برنامه یاد بعضی نفرات
 
درگفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح شد:
آلبوم مشترک سالارعقیلی و مهران مهرنیا منتشر می‌شود
موسیقی ما - مهران مهرنیا در همکاری مشترک با سالار عقیلی به‌زودی دو آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی می‌کند. مهران مهرنیا، نوازنده تار و سه‌تار و آهنگساز در گفت‌وگو با موسیقی ما از همکاری مشترک خود و سالار عقیلی خبر داد و دراین‌باره گفت: در همکاری با سالار عقیلی دو آلبوم  آماده انتشار دارم که قرار است به‌زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شود.

وی افزود: تمامی آهنگ‌های این آلبوم را خودم ساخته و تنظیم کرده‌ام و اشعار آن را دوستان شاعری همچون اسماعیل امینی، محمدعبدالحسینی و سعیدمیرزایی سروده‌اند. این اشعار مضامینی عاشقانه دارند

مهرنیا در ادامه گفت: هنوز برای انتشار این آلبوم با هیچ‌یک از شرکت‌ها وارد مذاکره نشده‌ایم. اگر این اتفاق بیفتد و بتوانیم با شرکتی به توافق برسیم هر دوی این آلبوم‌ها امسال منتشر خواهند شد.

این آهنگساز در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در بخشی از همکاری‌های خود با مهیار شادروان مشغول هستم و در این همکاری آلبومی را در مرحله پیش تولید داریم که به‌زودی ساخت و تنظیم آن را آغاز می‌کنیم.

مهرنیا در پایان گفت: امسال قصد دارم تمام توان و انرژی خود را بیش از هر چیزی صرف تکنوازی و بداهه‌نوازی‌های خود کنم و اجراهایی مخصوص تکنوازی تار و سه‌تار داشته باشم. کاری که در بزرگداشت استاد لطفی در گرگان انجام دادم. استاد محدرضا لطفی به گردن تک‌تک ما حق دارند و حالا که نیستند ما موظفیم راه ایشان را ادامه بدهیم و من به‌عنوان یکی از شاگردان وی خود را ملزم به این کار می‌دانم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 15:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم مشترک سالارعقیلی و مهران مهرنیا منتشر می‌شود | موسیقی ما