برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «آرامش» با صدای «علی خیری»
موسیقی ما - قطعه «آرامش» با صدای «علی خیری» منتشر شد. ترانه این اثر از سروده های «آناهیتا مستاجران» است. آهنگساز و تنظیم کننده آرامش هم «فربد یزدانفر» است. «سعید شایان» در بخش میکس و مسترینگ کار حضور دارد و «فیروز ویسانلو» هم وظیفه نوازندگی گیتار را بر عهده داشته است. این قطعه تیتراژ برنامه «سفره آسمانی» بود که در طول ایام ماه مبارک رمضان از شبکه جام جم پخش می شد. به دلیل تکمیل نسخه ای که قرار بود در اختیار مخاطبان قرار بگیرد پخش آن با تاخیر همراه شد و نسخه ای که اکنون در سایت «موسیقی ما» می شنوید با تیتراژ برنامه متفاوت است.

همچنین موزیک ویدئوی خوش ساختی هم برای قطعه آرامش تولید شده است که علی خیری در آن هم به ایفای نقش پرداخته است. «مهدی زیدی» عهده دار وظیفه کارگردانی این ویدئو بوده است و «اتابک مسعودیان» هم تصویربردار اثر است. گفتنی است که علی خیری مراحل تولید اولین آلبوم رسمی خود را پیگیری می کند و تک قطعاتی را هم آماده انتشار دارد. صدای او به زودی در قالب تیتراژ برنامه «حرکت از نو» از شبکه «ورزش» شنیده خواهد شد.
در ادامه می توانید قطعه «آرامش» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید و ویدئوی این اثر را از اینجا مشاهده و دانلود نمایید.
آرامش
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1393 - 05:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «آرامش» با صدای «علی خیری» | موسیقی ما