برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور استاد شاهزیدی «نوای نهفت» به روی صحنه رفت؛
یک ساز و آواز ناب
موسیقی ما - گروه موسیقی نوای نهفت ۱۶مرداد ماه با خوانندگی علی مومنیان در سالن کانون پرورش فکری شهید فهمیده به اجرای برنامه پرداخت. از نکات جالب این اجرا حضور استاد علی اصغر شاه زیدی در سالن بود.

پارت اول در این کنسرت سفر نام داشت. این قطعه در درآمد راست پنجگاه آغاز شد و به گوشه‌های پروانه، نغمه و شور هم اشاره داشت. پس از آن قطعات مستانه، شادان، قطعه‌ای به یاد منوچهر همایون‌پور اجرا شدند. در ادامه با استراحت کوتاه گروه پارت دوم با ساز و آوازی در مایه دشتی آغاز شد.

سپس پنج ضربی عشاق، بداهه نوازی حکیمی‌پور و مهرداد میرزایی و بداهه نوازی دشتی (با حالتی چهارمضراب گونه) به ومرحله اجرا درآمدند. «موسم گل» آخرین قطعه این اجرا بود که به بهانه سالروز تولد بانو قمرالملوک وزیری توسط نوای نهفتی‌ها به سمع و نظر مخاطبان رسید. در پایان نیز استاد شاهزیدی به روی سن آمد و از حاضرین در سالن به سبب حمایت از ساز و آواز و موسیقی به واقع اصیل ایرانی تشکر کرد. حسین علیشاپور و مرتضی گودرزی از دیگر حاضرین در سالن بودند.

گروه نوای نهفت در کنسرت کرج را سیاوش عبدی (تنبک)، بهرنگ حکیمی‌پور (سه تار)، مهرداد میرزایی (کمانچه)، بیژن پرواز (سه تار)، علی مومنیان (آواز) تشکیل می‌دادند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 22:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک ساز و آواز ناب | موسیقی ما