برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور بابک صحرایی، بابک زرین، نیکان و حمیدرضا صمدی
«چمخاله» آلبوم جدید محسن قمی منتشر شد
موسیقی ما - محسن قمی از خواننده‌های پیشکسوت و خاطره‌ساز موسیقی پاپ است که سال‌ها پیش با قطعه ماندگار «دارم از یاد تو» پا به عرصه موسیقی گذاشت.

در روزهای اخیر جدید‌ترین آلبوم او به اسم «چمخاله» به بازار آمده است. ترانه‌های آلبوم جدید محسن قمی سروده بابک صحرایی، حمیدرضا صمدی و پوریا ربیعی است. آهنگسازان قطعات این آلبوم هم خود محسن قمی و بابک زرین هستند و تنظیم‌ها نیز از نیکان، بابک زرین و راشا تقی‌پور است.

آلبوم چمخاله که توسط شرکت تصویر دنیای هنر منتشر شده، بنا به گفته دست اندرکاران آلبوم، با وجود گذشت کمتر از یک هفته از انتشارش با استقبال خوبی روبه رو شده است.
 
محسن قمی از جمله خواننده‌هایی است که حضور در این عرصه را به شکلی اصولی آغاز کرده و سال‌ها پیش در ابتدای راه هنری‌اش از شاگردان موسیقیدان برجسته، زنده یاد مرتضی حنانه بوده است. او پس از سکوتی طولانی، در سال‌های اخیر مجددا فعالیت‌های خود را آغاز کرده است. محسن قمی مدتی پیش نیز تیتراژ سریال تلویزیونی «برابر اصل» را اجرا کرد که از شبکه اول سیما پخش شد.
 
در آلبوم چمخاله بسیاری از نوازنده‌های طراز اول موسیقی نیز حضور دارند؛ از جمله این نوازنده‌ها می‌ توان به نام‌هایی همچون فیروز ویسانلو، رضا تاجبخش، بابک ریاحی‌پور، ناصر رحیمی، هومن نامداری، علی جعفری پویان، پیام طونی، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، میلاد عالمی، همایون نصیری، هومن غفاری، ایلیار خسروی، بهنام رهنما و کریم قربانی اشاره کرد.

آلبوم چمخاله در استودیو پاپ  ضبط شده و کلیه امور ضبط، میکس و مسترینگ آلبوم بر عهده میلاد فرهودی بوده است.

چمخاله، ما سهم هم نبودیم، راه پله، جاده چالوس، زمانو برگردون، عشق من، حسم بهت خوبه، نگران من نباش، عاشقم باش و نامهرون نام قطعات آلبوم چمخاله با صدای محسن قمی هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1393 - 17:15

دیدگاه‌ها

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 04:25

خاطره...

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 21:31

امیدوارم موفق باشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «چمخاله» آلبوم جدید محسن قمی منتشر شد | موسیقی ما