برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه «احساس» در گفت‌گو با «موسیقی ما» بیان شد؛
«هوای خنک» با صدای «ماکان» تا پایان سال به بازار می‌آید
موسیقی ما - آلبوم «هوای خنک» با صدای «ماکان» تا پایان سال روانه بازار موسیقی کشور می‌شود. این خواننده جوان که پیش از عید نوروز و همزمان با انتشار قطعه «عید»، خبر از انتشار آلبومی پاپ-کلاسیک با صدای خود و با حضور چهره‌های سرشناس موسیقی داده بود، اخیراً و پس از انتشار تک‌آهنگ جدیدش (احساس) در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از تعویق زمان انتشار آلبوم خبر داد.
 
ماکان در این خصوص اظهار داشت: «پیش‌تر اعلام کرده بودم که این آلبوم تا اواخر بهار 94 به بازار خواهد آمد. اما با توجه به اعمال برخی تغییرات در آن، این تأخیر به وجود آمده است. آن‌چه اهمیت دارد، کیفیت پروژه است که من و تمامی همکارانم تمامی انرژی‌مان را صرف آن کرده‌ایم.»
 
نخستین آلبوم ماکان شیرازی، «هوای خنک» نام دارد و بابک زرین، حمیدرضا صمدی، مریم دلشاد، گلرویی، رضا تاجبخش، راشا تقی‌پور، شهاب اکبری، مهران خلیلی، بهنام ابطحی، میثم مروستی، علی جعفری، مسعود همایونی، فیروز ویسانلو و بابک ریاحی‌پور از جمله عوامل تولید این آلبوم هستند.
 
قطعه «احساس» با صدای «ماکان»، ترانه «حمیدرضا صمدی»، ملودی «بابک زرین» و تنظیم «مهران خلیلی» که یکی از قطعات آلبوم «هوای خنک» است را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 15:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 3 تیر 1394 - 10:04

امیدوارم موفق باشن

چهارشنبه 3 تیر 1394 - 10:12

سلام.انتقادی که دارم فکر میکنم به جا باشه.خیلی تابلودارید حمایت بیجا میکنیدا پولداره ایشون؟این همه خواننده با استعداد داریم اخه از شما بعیده موسیقی ما.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هوای خنک» با صدای «ماکان» تا پایان سال به بازار می‌آید | موسیقی ما