برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهار سال 94، با همکاری چهره‌های صاحب‌نام موسیقی؛
ماکان «هوای خنک» را به بازار موسیقی می‌فرستد
موسیقی ما - نخستین آلبوم «ماکان»، خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ، روانه‌ی بازار موسیقی کشور می‌شود.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که به تازگی قطعه «عید» با صدای خود را از «تماشاخانه» منتشر کرده است، سال آینده نخستین آلبوم رسمی خود را که با همکاری چهره‌های شناخته شده موسیقی تولید شده، منتشر می‌کند.

این خواننده درباره آلبوم خود که «هوای خنک» نام دارد به موسیقی ما گفت: «آهنگسازی بیشتر قطعات این آلبوم بر عهده «بابک زرین» بوده و یکی-دو قطعه را نیز خودم ساخته‌ام. ترانه‌های آلبوم را یغما گلرویی، حمیدرضا صمدی و مریم دلشاد سروده‌اند و تنظیم‌ها نیز توسط بابک زرین، رضا تاجبخش، راشا تقی پور، شهاب اکبری و مهران خلیلی صورت گرفته است».

ماکان شیرازی از رضا تاجبخش، بهنام ابطحی، میثم مروستی، علی جعفری، مسعود همایونی، فیروز ویسانلو و بابک ریاحی‌پور به عنوان نوازندگان آلبوم «هوای خنک» یاد کرد.
 
خواننده این آلبوم افزود: «فضای ترانه‌های آلبوم «هوای خنک» عاشقانه است. قالب موسیقی قطعات آلبوم نیز پاپ-کلاسیک است، اما فضای متنوعی دارد. در این آلبوم قطعات هاوس، پاپ-راک، کلاسیک و... وجود دارد و سعی کردیم تنوع لازم وجود داشته باشد تا برای مخاطب جذاب باشد».
 
ماکان شیرازی همچنین گفت: «سیاستم در موسیقی این است که صرفاً در جهت جریان بازار حرکت نکنم و البته نسبت به آن بی‌توجه هم نباشم. در واقع می‌خواهم برای گوش و شعور مخاطبم ارزش قائل باشم».
 
«ماکان» در خصوص ورودش به موسیقی گفت: «از کودکی به موسیقی علاقه زیادی داشتم و در 9 سالگی دوره‌ی ارف را گذراندم. پس از آن نیز به شکل جدی‌تری موسیقی را دنبال کردم. به دلیل علاقه‌ام، مدتی آواز کار کردم و بعد اقدام به ضبط اثری نمودم. از آنجایی که نتیجه‌اش برایم رضایت بخش بود، به سمت تولید آلبوم رفتم».
 
بنا به اعلام «ماکان»، این آلبوم که به تهیه‌کنندگی خود وی تولید و منتشر می‌شود، احتمالاً اواخر بهار 1394 در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.
 
این خواننده قطعه «عید» با ترانه‌ی «محمدطاهر موسویان»، ملودی خودش، تنظیم «پیمان براری» و میکس و مسترینگ «حمید آداب» را به مناسبت نوروز 94 در اختیار «موسیقی ما» قرار داده است. قطعه «عید» با صدای «ماکان» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 16:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 17:53

مطمینا از این پولداراست . خودش از 9 سالگی رفته سمت موسیقی خوب خیلی از پولدارا اینکارو میکنن
آهنگش بد نبود بنظرم دیگه خیلی خیلی کلاسیک بود
صداش هم خوبه ... ولی کاش اینقد فکر پول نبود و ترانه هاشو از کسی نمی خرید
امیدوارم خودش کاراشو بکنه چون کسانی که متکی به خود باشن خیلی خیلی موفق ترند

چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 18:22

اقا چرا تا ی نفر میخاد البوم بده میره به به اصطلاح با چهره های مطرح کار میکنه حالا باید دید حضور این چهره ها چقدر میتونه برای هنرمند جدید موثر باشه یا شاید فقط جنبه تبلیغات و بزرگنمایی داشته باشه یا شاید واقعا خوب وموثر باشه ولی مردم دیگه.......نیستن خودشون میفهمن چه موسیقی خوبه و چی بده به هر حال ارزوی موفقیت برای تمام هنرمندای جوان را داریم و امیدواریم حضور موثری داشته باشن نه اینکه اعتماد مردم رو نسبت به موسیقی پاپ کم کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماکان «هوای خنک» را به بازار موسیقی می‌فرستد | موسیقی ما