديگه نيست

اونوقت ميشه بگي كجاش تكرار داره كه شدي اگه بحث تكراره الببوم يگانه و يراحي تكرارشون بيشتره و به جز يك دو تا بقيه ملودي ها خيلي براي ذهن اشناست ولي البوم پاشايي از لحاظ ملودي خيلي بهتره بعدشم اين حرفايي كه تنظيمش اينه صداش اونه و اين حرفا رو تموم كنين بابا خودش نيست حالا هم كه البومش اومد و من بيشهتر از البوم يراحي و يگانه دوست دارم تو البوم يارحي كه اصلا نتونسته يه قطعه ي شيش و هشتي رو خوب بخونه ولي اين البوم خوبه تو البوم يگانه هم كه خيلي جاها انگار بزور داره شعرو يه كاري ميكنه كه روي ملودي بشينه عوض اينكه ملودي رو شعر بشينه

96.187.92.189
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 09:14
hamid k h

آخه تو چطور میتونی آلبوم مهدی یراحی رو با یکی مثل این مقایسه کنی.البوم یراحی واقعا فوق العاده بود.ولی این هیچی نداشت.ولی بازم میگم این همش تکرار تکرار تکرار

129.24.194.163
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:33
h m

حمید کم حرف بزن.انتقادم بلد نیستی بکنی.خوانندت زندست.این بنده خدا دیگه نیست.پس سکوت کنی بهتره.

99.22.77.93
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:08
يكي هست كه ديگه نيست

هر جور دوست داري فك كن

87.87.81.174
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 22:57

سلام به روح پر فتوح مرتضی
باز هم شاهد پل ساختن از اسمی بودیم ک بارها رو بارها شاهد اسباب قرار دادن آن برای مقاصد سودجویانه بودیم
مرتضی جان کاش بودی... و اگر‌بودی این نمیشد...
اکثر ملودی ها و حتی صدای خواننده اتودی بیش نبود
بیاین دقیق تر نگاه کنیم به قضیه
تنها دلیل اینکه این آلبوم قابل گوش دادنه فقط و فقط بخاطر میکس و مستر فوق العادشه و البته تنظیم مورد قبولش
یکم دقت کنین متوجه اتود بودن صدای مرتضی میشید
اگه میگن آهنگ اسمش عشقه بهتر از بقیه بوده بخاطر کیفیت صدای خواننده و ملودی خوبشه وگرنه اگه همینم اتود بود عمرا شنیده میشد
ساربان میدونه شترشو کجا بخوابونه و عوامل هم میدونستن اسم آلبوم رو چی و به چه دلیل بذارن
چند نکته حائز اهمیته
اول اینکه چرا اسم مهرزاد امیر خانی اینقدر کوچیک نوشته شده!
من حدس میزنم بعلت بد بودن کیفیت صدای خواننده اونطور ک باید شنیده نمیشه شعر و خودنمایی نمیکنه ترانه و بهمین دلیل عوامل خواستن جنبه مرتضی ی اثر رو بیشتر کنن
مرتضی روحت شاد، کاش بودی
این آلبوم صرفا بخاطر جیب مبارک خوانواده پاشایی بیرون اومده و بطور قطع بر این مسئله پافشاری دارم
به این علت ک چرا باید مهدی کرد ک همه کاره مرتضی بود در این آلبوم تشکر ویژه بشه و تهیه کننده بشه پدر مرتضی!
جز اینه ک با احساسات ملت و دوستان بازی شده برای مقاصد مالی!
چرا باید برادر مرتضی در یک کار حضور داشته باشه اونهم در شرایطی ک تابحال هیچ همکاری با مرحوم نداشته!؟ جز اینه ک خواسته کسری صدای مرتضی رو پر کنه؟ جز اینکه خواسته از اسم برادر برای خودش اسم و رسم بسازه؟ اوه، ببخشید، حواسم نبود ک پل ساخته شده و ثمرش رو داریم میبینیم
دلم بحال مرتضی میسوزه
کسی ک حتی برادر و پدرش از اسمش نگذشتن چه برسه به غریبه ها!
از عوامل آلبوم هم متشکرم ک در نبود مرتضی و با توجه به وضع عصفناکی ک قبلا اشاره کردم بهترین کارشون رو ارائه دادن
اقای پاشایی، پدر یا پسر فرق ندارد
شما چطور تونستید از اسم پسر و فرزند خود پل بسازید!
نگویید اینطور نیست
ارائه آلبوم در ۲قالب ک با ارائه عکسای مرتضی سعی در فروش بیشتر داشتید
بالا حرف خودتون درمورد پخش اثر و جایگزینی سریع هست
صدایی از بهشت! چه بی کیفیت!
نکنید
همه میدانن بعضی از عوامل بخاطر روح پر فتوح مرتضی از گرفتن پول سر باز زدند و شما با دونستن این موضوع تونستید با گرفتن تهیه کنندگی این اثر از دست مهدی کرد خود را با کمترین هزینه به بیشترین سود برسانید و بقول معروف بار چند ساله رو یک شبه ببندید و ره صد ساله رو ی روزه برید
حال ک شده
با احساسات ما بازی شده
چون میدونستن البوم فروش بالایی داره بخاطر اسم مرتضی و بخاطر کیفیت بد صدای خواننده و برای بازی بیشتر با احساسات گفتید ک به سرطانی ها کمک میشه
بسیارم عالی ولی یک مو از خرس ک بکنی بازم خرس خرسه و شمام با دونستن این موضوعات طرح هوشمندانه خود را ریخته و این آلبوم را روانه بازار کردید ک بخاطر کمک به سرطان، اسم مرتضی و... این آلبوم به فروش برود
مرتضی هم خدایی داشت
مطمئنا سلیقه او ازین آلبوم و به اینصورت پل ساختن از اسمش متقایر با اصولش بود اما امان از نبودن و وای از نبودن!
کاش بود
همین...

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:32
h m

چطوری به این نتیجه رسیدی؟تنهایی فکر کردی یا کمکت کردن.؟فقط هیس

75.59.117.48
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 03:48
حسن عاشق چاوشی

دقیقا همینه ! حتی اگه فرض رو بر این بگیریم پول البوم خرج کارهای خیر بشه( که سختِ باورش) , ایا جز خودنمایی چیز دیگه ای میتونه باشه؟؟ از جیب یکی دیگه( مهدی کرد ) میخای به دیگران کمک کنی جناب پاشاییِ پدر؟؟؟
و برادرمرتضی هم که خوب از احساسات هوادارا داره برای دیده شدنش سو استفاده میکنه
کاش این اتفاق هیچ وقت نمیفتاد و همون تصویر قبلی از موزیک و اهنگای مرتضی تو ذهن همه میموند !
فقط بخاطر سودجویی و خودنمایی به اعتبار هم خونشون لطمه زدن !
روحت شاد مرتضی عزیز

168.210.222.120
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:45
h m

خدایی خسته کردید.فقط هیس

104.117.28.211
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:30
حسن عاشق چاوشی

بچه جون انقد پیس پیس نکن
به تو مربوط نیست که دیگران چه نظری میدن ! تابستونم تموم میشه میری سر درس و مشقت !

254.228.57.21
شنبه 31 مرداد 1394 - 00:54
عاشق امپراطور خاص

مرتضی جان کاش بودی که این حرف و حدیثا تموم شه.راست و دروغش بکنار ولی این حرف و حدیثا تن عزیزمون رو میلرزونه توی قبر.خواهـــــــــــــــش میکنم مراعات کنید

203.7.247.108
دوشنبه 26 مرداد 1394 - 23:11

قربون تیپ و صدا و استایلت بشن بدخواهات
توی این دنیای زشت یکی مثه تو فرشتس نه آدم

دوشنبه 26 مرداد 1394 - 23:16

دوستان عزیزم. عزیزان . روح مرتضی پاشایی شاد. من البوم رو تقریبا گوش دادم. فعلا نظر خاصی ندارم اما میدونم،میدونم و میدونم که تو شرایط و موقعیتی که اون زنده یاد داشت آهنگسازی و وکال گرفتن کار ساده ای نیس. حتی اگه این احتمال رو میدید که ضعیف کار شده خواهش میکنم اون شرایط رو در نظر بگیرید.
همین-"سادگی شگفت انگیز است"

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:02

جا داره از عوامل تنظیم کننده و میکس کننده ی کار تشکر خیلی ویژه بکنم. تنظیم ها و میکس ها نشون می داد خیلی زحمت کشیده شده. بسیار ملودی های شیرینی ساخته شده توسط مرتضی. واقعا خدا روحش رو قرین شادی و آرامش کنه.
و بعد به دوستانی که بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه رسیدن که صدای مرتضی اتوده و ضبط نهایی نیست و صدای اعتراضشون در اومده بگم واقعاً زحمت کشیدین فهمیدین صدا اتوده. خوبه معین راهبر عزیز گفت فقط 3-2 قطعه در زمان سرپا بودن مرتضی عزیز ضبط شده و بقیه ماکته. چطوری انتظار داشتین آلبومی که شیش هفت ماه بعد از فوت مرتضی منتشر شده و چندین ماه قبل از انتشارش هم مرتضی بستری بوده، وکال نهایی روش باشه؟ واقعاً یکم انصاف و فکر هم بد نیست.
مطمئنا اگه خود مرتضی بود خیلی کیفیت کار بهتر می شد با این حال دوستان تنظیم کننده و دستندکار خیلی زحمت کشیدن و این قطعات بسیار زیبا رو رسوندن به مخاطبا و طرفدارا.
لطفا تأیید. مرسی

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:10

اهنگ عاشقترین (ترک3)تقلید از اهنگ من محسن یگانه میباشد

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 08:08
h m

من کل اهنگای یگانه رو گوش کردم.هیچ تقلیدی نیست.

240.150.27.183
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:10
bivajheh

دقیق گفتی...هی موقع شنیدنس ترانه ی یگانه تو ذهنم تداعی میشد...لطفا آهنگ من یگانه رو بشنوید...ملودی یگانس...فقط تو قسمت ترجیع بند متفاوته...

63.54.216.181
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:29
یک کاربر سایت موسیقی ما

"من" ؟؟!! کدوم آلبوم؟!!

110.126.2.190
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:29
behnam

درسته الهام گرفته از آهنگ من هستش.بطوری که بعضی وقتا این قسمت تو ذهنم تکرار میشد -جزء اشک و حسرت جز گریه کردن کاری ندارم.البته عیبی هم نداره

64.21.124.168
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 20:42
محمد

دقيقا.
از دقيقه ى ١:٠٥ تا ١:٣٣

206.168.172.91
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:22

دوستان عزیز باور کنید دست اندرکاران خیلی زحمت کشیدند با توجه به نبود مرتضی و کامل نبود کار ها جوری کارهارو تنظیم کنند تا مخاطب لذت ببره..کاملا از تنظیمات کارها مشخصه...
به نظرم ترک های اسمش عشقه و اشکام جاریه و یه لحظه دقیقا همون چیزی بود که ازمرتضی انتظار داشتیم همینطور ترک ادعا که قبلا ورژن عیر رسمیش پخش شده بود
ترک اول هم به عنوان یک ترک هیجان انگیز و ریتمیک با تنظیم معین راهبر بسیار خوب کار شده اما کلا راجب قطعات دیگه نظر خاصی ندارم علی الخصوص ترک حالا حالا که به نظر میاد 90 درصد صدای مصطفی پاشاییه تا خود مرتضی!!!!
درکل من از آلبوم نهایت لذت رو بردم و به صورت قانونی دانلود کردم روحت شاد مرتضی

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 00:52

واقعا بس نیس.... البته تو جامعه ای که همه شدن خواننده و موزیسین چیز تعجب آوری نیست...بسه واقعا فهمیدیم اهل موسیقی هستید پس لازم نیس با چارتا اصطلاح ساده موسیقی کلامات لاتین خودتون یه موزیسین حرفه ای نشون بدین و به کارای تنظیم کننده های بزرگ این آلبوم ایراد بگیرید واقعا جای این همه حرف بیخود یه کم سعی کنید که از این آلبوم لذت ببرید فقط همین این آلبمو همه میدونن تو چه شرایطی تولید شده پس نیازی به کارشناسی نداره

فقط لذت ببرید....

h m
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:00

من واسه این گفتم هیس که .چطوری دلتون میاد کسی که فوت کرده و البومش رو خودش با سلیقه خودش تنطیم نکرده .بی رحمانه نقد کنید.چند تا از اهنگای البومشو دقیق گوش کردین.خودش نیست که از کارش دفاع کنه.اگه بود این البوم فراتر بود.شماها اینو درک نمیکنید که همه زحمت کشیدن که این کار یادگاری باشه برای مردم.شک نکنید مردم این خواننده فقید رو دوس دارن.چرا نمیخاید قبول کنید.خواننده های دیگه هم اقای پاشایی رو دوس داشتن.ما ایرانی هستیم همو تخریب نکنیم.و اینکه به این کار نداشته باشید پول فروش البوم کجا میره.خانواده پاشایی بی وجدان نیستن.نمک خورده اهل بیت هستن.شما واسه ارامش روح مرتضی کار خیر انجام بدید.تو جوونی رفت.واسه ارامش روحش فاتحه بخونید نه اینکه با نظر بیخود اونو ازرده کنید.در اخر کسی ناراحت شد ببخشی.

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 08:46
a m

هیس دیگه... سکوت کن و ادامه نده. فقط هیسسسس

137.105.89.34
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:02
Mr Original

باز خم شاهد الفاظ دهن پر کن و بازی با احساسات ملت هستیم
فقط بت‌ میگم: هیس...

240.183.94.175
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:24

تبریک میگم به هواداراش
آلبومو گوش ندادم اما به دوستان توصیه میکنم خیلی سخت نگیرن به این آلبوم! آلبومی که صاحب اثر خودش فقط تو بخشی از پروسه تولید آلبوم حضور داشته نباید ازش انتظار خیلی بالا داشت
در مورد دلایل انتشارشم انقد قضاوت نکنید
روحش شاد باشه

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:26

نباید این البوم باسایر البومای امسال قیاس بشه..امااگه گوشه سایت نگاه کنید اگه به صحبتای علی بحرینی وپدرام کشتکار توجه کنید که توسایت مصاحبه هاشون هس البوم نگاه تاحالا بهترین بوده.نمونش رای هایی که توسایت به این البوم دادن وجلوتر ازعسگری .ویراحی وخواجه امیری وصادقی ایستاده...من اصن طرفدار هیچکس یستم ونبودم اما اقای پاشایی یه پدیده نبود چون هم سن محسن یگانه ایی بود که توهمین سن 30سالگی همیشه البوماش جلوتر ازبقیه بوده وقطعا نگاه هم همین طوره ...پس ایشون پدیده تر هستن نسبت به بقیه دیگه خودتون قیاس کنید...ازاول خوب بودن تالان والانم 8روزمونده به کنسرت تمامی بلیطا فروش رفته ...ایشون اولین البومش بهتری سال شد وهمین طور رگ خواب ...وتعدادتراک های هیت ومگاهیتش ازتمام خواننده های هم سنش بیشتره...وتورکنسرتای امریکاهم بااون استقبال گواه برهمین امربود...واقع بین باشید حتی طبق گفته مونا برزویی بعدرگ خواب تمانی ترانه هایی که واسه شادمهرمیگفت الهام ازترانه های یگانه بود...وایشون یه ترانه سرای حرفه ایی دارن میشن وکسی که 4تا البوم باایده خودش بیرون بده دقیقایه پدیدس....وبدونید زمانی که محسن یگانه کنسرت داست درسالن روبه رو داریوش برنامه داشت که بلیطای کنسرت یگانه زودترفروش رفت وسالن همزمان پرسد...منتطقی وعادلانه قاوت کنید....اما یگانه صداش خیلی پسرفت کرده وبایدفکره چاره باشه......وحتی دیدید که خودپاشایی هم رواستیج موقع هم خونی گفت///محسن عزیز امیدوارم همیشه بهترین باشی...پس دیگه جنجال نکید واگرانتقادی دارید بگید درباره حرفام...من 40سانس تاحالا کنسرت رفتم وباکنسرت جمعه شب اقای یگانه میشه 42سانس پس بدونید یه مخاطب عادی نیستم....توصداها اول احسان بعد فرزادفرزین بهد علیزاده وبعد یگانه ....

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 02:07
حجت حیدری

چه حرفیه شما میزنی؟
مگه هرکی طرفدار بیشتری داشت قطعا خواننده خوبی هم هست؟؟؟
یه جمله معروفی هست میگه "اگه هفتاد ملیون آدم به یه چیز احمقانه اعتقاد داشته باشن،اون چیز بازم احمقانست"(خدایی نکرده اصلا قصد توهین به یگانه و ایکس و ایگرگ ندارم پس علیه من جبهه نگیرید.فقط به معنی این جمله توجه کنین)
میخوام بگم اینکه یگانه طرفدار زیادی داره نمیشه گفت بهترین هم هست
امسال هم واقعا آلبوم یراحی و خواجه امیری عالی بودن ولی محسن یگانه با نگاه فک نمیکنم به پای این دو تا آلبوم برسه

55.187.139.140
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 08:06
h m

افرین.شما که طرفدار کسی نیستی.فقط محسن یگانه.کسی دیگه نیست.تعارف نکن بگو.

86.189.14.21
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:35
امید

اخه علی بحرینی و پدرام کشتکار مگه چقد سابقه دارن تو این موزیک؟؟

134.108.158.168
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 09:37
بهناز

جناب حامد! شما همچین با اطمینان رتبه بندی کردی صداهارو انگار که همین فقط درستشه اینا نظر شما وطبق سلیقه ی شماست.درضمن شما اومدی از کارنامه ی یگانه برامون تعریف کنی مگه ؟ مگه موفقیت رو با توجه به سن وسال میسنجن ؟الان مهدی احمدوند هنوز24سالشم نشده ولی مشهوره یا سامان جلیلی .مثلا"همین مهدی احمدوند میدونی از کی شروع به خوانندگی کرده ؟حالا اگه کسی بیاد تو سن 20سالگی شروع کنه وتو30سالگی شهرت بگیره مثلا"درمقایسه با احمدوندی که تو22سالگی مشهور شده ناموفقه؟البته میگم احمدوند به این خاطر که کم سن وساله وگرنه من خودمم از هواداراشم ولی اصلا" موفقیت ربطی به سن وسال نداره .درضمن شما داری میگی یگانه از داریوش بهتره مثلا"؟ باشههههههههه

11.80.176.183
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 17:33
سپیده تنهایی

دوست عزیز جسارت نباشه ولی میشه ربط نظرتون به آلبوم اسمش عشقه را بدونم فک کنم اشتباه نظر گذاشتید باید زیر مطلب معرفی آلبوم نگاه نظر میذاشتید نه اینجا الان من به خوبی با یگانه آشنا شدم و هیچ ربطی از صحبت شما به آقای پاشایی پیدا نکردم
شاد باشید

33.69.161.152
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 18:28
یک کاربر سایت موسیقی ما

قای احمدوند چندتا البوم خوب دادن بیرون ؟؟محمدعلیزاده 8ساله اوازکارکرده احمدوندچی؟؟توروخدا یه کم واقع بین باشید....احسان خواجه امیری تو18/سالگی البوم داد احمدوند چی ...جلیلی .احمدوند وامسال اینا باید باخودشون مقایسه بشن

127.1.103.235
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 02:03
حامد

البوم روجرعت نکردم گوس بدم اما الان گوس دادم باید چندتا تراک میدادن به خودیگانه چون سبکاسون یکیه وکارسم خوبه...اما نبایداین البوم مقایسه بسه فقط حسی خوبه فنی چون خودس نبوده ن.....

140.218.113.29
4li
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:27

به نظرم یه البوم خیلی قشنگه . سعی کنید اورجینال بخرید

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 01:28

تبریک میگم به هواداراش
آلبومو گوش ندادم اما به دوستان توصیه میکنم خیلی سخت نگیرن به این آلبوم! آلبومی که صاحب اثر خودش فقط تو بخشی از پروسه تولید آلبوم حضور داشته نباید ازش انتظار خیلی بالا داشت
در مورد دلایل انتشارشم انقد قضاوت نکنید
روحش شاد باشه

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 02:02

اولین بار آلبوم را از لپ تاپ کارم گوش کردم خیلی جا خوردم که چرا چنین ارنجمنت و میکس وتنظیم بدی شده و صدای مرتضی نا مفهوم و در هیاهو گم شده و افسوس خوردم . اما وقتی آنرا از بلند گوی تبلت ام شنیدم بکلی عوض شد و صدای مرتضی واضح و قشنگ و عالی و تنظیم ها هم خوب بودند که فقط ارنجمنت «حس جدید» فوق العاده ناجور بود که از آقای معین راهبر بعید بود که حدس میزنم که شاید تحت فشار کاری زیاد بوده اند و یا اشتباهی پیش آمده. ولی دیگر کارهاشون خوب بودند. کار آقای انوشیروان تربتی هم زیبا بود.
ارنجمنت قبلی آهنگهای تکراری بهتر از ارنجمنت های جدید است.
ولی بطور کلی هیچکس ملودیهای مرتضی را بهتر از خودش تنظیم نمیتونه کنه و همینطور قادر به خوندنشون هم نیستند.
بعد از شنیدن از وسیله درست صوتی، در مجموع آلبومی است که مانند ۲ آلبوم قبلی٬ میتواند مرتضی برای خلقش افتخار کند. و من در حیرتم که چگونه در آن شرایط وخیم جسمی چنین خلاقیت و صوت زیبایی در انسانی میتواند وجود داشته باشد.
در یک جمله : مرتضی خارق العاده است ! که اسمش عشقه٬ زلال و پاک
به والدین ایشان به داشتن چنین فرزندی تبریک میگویم. تبریک به هنرمندان زحمتکش که با تمام توان در نبود مرتضی امانت او را به دوستدارانش رساندند. از آقای مهرزاد تشکر برای کلمات زیبایشان . از آقای مهدی کرد تشکر برای همه زحمات و عشقی که پیوسته نثار مرتضی کردند و زود تر از همه متوجه هنر وهوش و استعداد شگرف مرتضی شدند ویک مثلث میم موفق را رقم زدند.

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:23
h m

دلم براش تنگ شده.خدا رحمتش کنه.کاش همه مثل شما بفهمن موسیقی چی میگه.ازتون ممنونم.

35.56.140.182
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 16:02
عاشق

حرفاتو که خوندم فقط گریه کردم, نمیدونم چرا نتونستم جلو اشکامو بگیرم شاید اینجا جای این کامنت نبود اما واقعا نتونستم نگم. دلم واسه تنهایی مرتضی سوخت همیشه میگن چند نفر به یه نفر؟ الان باید بگیم کو اون یه نفر؟ اون یه نفرم الان دیگه نیست منتقدا تو رو خدا بس کنین دیگه حمله تا کی؟ ممنونم ازت هرمز جان, حرفات آرومم کرد

31.25.104.196
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 02:40

واقعا آدم باید تاسف بخوره به حال همچین آدمایی...
h m خودت رو دیگه ته موسیقی میدونی که هرکی به آلبوم انتقاد کرده میگی هیس؟؟
این دفعه تو هیس
آدم نباید با هر کسی وارد دیالوگ بشه ولی جواب تو یکی رو باید داد

جمعه 30 مرداد 1394 - 09:51
h m

اقای حیدری شما حرفه ای ما اماتور.ولی وجدانن چی از موسیقی درک کردی.بهت نمیگم هیس.با احترام میگم فقط گوش کن و فکر کن.

236.136.246.219
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 03:07

به طرفدارای قدیمی پاشایی تبریک میگم
نمیدونم چه اصراری بود که این آلبوم با این وکالا پخش بشه به نظرم اصلا این ترکا رو نباید به صورت آلبوم بیرون میدادن . بهترین قسمت آلبوم هم ملودیاش بود که واقعا مرتضی پاشایی ملودی ساز خوبی بود اما متسفانه بخش های دیگه آلبوم از لحاظ فنی چنگی به دل نمیزد .
توصیه من به دوستان اینه که این آلبوم رو با آلبوم های بسیار خوب این چند وقت اخیر مثل پاروی بی قایق و نگاه من و مثل مجسمه مقایسه نکنین چون واقعا بی انصافیه این کار ، چون خود مرتضی تو حساس ترین قسمت های این آلبوم نبوده و سعی کنین فقط از گوش دادن بهش لذت ببرین

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 03:11

این شخص مضحک کیه همش تو این پیج داره هیس هیس میکنه؟؟؟ :-))))))))
خجالت نکش خداییش...زیر همه کامنتا بنویس...بیا زیر کامنت منم بنویس...تعارف نکن
پسرم کسی اینجا از کار پاشایی ایراد نمیگیره که تو اینجوری میگی...همه انتقادات از خانواده اون مرحومه که چجوری رضایت دادن یسری ماکت و اتود اینجوری و با این کیفیت(از نظر وکال) افتضاح به اسم آلبوم بیاد دست مردم و در ازاش پولم بگیرن...از هیچ تلاشی هم دریغ نکردن خداییش...ینی حتی به ترک حالا حالاها هم که نصفه و نیمه ست رحم نکردن...نصفشو مصطفی پاشایی خوند و انداختنش تو آلبوم...
کاش این آلبوم فقط شامل 8 ترک اول بود...7 تا ترک بقیه که دوتاش ریمیکس چهارتاش تکراری بود...یکیشم که نصفه و نیمه و به نام مرتضی و به کام مصطفی...
ولی جدا از بحث آلبوم به نظر من اگر هدف زنده نگه داشتن یاد مرتضی پاشایی بود میشد که این ترک هارو نگه دارن و هرسال مثلا روز تولد مرتضی یکیشونو منتشر میکردن...اینجوری هم تا سالیان سال یاد اون مرحوم زنده میشد هم هوادارا امید به شنیدن آهنگ جدید داشتن...
البته شاید بگن خود مرتضی اصرار زیادی به انتشار این آلبوم داشت اما من واقعا از اون مرحوم تعجب میکنم اگر که اصرار به انتشار آلبوم با این وضعیت داشته...طوری که خودش نرسیده حتی وکال نهایی قطعاتو بگیره و تو هیچکدوم از مراحل تنظیم و میکس و مستر و غیره کار آلبوم دخالت نداشته...

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 15:30
عاشق

آقای مازیار به عنوان یه خونواده خاصی میگم که درسته آلبوم مرتضی اونطور که میخواست نشده اما مته به خشخشاش گذاشتن منتقدا رو واقعا درک نمیکنم, همه میدونن که وقتی خواننده بالا سر کار نباشه خب همه چی خوب خوب پیش نمیره این دیگه هی تکرار کردن نداره
ضمنا خودتونم گفتید که مرتضی خودش دوست داشت آلبوم بده, مرتضی وقتی رو تخت بیمارستان بود مگه میدونست که میخواد از دنیا بره که به داداشش بگه و واسه آلبوم نظر بده و یا چه میدونم تعیین تکلیف کنه واسه کارای عقب موندش؟ مرتضی الان نیست, زحمت زیادیم کشیده واسه این آلبوم به نظر شما منتقدا واقعا این ارزشی نداره؟ به قول یکی از بچه ها مرتضی انقدر حساس بود رو کارش که اگه بود انقدر تراک تکراری میذاشت توو آلبوم؟ منتقدا کمی رعایت کنید لطفا بابا ما داغدیده ایم.

192.187.107.225
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 21:22
امین عصار

پسر نیست دختر خانمه:) وحداکثر سنش هم 12 ساله:) هر کس هم که با نظرش موافق نباشه از نظرش حتما باید اعدام بشه:)

194.127.20.115
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 22:16
فاطمه .ط

شما از اون مرحوم تعجب نکنین چون اگه مرتضی اصرار داشته به انتشار آلبوم براین اساس که فکر میکرده حالش خوب میشه وبرمیگرده وباقیه کارارو انجام بده .....اون بنده خدا فکرشو نمیکرده که قراره از اینجا بره والبومونیمه تموم بذاره .....بعدم اینطور که نبوده وصیت کنه یا بگه اگه من رفتم شما حتما" البوم منو منتشر کنید ........اصرار داشته برا انتشار البومش ولی باتصور اینکه برگرده وکارارو انجام بده.... اگه گله ای از آلبوم ونحوه ی انتشارش هست, به قول خودتون به مرتضی وارد نیست پس از مرتضی تعجب نکنین....خیلی از خواننده ها تو آلبومشون ترکای 2صدائه دارن حالا حالاهام که ترک قشنگیه .....اینقدر سخت نگیریم...

128.120.4.201
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 12:18
پوریا رحیمی

الان میاد ب خدا واگذارت میکنه هاااا :)))

244.126.23.112
جمعه 30 مرداد 1394 - 09:48
h m

کلا حرفی با شماها ندارم.علمی از موسیقی ندارید.

9.5.189.152
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 05:41

به نظرم آلبوم قشنگي بود ملودي هاي آرامش بخش وزيبايي داشت بايد اين رو درنظربگيريم مرتضي بادرد والبته باعشق اين هارو براي خانواده خاص خونده وحتي كارهاي اتودي كه ممكنه از نظر كيفيت خيلي بالا نباشه يعني تو استوديو حرفه اي خونده نشده هم براي خانواده خاص عزيزه اين رو بايد بدونيم خيلي كار سختي بوده تنظيم و...اين آلبوم رو بدون حضور خودش انجام دادن پس بهتره انصاف داشته باشيم به نظرم باعث افتخار موسيقي ايران هست كه خواننده هاي خوبي مثل محسن چاوشي،محسن يگانه،احسان خواجه اميري،علي لهراسبي،مرتضي پاشايي،محمد عليزاده،فرزادفرزين،مهدي يراحي،شهرام شكوهي،بابك جهانبخش،رضا صادقي،علي عبدالمالكي،مازيارفلاحي،بهنام صفوي،سيروان وزانيارخسروي و...داره ببخشيد اگه كسي جا افتاد همه عالين وتو سبك خودشون طرفدارا والبته مخالفين خودشون رو دارن كه اين طبيعيه چون سليقه ها ي مردم شبيه نيست به نظرم نبايد به عنوان اينكه طرفدار يه خواننده هستيم به بقيه بي احترامي كنيم يا بخواهيم نظرمون رو تحميل كنيم هر كس در انتخاب مختاره واجباري دو كار نيست فقط بهتره قبل از قضاوت در مورد يك اثربه شرايط توليد اون اثر فكركنيم ووقتي دو اثر شرايط متفاوت براي توليدداشته بهتره باهم مقايسه نشه درپايان من براي تمام خوانندگان عزيز سرزمينم آرزوي موفقيت دارم واميدوارم روح مرتضي عزيز قرين رحمت الهي باشه (البته من در بالا مرحوم ناصر عبداللهي رو فراموش كردم وهمينطور اميد حاجيلي كه واقعا يك سبك شادوقشنگي درموسيقي ايجاد كردهمچنين دوخواننده جوان كه به تازگي وارد عرصه هنر شدندسامان جليلي ومهدي احمدوندباز اگراسم كسي جاافتاددليل بر بي احترامي يا عدم محبوبيت ايشون نيست)بابت جنبه ي مالي آلبوم هم بهتره قضاوت نكنيم چون مطمئنا خانواده پاشايي كاري رو ميكنن كه يك خير معنوي هم براي مرتضي داشته باشه چون هرچي باشه خانوادش هستن وبيشتر ازهمه ي ما دوستش دارن وآرامشش براشون مهمه.لازم به ذكر خواننده هاي ذكر شده دربالاخوانندگان مجازدر حيطه ي پاپ هستند

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 08:54

عالی بود روحش شاد.ترک اسمش عشقه فوق العادست.اونایی که خوششون نمیاد مجبور نیستن گوش کنن.دوست داااااااارم تا ابد.جای خالیت این روزا احساس میشه کاش بودی...

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:50

قطعا اگه خودش بود صد برابر بهتر میشد این البوم همین الانشم از خیلی از البوم هایهه کسایی که البوم دادن امثال بهتره مخصوصا ترک یه لحظه دیوونه کنندس .مهرزاد امیر خانی حرف قشنگی زد ناتمومت از تموم خیلیا بهتره

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:50

اینایی که میگن کار ضعیف بود و خوب نبود رو نمیفهمم.یعنی واقعا انتظار داشتین با یک سری اتود کار معجزه کنن؟تا همینجاش هم عالیه و میشه ازش لذت برد...این اگه خود مرتضی بود بهتر میشد رو هم نمیفهمم یعنی تمام عوامل مرتضی رو قایم کردن تا نتونه خودش نظارت کنه روی آلبومش؟؟چرا یکم منطقی فکر نمی کنیم و فقط یاد گرفتیم ایراد بگیریم. بدون اینکه شرایط و داشته هارو بسنجیم...دست تمام عوامل این کار درد نکنه مطمئنن تمام تلاششون رو کردن و آلبوم واقعا خوبه...

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:52

سر صحبتم با خوانواده ی خاص ک خودمم جزوشونم دقت کنید صدای مصطفی پاشایی اول اهنگ حالا حالا
مصطفی تو صدای خوبی داری ولی مرتضی چیزه دیگه ای بود داداش سعی کن رو پایه خودت بلند شی

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 10:58

ببخشيد سوال داشتم ميخواستم بدونم اين آلبوم تيزر تبليغاتي داره يا نه

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:17

روحش شاد و يادش تا ابد گرامي...
بهتره كه "يكي هست" رو تنها آلبوم رسمي "مرتضي پاشايي" بدونيم و "گل بيتا" رو اولين آلبوم.
"اسمش عشقه" كار مرتضي پاشايي نبود
و يك نكته جهت ياد آوري دوستدارانش:
خواسته هاي مرتضي پاشايي، اون چيزي بود كه در زمان حياتش زندگيش، كارنامه هنريش، طرفدارهاش و... رو تشكيل ميداد. قطعه "ادعا" كه امروز توي آلبوم قرار گرفته، خواسته ي مرتضي پاشايي نبود و به گفته " مهرزاد اميرخاني " (چند ماه قبل) اعتقادي به تنظيم و پخش اين آهنگ نداشت. كه اگر داشت در زمان حياتش اين كار رو ميكرد.
پس مرتضي پاشايي رو همونجوري به خاطر بسپاريد كه خودش بود و خودش...

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:20

این یارو h m کیه ؟
میشه دیگه جواب هیشکیو ندی!!!؟ خیلی خوشت اوده برو گوش کن و حرف نزن !!
من هنوزم میگم بهترین خواننده ایران مرتضی هستش !!
ولی این البومش جای نقد داره ! مشکل البوم کیفیت صدای ضبط شده هست که فک کنم برا تست بود

جمعه 30 مرداد 1394 - 09:45
h m

شما میشه دخالت نکنی.من خودم طرفدار پاشایی هستم.نمیخاد عزیزم درس اخلاق بدی

209.17.168.245
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 12:02

روحت شاد مرتضی، جای خالیت بدجوری احساس میشه جای خالی که هیچ کس هیچ وقت نمیتونه پر کنه، حتما اگر خودت بودی کیفیت آلبوم خیلی بهتر از این بود اما همین که میتونیم باز هم صدای نازنین تو رو بشنویم خوبه، یه انتقاد هم از نحوه پخش آلبوم دارم. من هر چقدر گشتم نسخه دیجی پک رو پیدا نکردم، اگر قراره نسخه ولتی و دیجی پک باهم فرق داشته باشن باید توزیع طوری باشه که هر کسی بتونه اون نسخه ای رو که می خواد راحت پیدا کنه

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 12:36

بعضی از ترک ها که اصلا قابل گوش دادن نبود و ترک عاشقترین هم کپی ملودی آهنگ من محسن یگانه بود.

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:13
h m

هیس.درست انتقاد کن.

250.35.208.34
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 15:58
Reza A

اولا: ملودی ترک عاشقترین برای میلاد ترابی هست نه مرتضی پاشایی. دو: این ملودی شباهتی به آهنگ "من"محسن یگانه نداره.
اون ترک هایی هم که قابل گوش دادن نبود برای شما نبود
شما اول ببین طرفدار کی هستی بعد بیا در مورد کار یه خواننده صاحب سبک نظر بده
سامان جلیلی وقتی که البوم پرتگاه رو داد خودش رو کاراش نظارت داشت. حالا درسته که خواننده مورد علاقتون توانایی اینو نداشت که یه تنظیم هم تو البوم خودش داشته باشه اما نظارت که داشت.
عاشقترین کپی از اهنگ محسن یگانه نیست ، اگه میخواید بیشتر در مورد کپی بدونید برید اهنگ "عادت"شادمهر عقیلی رو گوش کنید بعد هم ترک دوم البوم خواننده مورد علاقتون (شعله دار).
تایید بشه لطفا.

157.207.141.248
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:34
اشکان عباسی

کپی ملودی من نیست.ترجیع بندش فرق داره. البته بقیه ی جاها شباهت زیادی داره به ملودی آهنگ من که البته تو گام پایین تر خونده شده.
ولی از لحاظ ترانه بهترین ترانه ی آلبومو داشت. یه سر و گردن بالاتر از ترانه های خود امیرخانی بود!

111.82.194.105
دوشنبه 2 شهریور 1394 - 15:50
یک کاربر سایت موسیقی ما

تو چی میگی آخه تویی که طرفداره جلیلی هستی باز چرا دم از تقلید میزنی .جلیلی کلا کپیه یگانه هستش بعد میگی این آهنگ مرتضی از محسن تقلید شده یکی همچین حرفی میزنه که خوانندش یه آدم خاص باشه نه ورژن جدیده یه نفر دیگه

167.97.103.213
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 12:54

به نظر من البوم خوبي بود.

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 08:53
bivajheh

اتفاقا دقیق کپی ملودی یگانست و فقط ترجیع بند ملودیش فرق میکنه که توی ذوق میزنه...و اتفاقا از ب خاطر داشتن متن بهتر از کار محسن قشنگتر شده...ما مشکلی نداریم ک ملودی یگانس ولی نباید انکار کرد...
فقط میخواین بگین نیست...حداقل آهنگ من یگانه رو گوش بدین...ب صورت تک آهنگ پخش شده...اونی هم ک شما گفتی راجع به کار سامان ربطی ب یگانه نداره...واقع بین باشین نه متعصب کور

46.161.193.194
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:27
Reza A

دوست عزیز جناب bivajheh
ملودی شباهت خیلی کمی به اهنگ "من" محسن یگانه داره اما ترجیع بند کلا تفاوت داره و تحریر های مرتضی هم با محسن فرق داره توی این آهنگ و شباهتی به کار محسن یگانه نداره. و منظورم از حرفی که درباره سامان زدم این بوده که اگه میخواید معنی کپی از روی ملودی رو بفهمید ، ترک شعله دار رو گوش کنیدتا بفهمید به چه ملودی میگن کپی!

114.7.237.207
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 13:54

یکی هست که اسمش عشقه...

مرتضی خستم از شنیدن انتقاد های الکی وخسته ترم از جواب دادن به انتقادا...تو چی؟؟کاش دنیا وادماش مهربون تر شن...درک کنن یا اگه نمی تونن سکوت کنن یا اگه اینم نمیتونن مهربون انتقاد کنن...اهای مردم مهربون انتقاد کنید از مردی که دیگه نیست...خداااا مٌرده ها نمیتونن آه بکشن؟؟آه مُرده ها عرشتو نمیلرزونه؟؟
روحت شاد فقط همین...

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 17:18
نگین

دقیقا" خییییییلی خوب نوشتی اصلا" گل گفتی ...
واااای خدایا ...
اره کاش دنیا و ادماش مهربون تر شن ...سکوت خیلی بهتره ولی اگر هم انتقاد میشه محترمانه بشه ...
روح مرتضی ایشالا شاد باشه ....

24.244.22.51
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:30

آلبوم خوبی هست ... روحش شاد
همه ی طرفدارات دوست دارند

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:32

اخ اخ اخ مرتضى چقد زود رفتى چقد حيفت بود حيف اون همه استعداد و احساس اگه خودت بودى البومت هم يه چيز ديگه ميشد خدايا خودت مواظب هنرمندامون باش هيچكدومشون رو زود از ما نگير ما ديگه طاقت نداريم

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 16:03

ملودی ها ضعیف ؛ تنظیم ها ضعیف ؛ ترانه های پوچ ؛؛؛ من موندم اینهمه وقتی کار قوی تو دنیا هست مردم چرا از کار ضعیف استقبال میکنن ؛؛ افرادی که حداقل ترین اموزش موسیقی داشته باشن سطح این خواننده ها براشون خنده دار میشه ،، ( امیدوارم نظرم توهین به کسی نشه ) فقط کمی فکر کنید از روی تعصب رای ندید .
روحشون شاد

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 14:31
Reza A

اصلا شما میدونی ملودی چی هست؟
ترانه چی هست؟
وقتی یه وکال نهایی نباشه روی میکس و مستر و تنظیم تاثیر میذاره ، میدونید دیگه؟
در مورد ملودی ها بگم که منتقدین از ملودی های مرتضی انتقاد نکردن بلکه از بعضی تنظیمای ضعیف انتقاد کردن که اونم به خاطر وکال ها و نبودن مرتضی بود ، پس مرتضی کارشو درست انجام داد و اگه تو البوم تنظیم هم داشت کار ها خیلی بهتر می شد چون موقع ساخت اون ملودی های زیبا قطعا به تنظیم و ساز بندی هم فکر کرده بود.
ملودی ها متفاوت و پر از خلاقیت بود و حس جدیدیو به شنونده منتقل می کرد.
ترانه ها:اگه دقت کنید متوجه میشید که اکثر ترک ها ترنس بود و رسالت کار های ترنس چیز دیگه ای هست و تو این کارا ترانه ها زیاد مهم نیست که با این حال باز هم ترانه ها خوب بودن ، ترانه "عاشقرین" رو هم حتما گوش نکردید...
افرادی که بالاترین سطح موسیقی ایران هم هستن (استاد انوشیروان روحانی) از کار مرتضی تعریف میکنن.
پس لازم نیست شما بدون تحقیق در مورد چیزی نظر بدید و بخواید کار یه خواننده ی بزرگ رو زیر سوال ببرید.
تایید بشه لطفا.

190.72.182.34
جمعه 30 مرداد 1394 - 15:48
طرفدار مرتضی

ببخشید ولی شما همه جور توهینی داری میکنی بعد میگی قصدم توهین نیست
اگه یکم فکر کنی میبینی آلبوم در سطح خودش خیلی خوبه با اینکه مرتضی هیچ نظارتی روش نداشته و با درد شدید خونده
فقط یکم فکر کن

51.223.122.123
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 16:17

آدما بخاطر پول دست به چه کارهایی نمزنن
بعد کجا بطور رسمی گفتن منافع کار به امور خیریه هست؟

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 02:30
ط پارسا

سلام در برنامه ي سال تحويل احسان عليخاني بهارنارنج جناب آقاي ناصر پاشايي اين موضوع را عنوان كردند90

75.31.30.153
n
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 16:37

دوستان شما که خرده میگیرید به آلبوم به خاطر کیفیتش حق دارید ولی لطفا یاد ظاهر زرد شده این مرحوم بیفتید که با اون حال دغدغه آلبومو داشت.... صداش احساس میکنم یکم تغییر کرده، خب بنده خدا مریض بود... و فقط عشقی ک به طرفداراش داشت باعث ادامه دادنش شو واسمش عشقه واقعا.... کار ها وکال بودن و دوباره مرتضی نبوده که از نظر صدا تنظیمش کنه..... واقعا حیف شد... حیف.... خدا بیامرزتش... لطفا زیاد انتقاد نکنید کار ها یه وکال بودن احتمالا این دلیل طولانی شدن پخش آلبومه.... یه فاتحه بخونید براش

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 17:08

کار به کیفیت آلبوم ندارم (چون اکثر کارها ضبط نهایی نبوده و مدیریت درستی روی جمع کردن آلبوم نبوده نباید انتظار شگفتی داشت) ولی برای کسایی که با این صدا خاطره دارن شنیدن یه تیکه کوچولو ملودی هم غنیمته چون دیگه هیچوقت نیست...

اما از همه اینا بگذریم روحیه مرحوم پاشایی برام الگو شده
روحت شاد باشه مرد
حیف

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 17:19

تبریک به همهی هوادارانشو البته خودش
روحش شاد یادش گرامی
هنوز گوش ندادم بش فقط امیدوارم البومش خوب باشه چون اگ خوب نباشه دیگر مرتضی نیس که جبرانش کنه
در کل ازدوستان خواهش میکنم دیگ انتقداشونو تو این صفحه نذارن چون کار خوبی نمیتونه باشه.انتقادارو تودل خودتون نگه دارین ایشون نمیتونن صداتونوبشنون و انتقاداتونو روی این صفحه ببینن.

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 18:41

آن دفتری که می گفتن همراه آلبوم منتشر میشه هم منتشر شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من ندیدم آخه .

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 18:53

چه عیبی داره ازمحسن یگانه کپی کنه؟دوست بودن باهم....بعد شم کا ش چندتا تراک میدادن یگانه تنظيم میکرد چون هم سبکن ویگانه کارشوبلده

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 18:56

خوب یا بد لطفا فقط گوش کنیدو به جای انتقادای تیز براش فاتحه بخونید...الان مرتضی به ارامش نیاز داره....من دارم البومو همین الان گوش میدم...و فقط گوش میدم...

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 20:14

اينطور كه من ميبينم آلبوم مرتضي به احتمال 80% بهترين آلبوم بشه ايولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:17
میلاد میلاد

مترت چیه که میگی بهترین آلبومه؟؟؟؟؟؟
آلبومی که فقط واسه سودجویی و بحث مالیش بیرون اومدخه چجوری انتظار داری بهترین آلبوم شه؟؟؟؟؟؟

125.42.101.240
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:10
h m

میلاد به کار گوش کن و به چیزای دیگه کار نداشته باش.

251.204.147.9
سه شنبه 27 مرداد 1394 - 21:35

آلبومی که صاحبش بالا سرش نباشه معلومه چیز جالبی نمیشه
ترکای تکراری،ریمیکس کردن یه آهنگ و گذاشتنش تو آلبوم
چیز خاصی نداشت
اگه فوت نمی شد میتونست حرفی برای گفتن داشته باشه ولی یهو همه چی خراب شد و یه سری که فقط دنبال سود خودشون بودن اومد بالاسر آلبوم و این شد نتیجش

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 22:30

طرفدار مرحوم پاشایی نبودم و نیستم،
ولی به خاطر بحثایی که تو این چند ماه پیرامونش شد،شاید از هر البوم دیگه ای
مشتاق تر بودم که بخرمش
جدای از نظر یه عده که درک نمیکنن خواننده بالا کار نبوده
و یه عده که از روی احساس و کج فهمی میگفتن این آلبوم موسیقی ایران
رو تکون میده و....
آلبوم نسبتا خوبی بود (جدای از پنجتا ترک آخر)ولی از ترک پنج یا شیش به بعد
يه افتی حس کردم.
ترک یکش رو که شیش و هشتی بود بیشتر از بقیه ترک ها دوست داشتم
خدایش بيامرزاد.
شاید اگه بود خودش شخصا دهن بعضی از این طرفدار نماهاشو میبست.

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 22:31

ترک « اسمش عشقه» با ارنجمنت آقای معین راهبر بسیار زیباست و شکوه و معنویت عشق را تداعی میکنه درست به مانند حسی که ما نسبت به مرتضی داریم.
ترک زیبای دو صدایی «حالا حالا ها» با دایالوگی بسیار پر مفهوم در آن که ما بین دو برادر جاریست بسیار متاثر کننده است. تشکر از آقای مصطفی پاشایی و توفیق بیشتر ایشان در آینده.
ترک روز برفی ماکت است . اجرای فاینال مرتضی همان در کنار گلزار است که بسیار بسیار زیبا است. اما بازاین هم قشنگ است.
این آلبوم را ما قدردانی میکنیم میدانیم که ساختش را مرتضی با همه درد و رنج بسیار به عشق ملت ایران شروع کرد و در نهایت با تراژدی مرگ غمبارش ناتمام بر دوش دوستانش به امانت برجای گذاشت. و آنان با کار شبانه روزی این یادگاری با ارزش را به ما رساندند٬ که اینهمه٬ اسمش عشقه!

لطفاً آلبوم را با وسیله ای که به بلندگو وصل است گوش کنید تا مشکل صدا نداشته باشید.

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 23:07

بچه ها من خسته ام خیلی خسته باشه آلبوم بده باشه خوبه باشه آخه اصلا دیگه چه فرقی میکنه
وقتی کنسرتی نیست وقتی فعالیتی ادامه نداره دیگه چه فرقی داره قضاوت و مقایسه و رقابت مسخره، اون رفته و ما اینجا...
پاشو برام قصه بگو میخوام منم بخوابم نفس بکش نفس بکش پاشو نده عذابم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 00:32

♥ یکی از 3 آلبــــــــــوم “پر فروش و زیبای” تاریخ موزیک ایــــــــــــــــــــران

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:41
تی آر تی

مبالغه نکنید دیگه...

174.227.28.149
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 02:06

امپراطور موسیقی ایران فقط و فقط مهدی یراحی. با احترام به مرحوم پاشایی ولی امپراطور فقط مهدی یراحی.تاکید میکنم فقط مهدی یراحی.تا باشد کمتر تقلید و حسادت کنید

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 14:21
h m

کمتر نظر بیخودی بدبد

114.207.30.192
یکشنبه 1 شهریور 1394 - 03:55
حجت حیدری

کاملا درسته
دوستان لقب مهدی ما رو ندزدن لطفا

136.134.118.132
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 02:33

میخواستم بدونم که ریمیکس نبض احساس که توی آوای انتظار همراه اول اومده توی آلبوم نیست!
از کجا میشه پیداش کرد؟؟

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:57
Reza A

توی دیجی پک هست. ریمیکس ستایش و نبض احساس

63.109.66.143
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 03:14

آقا هرمز درست مي فرمايند من اول آلبوم را درماشين وشلوغي خيابان شنيدم كه اولش انگار صدا واضح نبود ولي وقتي در خانه آلبوم را شنيدم ديدم واقعا ملودي هاي زيبايي داره ترك حس جديدكه واقعا يك كار پرهيجان وباكيفيتي هست ترك اسمش عشقه ملودي وترانه ي بسيار زيبايي داشت ترك عاشق ترينم خيلي قشنگ بود اين كه ريتم آهنگ آروم وتند ميشه خيلي خوبه ترك وقتي دلم عاشقته هم باز ملودي زيبايي داشت ترك هم نفس واقعا ملوديش از ثانيه٤٦زيباست(مگه نمي دوني درگير عاشقيم)ترك خجالتي اون قسمتي كه مي گه من به تو دلخوشم قشنگه ترك حالاحالاها روخود آقا مصطفي گفتن كه مرتضي خيلي دوستش داشته وواقعا خيلي خوبه حيف بود اين آهنگ به اين خوبي رو خانواده خاص گوش ندن تنها راهي هم كه براي تكميلش بوده اينه كه يكي كاملش مي كرد چه كسي بهتر از برادرمرتضي؟آهنگ ادعا بااين كه تكراري بود ولي قسمت اولش كه خود مرتضي صحبت مي كنه جالبه اون قسمت كه ميگه صدام كه سر به آسمون كشيد دل هاي عاشقو به اين جنون كشيد انگار باخانواده خاص حرف مي زنه ترك يه لحظه بااين كه معلومه اتوده ولي حسش زيباست قبل از قضاوت كمي بيشتر بررسي كنيم شرايط را بسنجيم ببينيم در چه شرايطي آلبوم تهيه شده عوامل آلبوم سعي داشتند آخرين يادگاري ها به دست خانواده ي خاص برسه ومطمئنا شرايط چون خود مرتضي نبوده براشون سخت بوده خواهشا زود قضاوت نكنيم در رابطه باتركي كه مي فرماييد شبيه محسن يگانه هست زياد پيش مياد وقتي دو خواننده هم سبك هستن كاراشون تا حدودي مشابه باشه درضمن خود خواننده ها باهم مشكلي ندارن ودوستن محسن يگانه ومحسن چاوشي و...دوستاي مرتضي بودنداون وقت ما طرفداراشون به هم بي احترامي مي كنيم ودل هم رو مي رنجونيم باور كنيد دنيا ارزش نداره خوددانيد!

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 13:44
فاطمه .ط

چقدر فکرتون شبیه فکره منه!!!!!! به خدا داشتم کامنت شما رو میخوندم انگار یکی اومده تو ذهن من حرفامو ورداشته نوشته ........حالاحالاها خیلی آهنگ قشنگ وخاصیه دلشون نیومده پخش نشه به همین خاطر مصطفی ترجیح داده کاملش کنه که مرسی ازش کار درستی کرده ....دقیقا"منم به ادعا اینجوری نیگا کردم با این دیدگاه که داره با خونواده ی همیشه خاصش حرف میزنه ...آخه قبلترام که مهرزاد امیرخانی گفت این آهنگو که ساخته گفتم یه چیزی باشه که درباره ی خودت با هوادارات حرف بزنی ....این آهنگ واقعا"حس عجیبی داره یه جور پیوند مرتضی با هواداراشه....از وقتی که صداش سر به آسمون کشید دلای عاشقو به این جنون کشید.......این حقیقتیه که بین مرتضی وخانواده ی خاص برقراره ....ولی متاسفانه خیلیا اینو درک نمیکنن واین حسه عشق رو مرده پرستی خطاب میکنن.....

121.66.4.5
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 09:14

من كه از اكثر اهنگا خوشم اومد مخصوصا اشكام جاريه عزيزانى كه ايرادهاى مغرضانه ميگيرن فكر ميكنين اگه خودتون خداى نكرده به همين بيمارى مبتلا ميشدين از روى تخت ميتونسنين بلند شين؟ ميتونسنين رو پاتون وايسين؟ تا حالا يه بيمارى رو كه در حال شيمى درمانيه از نزديك ديدين اونم به اين درجه از وخامت؟ كمى منصف باشين. خيلى مرد بودى مرتضى به خدا با اون جثه ظريفت ما كه تا ابد فراموشت نميكنيم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 11:07

دوستان بس کنین دیگه اینجاهم طرفدارای یگانه دست از سرمون نمیکشن
اقا قبول یگانه بهترینه البته تو بدترینا
مرتضی از یگانه تقلید کرده
خب یگانه هم بارها از شادمهر تقلید کرده
منم مصاحبه اقای بحرینی رو خوندم که حرفای عجیب غریبی زده بود گفته بود شادمهر از یگانه و عسکری تقلیدمیکنه و این جور حرفا فقط علیه شادمهر حرف زده بود و سعی کرده بود یگانه رو ببره تو ردیف شادمهر خخخخخخ زهی خیال باطل
صدای یگانه شاده و اصلا شش دونگ نیس به درد مهدکودک میخوره صداش
بازم تبریک به مرتضی روحش شاد

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 17:27
amirsa

عاشق
باز تو جوک گفتی:)))
صدای یگانه به درد مهدکودک میخوره؟چی زدی خانومی؟یگانه خودش گفته به عشق شادمهر خواننده شدم و فقط خیالی نیست شادمهرو بازخونی کزده بعدش دیگه کجا از شادمهر تقلید کرده؟اگه یگانه از شادمهر تقلید کرده باشه پاشاییم تقلید کرده!
یگانه بهترینه تو بدترینا!!!واقعا؟؟؟جوک قشنگی گفتی حالا دیگه برو خونت!شما فرق رگه رو با پاپ تشخیص نمیدی اونوقت میای درباره ی یگانه حرف میزنی؟خیلی باحالی!

79.131.183.75
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 17:31
amirsa

خانوم عاشق شما فقط داری بااینکارات مرتضی رو تخریب میکنی!بااین حرفات نه چیزی از یگانه کم میشه نه از کس دیگه!در ضمن شما که میگی یگانه بدترینه همین بدترین الان اسمش تو تالار مشاهیر نوکیاس‌بعنوان تنها ایرانی!
پس کمتر جوک بگو لطفا!

7.169.102.145
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 19:40
عاشق

امیرسا جان یکی دیگه رو با من اشتباه گرفتی. ایشون یه عاشق هستن من عاشق هستم داداشی
ضمنا تو هنوز بحث رگه رو ول نکردی؟ بابا اون بحث که بسته شد...برو پیج قبلی میبینی

31.58.100.155
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 19:44
عاشق

ضمنا من هرگز هیچ خواننده ای رو با با خواننده دیگه مقایسه نمیکنم چون هر کس به هرجایی رسیده واسش زحمت کشیده و زحمتش ارزش داره مرتضی همه خواننده ها رو دوست داشت راجع به هیچکسم هیچوقت بد صحبت نکرد ما هم میتونیم مث اون باشیم.

108.222.75.36
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 10:57
amirsa

عاشق
معذرت میخام واقعا درست میگی من اشتباه گرفتم!فک کنم این یکی طرفدار بنیامینه!

80.4.49.161
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:28
عاشق

خواهش میکنم...پیش میاد

55.27.70.103
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:41

البوم فوق العاده بی کیفیت بود و به لحاض موسیقایی اصلا در سطحی که اون مرحوم کار میکردن هم نبودالبته منظورم از سطح نقطه خاصی نیست منظور سطح انتظار هوادارشون هست فقط میشه گفت دوستان دور هم جمع شدن که ی پولی در بیارن و از این قربانی کبابی هم گیرشون بیاد... که میشه گفت بسیار کار کثیفی کردن ...حتی نو پا ترین افراد موسیقی میتونن این رو تشخیص بدن که بغیر از کار اسمش عشقه اون هم نیم بند تمام کار های غیر تکراری پروژهای بودن که احتمالا توسط این خواننده برای دیگران ساخته شده واقعا بسیار کار کثیفی کردن این افراد چون مسلما این خواننده تمایل به چنین کاری رو نداشته....

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 15:55

آلبوم عالی بود ملودی هاش خیلی خوب بودن البته قبول دارم که تنظیم ها درحداین آلبوم نبودن ولی درکل خوب بود دلم میخواد به کسایی که هرچی دلشون میخواد به مرتضی جون میگن بگم لطفاشرایط خاصی که مرتضی داشت ودر نظر بگیرین به جای این حرفایه فاتحه براشادی روحش بفرستین روحش شاد ویادش گرامی درضمن نظرایی که مربوط به محسن یگانس رو تو سایت هایی که آهنگ های ایشون قرار داره بذارین نه اینجا

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 17:58

دقت کردین موسیقی ما آدمو میکشه تا یه کامنتو تایید کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 18:42

وای به حال موسیقی ای که البوم بی کیفیت و ضعیفی مثل اسمش عشقه در صدر بهترین ها باشه.
موسیقی ما هر چی می نویسم جدیدا تایید نمی کنی, چته؟!!!
دوست نداری انتقاد بشه از البوم؟

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 00:40
عاشق

عههههه واقعا اسمش عشقه توو صدره؟ مررررسی از خبرت....
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

50.16.65.216
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:54
نگین

واوووووووو ... البوم اسمش عشقه تو صدره .... چقدر عالی ...
هوراااا البوم مثل همه کارای مرتضی تو صدره ... مرتضی البومت لایک داره به خدا .... یعنی عالیه عالی ...

167.104.67.70
چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:19

اولا اینکه من مرد هستم دوما کسی مث یگانه ک فقط میاد ازهمه انتقاد مسکنه حقشه که انقد بسرفت کنه
سوما خودم هم اهنگسازمو از خیلیا بیشتر موسیقی رو میقهمم
در کل اینجاصفحه مرتضی ست از یگانه کسی یادنکرده که شما میاین ب زور تحمیلش میکنین

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 21:35

سلام عذر ميخام اگه تو اين پيج اين خبرو ميدم چون ميدونستم همه ميخونن گفتم خبر بدم..........

خبر خبر خبر خبر خبر خبر به هوادارهاي وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي:

بانک ورزش – سه دروازه بان برای تیم ستارگان ایران برای بازی در برابر ستارگان فوتبال جهان انتخاب شدند.

به گزارش بانک ورزش، احمد رضا عابدزاده، هادی طباطبایی و علی عبدالمالکی از خوانندگان کشورمان از دروازه تیم ستارگان ایران محافظت خواهند کرد.

وحید هاشمیان هم که کلاس‌های پیشرفته مربیگری را در آلمان سپری می‌کند اعلام کرده اگر مشکل خاصی برایش رخ ندهد، برای این بازی خیریه به تهران سفر خواهد کرد.

همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در ضیافت پس از بازی پیراهن بازیکنان تیم ستارگان جهان امضا شود تا صرف امور خیریه شود..............

وسعت صدا جزء سه دروازبان تيم ستارگان.................

خيلي خوشحالم............. هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 00:39

دوستان خونواده خاص...ببخشید یه سوال دارم...
یه چیزی تحت عنوان دمو از این آلبوم قبلا پخش شده بود...دوتا آهنگش خیلی نظرمو جلب کردن اما تو آلبوم نبودن...
یکیش میگفت:"چشات با چشام حرفی نداره...تو شهر دلم پا نمیذاره...کنار منی انگاری اجباره..."
اون یکی هم میگفت:"یه عمره حسرتام فقط یکم محبته...یه عمره بودنت کنار من یه عادته..."
کسی از این دوتا آهنگ خبر نداره؟؟؟

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:31
سبا

منم خبر ندارم:(این دو تا آهنگ واقعا قشنگ بودن... احتمالا ناقص بودن و داداش مرتضی کامل نخوندتشون

77.16.175.55
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 13:52
Reza A

قرار بود بعد از البوم چند تک ترک به طور رسمی منتشر بشه ، احتمالا این آهنگا هم بین اونا باشه.

173.95.98.86
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:27

اگه داداش مرتضی خودش بود ، جوری این آلبوم رو درست میکرد ، که دهن اون یه عده ی کمی هم که دارن انتقاد میکنن ، کاملا بسته میشد ...

امپراطور کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا بسه دوری ...

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:29

یه عالم قصه تو صدای بی صدا ... صدای بی صدا ...

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 11:44

صدات انقد قشنگه وبا احساس واسمونیه مرتضی جونم که حتی اگه تنظیمهاهم عالی نباشن آلبومت معرکه میشه
خسته نباشی امپراطور آلبومت مثل همیشه ب دل میشینه خیلی قشنگ بود
اگه خودت بودی چی میشد
دلمونوشادکردی خداروحتو شادکنه
کولاک میکنه آلبومت کولاک

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 15:06
نگین

لاااااااااایک
واقعا البوم خیییییییییلی عالی بود ... ترمه جون اره تو راست میگی این البوم خیلی خیلی به دل میشینه مثل همه کارای قشنگ مرتضی ... صدای اسمونی مرتضی دوباره به گوش میرسه ...خیلی خوبه که یادگاریت به دستمون رسید ... هر چند داغ نبودت داره ما رو میسوزونه ولی به قول ترمه جون دل ما رو شاد کردی ایشالا روحت شاد باشه ... روحت در ارامش ابدی مرتضای اسمونی ...

194.37.94.16
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 14:28

فقط میتونم
بگم کاش خودت بودی مرتضی
تا آلبومی که اون همه واست مهم بودو با سلیقه ی خودت منتشر میکردی....
آلبومه بدی نشده ولی مطمئنم خودت بودی یه چیزه دیگه بود

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:36

باور این ک آلبوم آخره... خیلی خیلی سخته.. سخت و آزاردهنده.. کاش بیشتر پیشمون میموند..
روحش شاد..
لطفا منصفانه نظر بدین راجع ب وکال!! همه ی ما شفافیت صدای مرتضی رو دیدیم و میدونیم ک اگه خودش بود وکال ها کیفیتشون خیلی بالاتر از این بوده.. هم از نظر کیفی هم از نظر فنی..
راجع ب تنظیم هم ک اگه خودش بود.. خیلی عالیتر از این میشد.. ولی بازم با تشکر از همه تنظیم کننده ها و تلاششون..
این آلبوم بی نهایت باارزشه چون آخرین اثریه ک ازش میشنویم..
اسمت عـــــــشـــقه!!
دوستت داریم تا ابد :)

جمعه 30 مرداد 1394 - 21:13
هلیا

دقیقا حق با توئه
دیگه همه حرفا رو زدی بهار جان
زنده باد مرتضی پاشایی تا ابد

195.210.24.38
h m
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 16:55

من میخاستم بگم.نظرات ما رو سانسور میکنه.و همه رو نمیذاره.ولی بعضی ها که انتقاد میکنن.یک بار درست البوم رو گوش نکردن.ایراد بی مورد معنی نداره.الان پر فروش ترین البومه.شوخی که نیست.شماها با این کارتون.شخصیت خواننده مورد علاقتون رو پایین میارید.والا اینا پولشونو میگیرن شما دعوا میکنید.سایت بچاپ

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 17:58

شبیه بغض وبارون / اشکام می ریزه توی خیابون / حال و روزم مثل مجنون / یخ زده دستام مثل زمستووووون ... ♥ ♥ ♥ داداش مرتضی ، امپراطور پاپ ایران ، دوستت داریم تاااااااااااااااااااااااا ابـــــــــــــــــــــــد♥ ♥ ♥ 

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 21:32
نگین

چقدر خوب گفتی سبا جون ... ما مرتضی رو دوسش داریم تا ااااااابد و به یادشیم تا ااااااابد ....
همیشه میمونه اسمش عشقه ....
اگه ما خونواده خاص مرتضی رو دوس داریم اسمش عشقه ....
تنهاش نمیزاریم اسمش عشقه ....
همیشه کنارمونه اخه اسمش عشقه ....
مرتضی روحت شاد و یادت گرامی .......

162.147.120.26
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 18:37

♥♥♥♥داداش مرتضی صدات و یادت تاااااااا ابـــــــــــد تو قلب تک تک هوادارات می مونه ...♥♥♥♥

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 19:10

مرتضی من عاشقتم ..عاشق صدات که از بهشت اومد و مارو دوباره اروم کرد ...کاش بودی

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 19:28

واقعا خدا رحمتش کنه.
آلبوم عالی بود به دلم خیلی میشینه.

پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 20:24

♥♥♥♥به امید اینکه باز بتونیم ببینیمت مرتضی عزیز ... دوستت داریم تاااااااااااااااا ابـــــــــــــــــــــــــد♥♥♥♥

جمعه 30 مرداد 1394 - 14:02
عاشق

حتما میبینیمش سبا جون. ایمان داشته باش به حرفت
مرتضی دوستت داریم تا ابد...

20.163.208.188
پنجشنبه 29 مرداد 1394 - 22:09

خب خدا رو شکر البوم اومد و واقعا انگار از بهشت اومد و خودش ی جواب دندون شکن بود ب حرفا خیلیا و این مطلبی ک من میخوام بگمم جواب خیلی از شماهاس و لطفا این کامنتو تایید کنید
این البوم اومد و ب نظر من و خیلی از افراد دیگه ک عالی بود از همه نظر و اینو میشه از تعداد دان و پلی شدن و تعداد فروشش فهمید
قطعا کسایی ک همیشه با مرتضی پاشایی مخالف بودن و فقط نمیدونم پس چرا میان سایتا مربوط ب مرتضی پاشایی با این نظر منم ب همین علت مخالفت میکنن ک واقعا نمیشه چیزی گفت چون قصدشون معلومه ک چیه و حتی اگه کل دنیا هم بگن خوبه باز با مخالفت این افراد رو ب رو میشه ک من با این افراد کاری ندارم
خب شاید ب نظر خیلیاتونم کیفیت این البوم پایین باشه ک دارید میگید یکی هست بهتر بود از این اما بهتره ب این نکته توجه کنید ک مرتضی پاشایی زمانی ک در قید حیات بودن البوم یکی هست رو بیرون دادن و شاید ی اهنگ و چند بار خوندن تا ب کیفیت دلخواه برسه اما متاسفانه در زمان اسمش عشقه حضور نداشتن و این قطعات ماکت هایی بودن ک تیم تهیه کننده البوم با زحمت بسیار تونستن راست و ریستشون کنن و واقعا جا تشکر داره و با این حساب و در این شرایط این کیفیت خیلیم عالیه
و قطعات البومم ک جا بحث نداره و جدا از احساس و اگه منطقی فکر کنیم میبینیم ک بسیار عالین و در سطح بالایی قرار دارن
و من انتشار موفقیت امیز این البوم رو ب مرتضی عزیز تبریک میگم و زنده باد مرتضی پاشایی تا ابد کارت مثل همیشه عالی بود و جای هیچ بحث و حرفی نذاشت

جمعه 30 مرداد 1394 - 13:59
عاشق

لاااااااااااااایک به همه حرفات
دقیقا حرف دل منو زدی...هر کی که خوشش نمیاد میتونه گوش نکنه...هر کی ام که از حرفای خونواده خاص ناراحته یه لیوان آب خنک بخوره راحت شه... به اندازه کافی توو این مدت انتقاد کردن

98.180.173.127
جمعه 30 مرداد 1394 - 02:09

دوستان عزیز فاتحه ی آقای پاشایی رو نه ! فاتحه ی موسیقی ایران رو بخونیم ....... دلایلش رو هم افراد خیلی اندکی میدونن ،؛ هرچند همه کارشناس و استاد موسیقی هستین با این نظرات

شنبه 31 مرداد 1394 - 00:44
طرفدار امپراطور

بهترین خواننده اونیکه رو اهنگ ترانه بگه اینو همه میگن اهل موسیقیا اینو میگن مرتضی بخاطر این یه دلیلم شده بهترینه.پس لطف کنید درست حرف بزنید

108.115.235.32
شنبه 31 مرداد 1394 - 13:50
بهناز

معلومه که باید فاتحه ی موسیقی ایران رو بعد از مرتضی بخونیم یعنی فاتحه ی هر دوشونو باید باهم خوند...چون مرتضی داشت خلاقیت هاشو بروز میداد. داشت اتفاقات تازه ای تو موسیقی ایران راه مینداخت از همین آلبومش معلومه.بعد از مرتضی برای موسیقی ایران باید فاتحه خوند .حالا شایدم خدا خواست و یکی بیاد که مثه مرتضی با استعداد باشه .کسی چه میدونه...

112.105.20.152
یکشنبه 1 شهریور 1394 - 15:25
ریحانه ♥بنیامینی♥

خانوم بهناز مواظب حرف زدنتون باشین!!!
مگه فقط مرتضی تو این مملکت خواننده بود؟؟؟
با این طرز حرف زدن شما یعنی خواننده های دیگری مثل بنیامین محسن یگانه خواجه امیری شادمهر و خیلیای دیگه باید برن بمیرن دیگه؟؟؟!!!
اقای پاشایی هم خواننده خوبی بودند ولی نصف سابقه فعالیتای موسیقیایی بنیامین یا یگانه یا احسان رو ندارن!!!
خیلی از طرفداراشونم بعد فوتشون طرفدارش شدن!!
واقعا متاسفام براتون...قرار نیست شما طرفدارای پاشایی به خاطر اینکه هنرمندتون فوت شده هر چی دلتون خواست به بقیه بگین! همین هنرمندای دیگه اگه نبودن پاشایی معروف نمیشد...چون همینا بودن که وقتی بیمار شد هواشو داشتن و میرفتن کنسرتاش!
شما هوادارای پاشایی واقعا دیگه دارین سو استفاده میکنین
متاسفام واقعا

222.194.167.129
دوشنبه 2 شهریور 1394 - 15:21
امیرعلی

طرفدار مرتضی عزیز ؛ منظورم این البوم و این خواننده نیس ؛ منظورم کل اثر های خواننده های الانه ؛ چرا از جانب کسی میایید حرف میزنید ؛ هیچ جای دنیا رو اهنگ شعر نمیگن چون محتوای شعر از بین میره ؛ و ترانه سرا مجبوره هر قافیه ای رو بندازه تو چارچوب اهنگ ؛ ملودی سازی بسیار ضعیف تر از اهنگسازی هس ؛ اهنگسازی سواد میخاد ؛ دلیل علاقه مردم قدرت این خوانندها نیس ؛ ضعف شنوایی مردم هست ؛؛ از جانب اهالی موسیقی حرف نزنید بتهوون و جان لنون تایید کردن ایشونو ؟ هنرمند به امثال حسین علیزاده میگن که دکترای افتخاری موسیقی رو از فرانسه رد میکنه , نه اینها ک هیچ ربطی به موسیقی ندارن ؛؛؛؛ زمان قضاوت خواهد کرد در مورد همه چی

189.103.50.176
پنجشنبه 24 دی 1394 - 12:04
سميه

اول از همه اقا امير علي همه مردم ضعف شنوايي دارن فقط شما نداري نه بابا خوش به حالللللت كو توروخدا چيكار كردي ضعف شنوايي نداري؟؟؟؟؟ كه رو البوم مرتضي عيب ميذاري تو اين وسط عاقلي اي خاك بر سر ما كه تو عاقلموني بعدم ريحانه خانم خودتون ميدونين كه مرتضي بيشتر از اين خواننده هايي كه شما ميگي طرفدار داشت فرضا يك سوم فعاليت هاي محسن يگانه و بنيامينو نكرده باشه اصلا بيست و پنج صدم مگه محبوبيت به ميزان فعاليته صدا ا همه مهم تره احساس از همه مهم تره كه مرتضي صدا و احساسش اصلا با اين خواننده هايي كه شما ميگي قابل مقايسه نيست از بس عااااااااااليه و فوق العادس اگه موسيقي بدون مرتضي باشه ديگه ميخوام نباشه الانم فقط به اميد مهدي احمدوند به موسيقي گوش ميدم دمش گرم

37.255.49.239
جمعه 30 مرداد 1394 - 11:43

خسته نباشيد به برادر مرتضي جان
كار سختي بود جمع كردن آلبوم
دوستان اينقدر نا مهربوني نكنن
نمي دونم چرا بعضيها خودوشونو به مرتضي از خونواده ش نزديك تر مي دونن!!!!
آلبوم خوبي بود،آهنگا به دل نشست
فقط يه سوال نسخه اي كه من خريدم 11 تاترك داره،در حالي كه 15 تا ترك؟!!!!

جمعه 30 مرداد 1394 - 13:52

اقای عشق هزاران افسوس که البوم در نبودت امد .روحت شادمرتضی عزیز

جمعه 30 مرداد 1394 - 20:07
ریحانه ♥بنیامینی♥

با همه ی احترامی که برای روح بزرگ اقای پاشایی قائلم ولی باید بگم آقای عشق لقب بنیامین هستش!
ایشون اقای خاص هستن...
لطفا از لقب خودشون استفاده کنین...

101.108.157.144
یکشنبه 1 شهریور 1394 - 15:18
سامان

ریحانه خانوم راست میگن
اقای عشق لقب بنیامینه
لطفا از این لقب برای کس دیگری استفاده نکنین!!!

140.244.228.190
جمعه 30 مرداد 1394 - 14:16

بهترين آلبومي كه در تموم عمرم شنيدم و مطمئنم رو دستش برا دل من نمياد
مرتضا هميشه اينجايي...تو قلب هواداراي بيشمارت

جمعه 30 مرداد 1394 - 15:05

همیشه دوست دارم و تا ابد در قلب من میمانی نه تنها به خاطر آهنگهایت که بهترین آهنگهایی هستند تا حالا شنیده ام , به خاطر خودت که شک ندارم یک فرشته واقعی هستی

جمعه 30 مرداد 1394 - 15:43

اتفاقا ما باید به جای اینکه هی غر بزنیم که چرا آلبوم مرتضی تنظیمش انقد ضعیفه
به مرتضی افتخار کنیم که با وجود درد معده اش انقد با احساس خوند درسته اگه بود تنظیم آهنگا بهتر بود ولی نشد...
به نظر من آلبومش خیلی هم قشنگه
توقع هاتون رو نسبت به این آلبوم کم کنید و با بقیه مقایسه نکنید

جمعه 30 مرداد 1394 - 15:44

البوم عالی بود فقط کاش خودشم بود جاش خيلی خاااليه واقعا صداش اسمونيه و ازبهشت اومده

جمعه 30 مرداد 1394 - 17:47

من آلبوم رو خریدم
اما وقتی مثلا ترک اسمش عشقه رو گوش میدم
یه هویی ترک حالا حالا ها میاد و توش قاتی میشه

لطفا بگید دلیلش چیه
لطفا

جمعه 30 مرداد 1394 - 19:49

من هنوز نتونستم البومو گیر بیارم ولی چند تا از اهنگ ها رو که گوش دادم واقعا عالیه دست همشون درد نکنه و ی تشکر مخصوص از مهرزاد و مهدی کرد و شاهین عزیز....صدای امپراطور بی نظیرهههههه

جمعه 30 مرداد 1394 - 20:15

من به عنوان یه فرد عادی که کارش موسیقی نیست از این آلبوم لذت بردم
به نظرم تنظیمش و ..... همه عالی بود
روحش شاد

شنبه 31 مرداد 1394 - 00:38

متاسفم برای اوناییکه به مرتضی عزیز توهین کردن و اثرشو زیر سوال بردن.اتفاقا البومش قشنگه متن ها و اهنگ سازی هاش و صداش عالیه فقط بعضی ترک ها صداش نامفهوم میشه ی جاهایی (حس میکنم) بالاخره مرتضی خودش نبوده که طبق سلیقه ی خود خودش باشه.راجب جلدشم موافقم میتونست بهتر باشه .
در کل دست همشون درد نکنه که اخرین یادگاری امپراطور عزیزمون رو به دستمون رسوندن خدا میدونه چقدر منتظرش بودیم.
خدا رحتمش کنه ...
واقعا ازش ممنونیم که با وجود بیماریش ب طرفداراش اهمیت داد و صداشو برامون به یادگار گذاشت.
همیشه توی قلب ماست.
مرتضی پاشایی عزیز همیشه عالی بودی و عالی خواهی ماند

شنبه 31 مرداد 1394 - 02:52

به نظرم شرايط تنظيم كنندگان رو هم در نظر بگيريد خود آقاي مهرزاداميرخاني درپيج اينستاگرامشون گفتن كه واقعا تنظيم اين ترك ها سخت بوده چون همه چيز هاي لازم فراهم نبوده ماخانواده خاص بسيار ازتنظيم كنندگان ممنونيم كه مطمئنا آهنگ هاي خواننده ي محبوبمون رو سعي كردن به بهترين شكل دراختيارمون قراربدن بهتره كمي انصاف داشته باشيم ببينيم يك اثردرچه شرايطي توليد شده وبعد با سايرآثار مقايسش كنيم مرتضي عزيز اين آهنگ هارو باعشق براي خانواده ي خاص باشرايط سختي كه داشت خواندپس اين آلبوم براي ماعزيز وباارزش هست اگر دقت كنيد متوجه ميشيد كه به قول آقاي اميرخاني اين آثارناتمام مرتضي ازآثارتمام شده ي خيلي ازخواننده ها بهتره روحش شاد ازمنتقدين خواهش مي كنم كمي حرمت هارو نگه دارن درسته ممكنه ازآلبوم خوششون نيامده باشه مي تونن باطرز بيان بهتري بيان كنند كه خانواده ودوستان وعوامل تهيه آلبوم وهمچنين طرفداران كمتر ناراحت بشن خودمرتضي الان بين مانيست ونمي تونه از اثرش دفاع كنه بي شك انتقاداتي كه بي انصافانه صورت ميگيرد از ارزش وجايگاه مرتضي پاشايي نزد خانواده خاص وهمچنين موسيقيدانان كم نمي كنه چون اونا باتوجه به شرايط قضاوت ميكنن من درنظرهاي قبلي هم بيان كردم كه من تمام خوانندگان مطرح ايران رو دوست دارم وبراشون احترام قائلم چون معتقدم هركدوم در سبك خودشون خوبن براي همه ي اهالي هنر كشورم آرزوي موفقيت دارم وانشاالله روح مرتضي عزيز قرين رحمت الهي باشه خوش به حالش كه بعد از فوتش هم طرفدارانش كه ازهرسن وهر قشري از جامعه هستنددوستش دارن بي شك اين عزتي هست كه خدا به مرتضي پاشايي داد

شنبه 31 مرداد 1394 - 03:55

بچه هاخدایی ارزش این البوم رونمیشه باهیچیزدیگه ای مقایسه کردمرتضی این البوم روباعشق به ماها ودردخوندمن خودم عاشق خودش,شخصیت جنگجوش,مقاومتش,عشقش ومهم ترازهمه صدای بینهایت زیباش هستم مقاومت ومبارزه اون همیشه الگوی منه وبااهنگاش انرژی میگیرم
مرتضی عزیزدوست دارم تاابد

شنبه 31 مرداد 1394 - 05:17

مثل همیشه آلبوم مرتضی پاشایی عالی بود . امپراطور پاپ ایران تا ابد عالی خواهد بود.

شنبه 31 مرداد 1394 - 09:41

خدا مرتضی رو رحمت کنه
واقعا زیبا بود

شنبه 31 مرداد 1394 - 10:47

با من غریبی می کنی
کار عجیبی می کنی
با این که خودش نبود ولی خیلی خوب بود
مرسی از همه

شنبه 31 مرداد 1394 - 10:58

وایییییییییییییییییییییی من امروز خریدم آلبومو
فوق العاااااااااااااااااااااااااااادس بخدااااااااااااااااااا
دیوانه شدم من
تراک1-2-3-5-10 عااااااااااااااااااالیه هیته درحدلالیگااااااااااااااااااااا
ولی من بشخصه عاشق تراک خجالتی شدم فوق العادس

مرتضی جوووووووووووووون تواز6دونگ صدا100 ئونگشو داری فوق العاده ای توپسر
کارمهرزادم حرف نداشت ترانه هاش فوق العاده دلنشینن خسته نباشی عزیز
معین راهبر خیلی پیشرفت داشته توتنظیماش تراک1عالی تر از عاااااااااااااااالی

شنبه 31 مرداد 1394 - 11:37

مرتضی یه مرد تمام عیار بود...مرتضی هم مث خیلی از انسانهایی که تاریخی شدند به خاطر مردونگی و صبر و افتادگیش به تاریخ پیوست.
روحت شاد عزیزترینم.

شنبه 31 مرداد 1394 - 14:20

عالی
مرتضی تا ابد زندست

شنبه 31 مرداد 1394 - 14:44

مرتضی جان دوستت داریم تا ااابد ...
ما خونواده خاص عاشقترینتیم وقتی که دلمون عاشقته یه حسی بهمون میگه که مرتضی عشقه چون اسمش عشقه ... و ما همیشه به یادتیم تا ااااابد ... همیشه میمونی چون اسمت عشقه ... روحت در ارامش ابدی باشه ... روحت شاد ویادت گرامی ...

شنبه 31 مرداد 1394 - 17:29

یکی هست که همیشه اسمش عشقه

شنبه 31 مرداد 1394 - 21:11

بی نظیر بود و عالی
من با آهنگاش کلی گریه میکنم حتی با اونایی که شادن
ممنونم از کسایی که زحمت آلبومو کشیدن
مرتضی ایکاش مهلتت بیشتر بود
روحت شاد و یادت تا ابد ماندگار و گرامی

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 09:58

سلام
من که ترانه هاش به خاطر قلبم نمی توانم گوش بدم ، از 23 آبان 93 این شکلی شدم
ولی خواهش می کنم با بی رحمی انتقاد نکنید این آلبوم از یه صدای ماکت ساختن
کاش می توانستم ترانه هاشو گوش بدم ولی اگه گوش بدم دیگه قلبم کار نمی کنه

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 14:12

فدای اون صدات که از بهشت به گوشمون رسید

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 14:18

عالی بود ما خانواده خاص از همه کسانی که برای این آلبوم زحمت کشیدند تشکر میکنیم ای کاش خودش بود دوست داریم تا ابد.

چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 21:27

واقعا عالی بود خیلی خوشحالم آخرین یادگاری مرتضی پاشایی منتشر شد

یکشنبه 8 شهریور 1394 - 20:27

مرتضی پاشایی ؛ صدایی که تا ابـــــــــــــد زنده است و تو قلب تک تک مون نقش بسته ...

روحـــــــــــــــش شــــــــــــــــاد

دوشنبه 16 شهریور 1394 - 12:54

خود صدای مرتضی به تنهایی دل ادمو می بره ...............عاشق ترینتم عشقم

پنجشنبه 2 مهر 1394 - 15:20

ای خدا هنوزم باورم نمیشه که رفته و دیگه نیست....داداش خیلی زود بود خیلی صدات بی نظیربوده و هست امپراطور زندگی من .... خیلی دوستت دارم و میدونم که تو آغوش خدا جات امنه و این گریه هام به خاطر جای خالیت بین مردمه عاشقتم داداش گلم به امید دیدار...برای شادی روح بزرگش یه فاتحه با هر چنتا صلوات که دوست دارید براش بفرستید و دعا کنید....

چهارشنبه 13 آبان 1394 - 11:00

عزیزم همیشه بهترینی

جمعه 15 آبان 1394 - 14:22

مرتضی مرتضی کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ینی کیه دیگه عشق منه زندگی منه بهترن خواننده بهترین صدا بهترین قیافه و تیپ و اخلاقو همه چیش عالیه داداشم کیه که نشناسدش انگار کسی باشه که گل و نشنلاخته اصلا برا چی متولد شده مرتضی داداشی تا آخرش طرفدارتم و نمیذارم هر خری بیاذپد راجبب تو چرت و پرت بگه و بره مرتضی سلطان قلب من خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی و خیلی بیشتر و فرا تر از اون دوستت دارم تا اخرش طرفدارتم داداشی
اقای خاص تکییییی امپراطور قلببم مرتضی خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم تا اببببببببببببببببببببببببببببببببببد کاش اینو ببفهمی داداشی گلم که از همه دنیا برام عزیز تری

سه شنبه 19 آبان 1394 - 16:41

داداشم تکه
خاصه هیچکی ببش نمیرسه نیگه نبینم امپراطور آهنگ جهانو و سلطان احساس و صفتای خوب داداشمو رویه خواننده ی دیگه بینم مثلا بعضی.....میگن سلطان احساس مجید خراط ها آخه یکی نیست بگه مجید خراط ها م شد خواننده همش تو تیغ و باید بگی سلطان غم و بدبختی و دربه دری صداش اصلا احساس نداره عوضش داداش مرتضی ی عزیز دلمممممممممممممممممممممممممم پر احساس احساسا فقط گفتم بدونید که نشنوم اینارو رو یه خواننده ی دیگه داداش مرتضی تا جون دارم فداتم نوکرتم عمرم

شنبه 21 آذر 1394 - 14:13

واقعا خاصي امپراطور مثل هميشه بهترين و خاص بود

دوشنبه 30 آذر 1394 - 15:18

هه البوم مرتضي هشتاد درصد اليه ا 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000...درصدم خييييييييييييييييييييييييييييييييييييي...لي بالاتره اصلا تا حالا البوم نديده بودم بقيه خواننده ها ياد بگيرين البته بكشي خودتونو به مرتضي نميرسينا ولي خوب حد اقل كم تر از 25 صدمش كه ميشين اخه ميدونين مشكل چيه اينم نميشين اصلا مرتضي تكه هيچكي مثل اون نيست جز مهدي احمدوند عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالين اين دوتا ادم وقتي صدا مرتضي رو گوش ميده دلش برا عشق نداشتش تنگ ميشه البته عشق من مرتضي ا ها

پنجشنبه 24 دی 1394 - 11:49

البوم اسمش عشقه مرتضي ديييييييييييييييييييييييييييگهههههههههههههه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدایی که از بهشت آمد ... | موسیقی ما