برنامه یاد بعضی نفرات
 
به منظور شرکت در فستیوال «کاسا آسیا»
باطنی و گروهش «بی منت می» را به اسپانیا می برند
موسیقی ما - گروه موسیقی «نغمه ساز» به سرپرستی و آهنگسازی محمد مهدی باطنی برای شرکت در فستیوال «کاسا آسیا» عازم اسپانیا می شوند.

باطنی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی ما گفت: اجرای قطعات آلبوم «بی منت می» با آهنگساز و شعر اینجانب و البته اجرای بخشی از موسیقی غرب ایران را در دستور کار قرار داده ایم تا در این فستیوال اجرا کنیم.
نامزد بهترین آلبوم موسیقی ایرانی در نظرسنجی مردمی دومین دوره جشن «موسیقی ما» افزود: این دوره از فستیوال «کاسا آسیا» مصادف با سیزدهمین دوره فستیوال مذکور است و ما با رایزنی سفارت ایران در مادرید اسپانیا و البته هماهنگی «سازمان فرهنگ و ارتباطات» به آن دعوت شده ایم.

باطنی همچنین درباره اجرای تاریخ اجرای اصلی گروه نغمه ساز در این فستیوال و کم و کیف آن خاطر نشان کرد: اجرای اصلی ما 30 شهریور( برابر با 21 سپتامبر) در ساعت 8 شب و در سالن اصلی کنسرواتوار فستیوال برگزار می شود و حضور مخاطبان از طریق خریداری بلیط امکان پذیر  است.

محمد مهدی باطنی آهنگساز جوان موسیقی ایرانی و نوازنده سنتور کشورمان در کارنامه کاری اش تاسیس گروه نغمه ساز در سال 85، انتشار آلبوم «یکی است» در با خوانندگی سینا سرلک در سال 88 و انتشار آلبوم «بی منت می» با همین خواننده در سال 92 را ثبت کرده است. وی همچنین در همراهی با گروه موسیقی نغمه ساز در سال 91 یه فستویال تمدن رودهای بزرگ( در کشور چین) رفت و اجرای خوبی را پشت سر گذاشت. گفتنی است در فستیوال پیش رو در اسپانیا او و گروهش کارهای با کلام را با همخوانی گروهی به مرحله اجرا خواهند گذاشت.

اعضای گروه نغمه ساز را برای شرکت در فستیوال کاسا آسیا ایرج دشتی ( تار)، مجید محیط (کمانچه)، مرتضی یگانه راد ( تنبک)، پژمان صاعدی ( بم تار و دف)، مجید یگانه راد ( کوبه ای) و محمد مهدی باطنی (آهنگساز و سنتور) تشکیل می دهند.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1393 - 18:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود باطنی و گروهش «بی منت می» را به اسپانیا می برند | موسیقی ما