برنامه یاد بعضی نفرات
 
طی روزهای هشتم و نهم خردادماه و به میزبانی پردیس «کیان»؛
کنسرت «علیرضا روزگار» در پنج سانس برگزار شد
موسیقی ما – سالن پردیس «کیان» طی روزهای هشتم و نهم خردادماه پذیرای «علیرضا روزگار» و مخاطبانش بود. کنسرت این خواننده توسط موسسه «شیدای عشق» به مدیریت «محمد قیصری» روی صحنه رفت. این برنامه که ابتدا قرار بود در چهار سانس روی صحنه برود که با استقبال خوب علاقه مندان رو به رو شد. به همین دلیل برای یک سانس فوق العاده یعنی ساعت 23 نهم خرداد هم تمدید شد. علیرضا روزگار که این روزها مراحل تولید آلبوم و آثار جدید خود را پیگیری می کند در این برنامه گلچینی از قطعات خاطره انگیز و جدید را اجرا کرد.
در آغاز برنامه کلیپی از خوانندگانی که با موسسه شیدای عشق همکاری می کنند پخش شد که در پایان این کلیپ عکس ستاره ای دیگر به صورت نامفهوم دیده می شد. مسئولین این موسسه حضور این خواننده را اتفاقی جنجال برانگیز خواندند و اعلام کردند که به زودی انتشار نام این خواننده جنجالی را در رسانه ها به پا خواهد کرد.
کنداکتور برنامه شامل قطعات «زخم بی کسی»، «مهمونی»، «الهی بمیرم»، «من تورو تو کی»، «خونه تاریک»، «وقت های خالی»، «عشقای امروز»، «صدای خسته»، «ناری ناری»، «خدایا»، «پری پری»، «جنون»، «بانو»، «تصور کن»، «تو نخواستی»، «شب مهتابی» و «خدانگهدار» بود. در این بین قطعات ریتمیک و اکتیو استقبال بیشتر مخاطبان را به دنبال داشت. قطعات مهمونی و صدای خسته هم برای اولین بار در این کنسرت شنیده  شدند.
 
احسان اخگر(گیتار)، سعید علیرضایی(گیتار باس)، حسین بابایی(ویولن)، علی تارثبوت(درامز)، پویا یزدانی( پرکاشن)، هنریک دربوغونسیانس (گیتار الکتریک)، ابراهیم رنجکش(کیبورد2) به رهبری «علی فرهنگی» (کیبورد) اعضای ارکستر روزگار در این برنامه بودند.
همچنین «مجتبی کبیری»، «شهاب اکبری»، «مجید یحیایی»، «محسن افشانی»، «شهنام شهابی»، «حدیث تهرانی»، «امیر بذرافشان»، «باران تفرشی» و آقای «چاوشی» از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مهمانان ویژه در کنسرت حضور داشتند.
در ادامه می توانید نظاره گر لحظات دیدنی این برنامه از نگاه دوربین «دلارام غفرانی» باشید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 22:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «علیرضا روزگار» در پنج سانس برگزار شد | موسیقی ما