برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور چهره های مطرح موسیقی پاپ؛
آلبوم رسمی «وحید دهقانی» زمستان امسال منتشر خواهد شد
موسیقی ما – آلبوم رسمی «وحید دهقانی» زمستان 93 در بازار منتشر خواهد شد. این هنرمند جوان در آلبوم خود که هنوز نام قطعی آن انتخاب نشده است با جمعی از چهره های با تجربه و جدید موسیقی پاپ همکاری داشته است. این اثر همزمان مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم را هم طی می کند. «افشین سیاهپوش»، «ساناز کریمی»،«داریوش شهریاری»، «محسن معراجی»، «افشین امینی»، «فواد غفاری»، «حامد برادران»، «محمد کاظمی»، «پویان اعتصامی» و «نرگس جعفری» از جمله هنرمندانی هستند که حضورشان در آلبوم وحید دهقانی قطعی شده است. محسن معراجی وظیفه مدیریت هنری آلبوم را بر عهده دارد و مدیر برنامه های این خواننده است.

او سه اثر ملی – حماسی را در کارنامه خود دارد که سال گذشته در هفته دفاع مقدس و پیشتر در سالروز شهادت سردار شهید «بابایی» از صدا و سیما پخش شد.  .همچنین قطعه  ویژه  امام زمان(عج) با صدای این خواننده و به آهنگسازی «سالار زنگنه» و تنظیم «دانیال شهرتی» از برنامه خوشا شیراز نیز پخش شده است.

در ادامه می توانید قطعه «چشات میگن» با صدای وحید دهقانی را از سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. ترانه این اثر از سروده های «نرگس جعفری» است و «آرش حسینی» هم وظیفه تنظیم را بر عهده داشته است. ملودی هم اثری از «ساناز کریمی» است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1393 - 20:42

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 مهر 1393 - 11:45

دانلود نداره که

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم رسمی «وحید دهقانی» زمستان امسال منتشر خواهد شد | موسیقی ما