برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسم رونمایی آلبوم اشارات نظر در اصفهان برگزار شد؛
میلاد درخشانی: تور کنسرت هایم بعد از ماه محرم و صفر از تهران آغاز می شود
موسیقی ما - برنامهٔ رونمایی از آلبوم اشارات نطر میلاد درخشانی در فروشگاه فرهنگ دیجیتال اصفهان میان تعدادی از علاقه مندان موسیقی برگزار شد.  میلاد درخشانی در این مراسم و با اشاره به اینکه در اصفهان متولد شده است گفت: «مدت زیادی بود به اصفهان سر نزده بودم و از اینکه در اصفهان هستم واقعا خوشحالم و شاید خیلی از شما‌ها بدانید زادگاه من اصفهان هست و هم کنسرت و هم مراسم رونمایی برای من در اصفهان حس و حال دیگری دارد.»

وی اضافه کرد: «ساز تخصصی من تار است و نواختن تار را در همین اصفهان شروع کردم و سه آلبوم با ساز تار دارم و می‌دانید که اصفهان است و تارش. ولی من اینگونه نیستم که اگر تار ساز تخصصی من است فقط در همان سبک کار کنم. به نظرم هر چه توانایی هنرمند بالاتر می رود می‌تواند مسیرهای مختلفی را امتحان کند و به محیط‌های بزگتری وارد شود. من عاشق سبک‌های دیگری هم هستم و آن‌ها را امتحان کردم، متال راک جز، و اگر در سبکی وارد شوم حتما قبل از آن در موردش کار و تحقیق و مطالعه می کنم.»

وی همچنین در مورد خواننده شدنش نیز افزود: « این البوم از سال ۸۳ کلید خورد و کم کم به اینجا رسید و اینگونه نبود که یک روزه تصمیم بگیرم خواننده بشوم»

درخشانی در پایان در مورد برنامه کنسرت‌هایش گفت: «بعد از ماه های محرم و صفر برنامهٔ کنسرت‌ها از تهران شروع می‌شود که این کنسرت ها هم با کلام  و هم بی‌کلام است.»
 
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1393 - 13:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی: تور کنسرت هایم بعد از ماه محرم و صفر از تهران آغاز می شود | موسیقی ما