برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجری طرح جایزه موسیقی همایون خرم:
از برندگان جایزه همایون خرم حمایت مالی و معنوی می کنیم
موسیقی ما - حمایت معنوی و مالی از هنرجویانی که در مسابقه همایون خرم برنده می شوند، جزو الویت کاری ما محسوب می شود تا بدین وسیله بتوانیم بخشی از دین خود  به موسیقی و استاد خرم را جبران کنیم.

بردیا صدر نوری، مجری طرح جایزه  موسیقی همایون خرم و مدیر موسسه فرهنگی راد نو اندیش و نوازنده پیانو با اعلام این مطلب گفت: همایون خرم همیشه با کودکان و نوجوانان ارتباط خوبی داشت و در سال های متمادی به تربیت شاگردان مختلف پرداخته بود؛ در همین راستا  تصمیم گرفتیم این جایزه را به هنرجویان بین 6 تا 20 سال اهدا کنیم.

صدر نوری  با اشاره به اینکه قدر اساتید را در زمان حیاتشان بدانیم، خاطرنشان کرد: بهتر است بزرگداشت ها را  در زمان حضور اساتید برگزار کنیم؛ البته این اتفاق در چند سال گذشته افتاده  ولی بسیار کم است.

این نوازنده تاکید کرد: در این برنامه ما نمی دانیم چه کسی برنده می شود و اهدای جوایز بستگی به ویژگی برندگان دارد؛ یعنی اینکه اگر هنرجویی ساز نداشته باشد برای او ساز می خریم و یا هزینه تحصیل آن ها را می پردازیم.

بردیا صدر نوری خاطرنشان کرد: نهادهای دولتی هم باید به بخش خصوصی کمک کنند تا این برنامه های فرهنگی بیشتر برگزار شود؛چرا که  این موضوع سبب می شود استعدادهای جوان زودتر کشف شوند.

صدر نوری در پایان گفت: امیدوارم روح استاد با برگزاری این برنامه شاد شود و در تلاش هستیم سال های آینده این برنامه در سطح وسیع تر برگزار شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1393 - 00:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از برندگان جایزه همایون خرم حمایت مالی و معنوی می کنیم | موسیقی ما